باسلام
بچه من سه ماه و ده روزش هست
هم شیر خودم رو میخوره البته خیلی کم.هم شیرخشک اپتامیل.
یک روز در میون دفع داره.
امروز چهاربار دفع داشته .
باعرض پوزش عکسشو گذاشتم.
بنظرتون علت دفع مکرر و دونه ها تو مدفوعش چیه؟
پرسش (1401/06/17):
علت دفع مکرر نوزاد در یک روز
398
39
1401/06/17
سوال کننده
0
1401/06/17
سوال کننده

0
1401/06/17
ندا ❤
طبیعیه اون دونه ها هم چربی شیره اسهال نیست
0
1401/06/17
سوال کننده
ممنون عزیزم چقدر استرس داشتم
1
1401/06/17
سمانه ودنیز🌊👶🏻
او پ من چی بگم ک بچم روزی ۴ ۵ بار میرینه تازه هر بارم میرینه دو برابر اینه
دکتر گف عادیه چیزی نیس چون هم وزن خوب میگیره هم اسهال نیس همم شیر خوب میخوره
دکتر گف عادیه چیزی نیس چون هم وزن خوب میگیره هم اسهال نیس همم شیر خوب میخوره
0
1401/06/17
سوال کننده
وای😟
0
1401/06/17
سوال کننده
اخه بچه من ی بار در روز بوده امروز۵ بارشده
0
1401/06/18
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
تا 4 بار دفع در نوزادان شیرخشکی طبیعی محسوب شده و اسهال نیست. الان حال دلبندتان چطور است ؟ چند بار دیگر دفع داشته؟ هیچ ماده غذایی به او نداده اید؟
تا 4 بار دفع در نوزادان شیرخشکی طبیعی محسوب شده و اسهال نیست. الان حال دلبندتان چطور است ؟ چند بار دیگر دفع داشته؟ هیچ ماده غذایی به او نداده اید؟
0
1401/06/18
سوال کننده
امروز ۶بار دفع داشته البته کم
اولین بارهست که این مدلی شده.
بخاطر دل دردش بی بی کر بهش میدم و آد.
حالش خوبه خیلی کم کسلتر از هروز بود.
خودم دیروز و امروز هلو خوردم که میگن شکم رو روان میکنه.امروز۳بار شیرخودمو خورد.
هردوساعت و نیم تا سه ساعت ۳ سی سی شیرخشکش میدم.
با این وجودهمیشه گرسنه هست ولع خوردن داره.
منم طبق قوطی سعی میکنم بیشتر از ۳۰ سی سی شیرش ندم.
اولین بارهست که این مدلی شده.
بخاطر دل دردش بی بی کر بهش میدم و آد.
حالش خوبه خیلی کم کسلتر از هروز بود.
خودم دیروز و امروز هلو خوردم که میگن شکم رو روان میکنه.امروز۳بار شیرخودمو خورد.
هردوساعت و نیم تا سه ساعت ۳ سی سی شیرخشکش میدم.
با این وجودهمیشه گرسنه هست ولع خوردن داره.
منم طبق قوطی سعی میکنم بیشتر از ۳۰ سی سی شیرش ندم.
0
1401/06/18
سوال کننده
مدفوعش حالت خلطی داره و دونه داخلش هست
0
1401/06/18
پزشک اوما
عزیزم دانه های سفید معمولا ناشی از چرب بودن شیر یا هضم نشدن بخشی از آن هستند ولی اگر این شرایط به همراه. مدفوع خلطی تداوم داشت و همچنان دلبندتان بی حال با بی قرار بود جهت ارزیابی مراجعه کنید ، فقط فعلا هلو نخورید چون احتمال حساسیت مطرح است تا ببینیم شرایط چطور پیش می رود ، شیردهی را هم در فواصل دو ساعته انجام دهید و باتوجه به دفع بهتر است شیردهی کمی بیشتر انجام شود 🌹🌹
0
1401/06/18
سوال کننده
قبلا هم هلو خوردم ولی اینطور نشد
اسهال هست؟
الان هم شیر خورد باز دفع کمی داشت
حساسیت به پروتئین گاوی نیس؟
اسهال هست؟
الان هم شیر خورد باز دفع کمی داشت
حساسیت به پروتئین گاوی نیس؟
0
1401/06/18
سوال کننده
چون خلطی هست حالت کشداره
0
1401/06/18
پزشک اوما
عزیزم اگر حساسیت به پروتئین گاوی بود تا به الان مشخص میشد. مگر تا به حال لبنیات نخورده بودید؟ اولین بار است مدفوع خلطی شده؟ دقت کنید ببینید چه مواد غذایی دیگری جدید مصرف کرده اید؟
0
1401/06/18
سوال کننده
اولین باره خلطی هس لبنیات هم میخوردم
فقط پشمک خوردم و هلو
پدی لاکت بهش بدم اشکال نداره؟
ازصبح تاحالا ۳بار دفع داشته بارسوم مدفوعش سفتر بود
فقط پشمک خوردم و هلو
پدی لاکت بهش بدم اشکال نداره؟
ازصبح تاحالا ۳بار دفع داشته بارسوم مدفوعش سفتر بود
0
1401/06/18
❤mahur❤ ❤mahak❤
واسه هلوع
0
1401/06/18
پزشک اوما
موردی ندارد میتوانید پدی لاکت را با 5 قطره در روز شروع کنید و احتمالا بدلیل هلو یا پشمک این شرایط رخ داده است 🌹
0
1401/06/20
سوال کننده

0
1401/06/20
سوال کننده
دکترجان نتیجه ازمایش مدفوع بچم هست
لطف کنید بررسی کنید.
