سلام خانما دندون دراوردن تو فک پایین قسمت راست بعنوان اولین دندان عادیه؟
دستشوییشم سبزه
بیتابی شدیدم داره
یه چیز سفیدم تو فک پایین سمت راستش دیده میشه
چیکار باید بکنم
مگه دندون اول جلو در نمیاد
پرسش (1401/06/17):
دندان در فک پایین
320
11
1401/06/17
سوال کننده
0
1401/06/17
سوال کننده
کسی نمیدونه ؟ 😮💨
2
1401/06/17
گل بهار 🌺
نه قاعده و قانون که نداره اول از کجا و کدوم در بیاد . دستشویی سبز هم ربطی به دندون نداره مال شیر یا غذایی هست که خورده . ولی ممکنه ماه ها همینجوری باشه بعد در بیاد من پسرم چند ماه آبریزش از دهنش داشت و بی تابی و پارچه گاز میگرفت و لثه هاش سفید و سفت شد ولی ۱۳ ماهگی دندون از آورد . از چهار ماهگی معمولا علائم دارن ولی معلوم نیست کی در بیاد
1
1401/06/17
گل بهار 🌺
پهلوش رو ببند ممکنه سرماخورده باش پهلوهاش ،چون بعضی ها میگن دستشویی سبز علایم سرماخوردگیه
0
1401/06/17
سوال کننده
باشه عزیزم خبلی نگرانم کرده مردم از نگرانی
0
1401/06/17
سوال کننده
تازه واکسن ۴ ماهگی زده ممکنه از اونم باشه؟
1
1401/06/17
گل بهار 🌺
نه اصلا نگران نباش . روند عادی دندون در اوردن رو خودش طی میکنه یکم بی قراری و بدخوابی داره ولی خودش هروقت دوست داشت در میاد . صبوری کن.
ممکنه از واکسن هم باشه ولی ربطی به دندون نداره
ممکنه از واکسن هم باشه ولی ربطی به دندون نداره
0
1401/06/17
سوال کننده
ممنونم عزیزم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




