سلام وقت بخیر بیزحمت ان تی منو میبینید؟؟
0
1401/06/17
رادین پسر
سلام عکسی نیست
0
1401/06/17
سوال کننده

0
1401/06/17
سوال کننده

0
1401/06/17
سوال کننده

0
1401/06/17
فاطیما 76
جنسیتم بهتون گفتن؟
2
1401/06/17
soheila (مامانِ سپنتا)
به نظرم دختره
0
1401/06/17
سوال کننده
نه عزیزم ندید کلی هم کلنجار رفت
0
1401/06/18
عسل م
عزیزم باید بزاری جواب آز خونت بیاد ولی جفتت پرویاست واسه منم پرویاست که انشالله واسه جفتمون تا آنومالی بره بالا
0
1401/06/18
عسل م
واسه جفت پرویا، نزدیکی پله کار سنگین و ...ممنوع هست و باید استراحت داشته باشی، البته من خودم شاغلم خیلی استراحت ندارم
0
1401/06/18
عسل م
از توالت فرنگی هم استفاده کن
0
1401/06/18
سوال کننده
منم شاغلم مهدیه جان شبکاری و......
0
1401/06/18
سوال کننده
چه کنم
1
1401/06/18
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
وقتتون بخیر 🌹
چه داروهایی استفاده میکنید؟ شیاف پروژسترون استفاده می کنید؟
وقتتون بخیر 🌹
چه داروهایی استفاده میکنید؟ شیاف پروژسترون استفاده می کنید؟
0
1401/06/18
عسل م
عزیزم ایشالا خدا به جفتمون کمک کنه من نی نی ها دوتا هستن😁 شغلمم طوری هست که بهم مرخصی نمیدن، دکترمم اصرار داره کار نکنم ولی خب نمیتونم
0
1401/06/18
عسل م
به من دکترم هم شیاف داده هم دوفاستون دیگه امید به خدا
0
1401/06/18
سوال کننده
سلام دکتر جان ،بهم شیاف داد از امشب بذارم
0
1401/06/18
سوال کننده
۳تا دونه
1
1401/06/18
سوال کننده
عزیزم خدا بهت قوت بده فدات
0
1401/06/18
سوال کننده
خونریزی و لکه بینی ندارم
خطرناکه ؟؟
خطرناکه ؟؟
0
1401/06/18
سوال کننده
مهدیه جان شمازودتر میرید انومالی خبرشو بهم بده تو همین تاپیک
0
1401/06/18
پزشک اوما
بسیار هم عالی عزیزم ❤️
در سونوگرافی شما تمام موارد بررسی شده از جمله وضعیتجنین، ان تی، حجم مایع آمنیوتیک و ضربان قلب او در محدوده نرمال قرار دارد و از این بابت جای نگرانی نیست. در مورد جفت نیز جایگاه آن پرویا یعنی سرراهی گزارش شده است که نشان میدهد جفت روی دهانه رحم است. در چنین مواردی در اغلب مواقع با افزایش سن حاملگی و بزرگ شدن رحم، دیواره های آن کشیده شده و بنابراین جفت نیز به سمت بالا کشیده می شود و مشکلساز نخواهد شد اما فعلا باتوجه به این مسئله و همچنین هماتوم دیده شده ،میزان استراحت خود را تا جایی که می توانید افزایش دهید. از انجام دادن کارهای سنگین و بلند کردن وسایل با وزن بالا اجتناب کنید. پیاده روی طولانی نداشته باشید. نزدیکی و دخول کامل متوقف شده و همچنین شخص شما به ارگاسم نرسید. به علاوه باید منتظر بخش خون غربالگری نیز باشیم 🌹🌹