حساسیت به پروتئین گاوی داره؟
لطف کنید بررسی کنید.
حساسیت به پروتئین گاوی داره؟
0
1401/06/20
پزشک اوما
سلام مامان جان
خون مخفی در مدفوع دیده شده که می تواند ناشی از حساسیت به پروتئین گاوی باشد اما خود اسهال و عوامل دیگر می توانند دخیل باشند جهت ارزیابی شرایط با متخصص اطفال مراجعه کنید و فعلا لبنیات و هرآنچه که بر اساس آن تولید میشود را قطع کنید 🌹🌹
خون مخفی در مدفوع دیده شده که می تواند ناشی از حساسیت به پروتئین گاوی باشد اما خود اسهال و عوامل دیگر می توانند دخیل باشند جهت ارزیابی شرایط با متخصص اطفال مراجعه کنید و فعلا لبنیات و هرآنچه که بر اساس آن تولید میشود را قطع کنید 🌹🌹
0
1401/06/20
سوال کننده
اها ممنونم
البته تا الان واکنشی نشون نداده
این چندروز مدفوعش اینجوری بود.
میتونه علتش کاکائو،رولت و شیرکاکائو که خوردم باشه
البته تا الان واکنشی نشون نداده
این چندروز مدفوعش اینجوری بود.
میتونه علتش کاکائو،رولت و شیرکاکائو که خوردم باشه
0
1401/06/20
پزشک اوما
بله جانم این موارد هم حساسیت زا هستند
1
1401/06/20
سوال کننده
ممنون
0
1401/06/20
پزشک اوما
خواهش میکنم جانم🌹
0
1401/06/20
پزشک اوما
stk: |~|12|~|10_col
0
1401/06/21
سوال کننده
ببخشید خانم دکتر امروز مدفوع بچم خلطی نبود تقریبا یدست بود
ولی ۴بار دفع داشته چیکارکنم
ولی ۴بار دفع داشته چیکارکنم
0
1401/06/21
پزشک اوما
جان دل قرار بود مراجعه کنید مراجعه کردید؟ اگر شیر میدهید و قوام آبکی ندارد 4 بار دفع اسهال نیست
0
1401/06/21
سوال کننده
دکترجان به متخصص اطفال مراجعه کردم
گفت این خون ممکنه بخطر زخم مقعدش باشه چون چیز خاصی تو ازمایش نیست
گفت یه هفته صبرکنم ببینم چطور میشه
اگه ادامه داشت و وزن اضافه نکرد شیرشو عوض کنم
گفت این خون ممکنه بخطر زخم مقعدش باشه چون چیز خاصی تو ازمایش نیست
گفت یه هفته صبرکنم ببینم چطور میشه
اگه ادامه داشت و وزن اضافه نکرد شیرشو عوض کنم
0
1401/06/21
سوال کننده
امروز۶بار دفع همراه با قوام داشت
0
1401/06/21
پزشک اوما
عزیزم بله من هم با ایشان موافق هستم، پدی لاکت چطور؟ شروع شده؟
0
1401/06/22
سوال کننده
قطره رامنوفور بهش داده، صبح و شب ۵قطره
0
1401/06/22
پزشک اوما
عزیزم بنابراین فعلا طبق دستور عمل کنید تا ببینیم شرایط چطور پیش می رود
1
1401/06/22
سوال کننده
ممنونم
0
1401/06/22
پزشک اوما
خواهش میکنم جانم🌹
0
1401/06/23
سوال کننده
ببخشید دکتر جان دیروز سه بار دفع با قوام داشت
0
1401/06/23
پزشک اوما
جان دلم باید طبق دستور متخصص اطفال همان یک هفته را صبر کنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