در سونوگرافی شما تمام موارد بررسی شده از جمله وضعیتجنین، ان تی، حجم مایع آمنیوتیک و ضربان قلب او در محدوده نرمال قرار دارد و از این بابت جای نگرانی نیست. در مورد جفت نیز جایگاه آن پرویا یعنی سرراهی گزارش شده است که نشان میدهد جفت روی دهانه رحم است. در چنین مواردی در اغلب مواقع با افزایش سن حاملگی و بزرگ شدن رحم، دیواره های آن کشیده شده و بنابراین جفت نیز به سمت بالا کشیده می شود و مشکلساز نخواهد شد اما فعلا باتوجه به این مسئله و همچنین هماتوم دیده شده ،میزان استراحت خود را تا جایی که می توانید افزایش دهید. از انجام دادن کارهای سنگین و بلند کردن وسایل با وزن بالا اجتناب کنید. پیاده روی طولانی نداشته باشید. نزدیکی و دخول کامل متوقف شده و همچنین شخص شما به ارگاسم نرسید. به علاوه باید منتظر بخش خون غربالگری نیز باشیم 🌹🌹
0
1401/06/18
سوال کننده
مرسی دکتر جان میتونم به ادامه بارداری امیدوار باشم ؟ واینکه دوروز گذشته یک وسیله سنگین برداشتم بعد آن تی رفتم میتونه از اون باشه ؟
0
1401/06/18
عسل م
باشه عزیزم
0
1401/06/18
سوال کننده
ببخشید نگرانم شمارم به زحمت انداختم
0
1401/06/18
عسل م
عزیزم ۱۰۰ درصد امیدوار باش چرا که نه😍😍😍 نه از اون نیست ولی دیگه برندار و زیاد خم و راست نشو
0
1401/06/18
عسل م
نه عزیزم چه زحمتی من خودمم نگران هستم ولی هی سعی می کنم بهش فکر نکنم
0
1401/06/18
عسل م
از سرکار که میای خونه کارارو واگذار کن به شوهرت دیگه
0
1401/06/18
سوال کننده
قربونت عزیزم انشاءالله که ختم بخیر بشیم
0
1401/06/18
عسل م
انشالله
0
1401/06/18
سوال کننده
اره دیگه خونه فقط غذا میپزم گفتم خاک بپاشید تو خونه هم جارو نمیکنم
0
1401/06/18
سوال کننده
بچه شما چیه مهدیه جان
1
1401/06/18
عسل م
خوب کاری می کنی جارو کردن بدترین کاره چون خیلی فشار میاره بهت غذا هم سعی کن سریع سر هم کنی
0
1401/06/18
عسل م
جفتشون دخترن
0
1401/06/18
سوال کننده
الهی .......فکرکنم دخترا انقد ناز دارن
0
1401/06/18
عسل م
نمیدونم والا 😁
0
1401/06/18
سوال کننده
منم گفت ۷۰درصد دختر ولی سر پسرم اینطور نبود
1
1401/06/18
عسل م
الهی انشالله سالم باشن هر چی میخوان باشن
1
1401/06/18
سوال کننده
آمین
1
1401/06/18
پزشک اوما
بله جانم چرا امیدوار نباشید اما من توصیه میکنم فعلا تا هفته 18 مرخصی بگیرید، و خیر فقط بلند کردن یک وسیله نمیتواند منجر به این شرایط شود اما بعد این اصلا بلند نکنید.
0
1401/06/18
سوال کننده
پرستارم خانم دکتر با کمبود نیرو اصلا اجازه ی مرخصی بیشتر از ۱۰روز نمیدن ولی حتما میرم پیش دکتر شاید استعلاجی داد
0
1401/06/18
سوال کننده
مرسی از دلگرمیتون
0
1401/06/19
پزشک اوما
همکار عزیزم درک میکنم همان ده روز مرخصی هم عالی است اما اگر نتوانستید مرخصی بگیرید وقتی به خانه برگشتید حتما حتی غذا درست کردن را به بقیه واگذار کرده و خودتان استراحت مطلق داشته باشید ، امیدوارم که در پناه امن خدا باشین جان من❤️
1
1401/06/19
سوال کننده
قربونت خانم دکتر عزیزممنون از لطفتون چشم
0
1401/06/19
پزشک اوما
زنده باشید عزیزکم 💜 و چشم هاتون بی بلا ❤️❤️
0
1401/06/19
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
0
1401/06/22
سوال کننده
سلام مهدیه جان شما رفتی انومالی؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



682

