سلام دکتر عزیز و دوستان
من دو هفته پیش تشخیص بارداری خارج از رحم برام دادن و دکتر برام یک آمپول متوترکسات ۵۰ میلی گرم تجویز کرد و گفت بعد از یک هفته از تزریق آزمایش بتا بدم امشب که آزمایش دادم بتام یک بود
حالا به نظرتون بازم باید پیگیری کنم و دوباره سونوگرافی بشم یا لازم نیست و مشکل برطرف شده؟
پرسش (1401/06/15):
کم شدن بتا بعداز سقط
533
27
1401/06/15
سوال کننده
0
1401/06/15
مامان محمد حسین
یک تموم شده دیگه 🤔
تکرار لازم نیست دیگه🤔
تکرار لازم نیست دیگه🤔
0
1401/06/15
M j
ن اگ خدای نکرده بقایا موندع بود بتاتمیومد پایین
0
1401/06/15
hana ۱۳۸۰
سلام
0
1401/06/15
hana ۱۳۸۰
عزیزم واس منم گفتن خارج رحمی بچه ۲۲ میلی متره
0
1401/06/15
hana ۱۳۸۰
آمپول رو میزنن میایی خونه؟؟؟ یا میمونی اونجا بیمارستان؟؟
0
1401/06/15
hana ۱۳۸۰
امپول رو میزنی درد داری؟؟؟؟ مث سقط
0
1401/06/16
سوال کننده
آزمایش که نه گفتم شاید سونو لازم باشه
0
1401/06/16
سوال کننده
خدا کنه
البته فکر نکنم همچین بقایایی هم داشته باشه چون خیلی کوچیک بود ۱/۵ میلی بود
البته فکر نکنم همچین بقایایی هم داشته باشه چون خیلی کوچیک بود ۱/۵ میلی بود
0
1401/06/16
سوال کننده
آره بابا یک آمپول عضلانی معمولیه
درد هم نداره من که بعدش اصلا نفهمیدم کی سقط شد یک خونریزی معمولی مثل پریودم داشتم
درد هم نداره من که بعدش اصلا نفهمیدم کی سقط شد یک خونریزی معمولی مثل پریودم داشتم
0
1401/06/16
hana ۱۳۸۰
واقعا؟؟؟؟ اصلا بستری نشدی؟؟؟ بیمارستان زدن واست این امپول رو؟؟
آخه میگن امپول سرطانیاس
آخه میگن امپول سرطانیاس
0
1401/06/16
سوال کننده
نه بابا بستری برای چی😁😁
من رفتم تزریقات یک درمانگاه برام زدن
منم میترسیدم فکر میکردم بعدش خیلی حالم بد میشه و اینا ولی هیچی نشد
شک کرده بودم شاید آمپول و اشتباه زدن😁😁 ولی آزمایش که دادم مطمئن شدم درست بوده
من رفتم تزریقات یک درمانگاه برام زدن
منم میترسیدم فکر میکردم بعدش خیلی حالم بد میشه و اینا ولی هیچی نشد
شک کرده بودم شاید آمپول و اشتباه زدن😁😁 ولی آزمایش که دادم مطمئن شدم درست بوده
0
1401/06/16
hana ۱۳۸۰
وای خوشبحالت
0
1401/06/16
hana ۱۳۸۰
من خیلی میترسممم
0
1401/06/16
سوال کننده
نترس عزیزم هیچی نیست
آخه اون جنین هنوز اونقدر بزرگ نشده که بخوای درد و خونریزی زیاد داشته باشی بعدم تو رحم که نیست تو لوله است اندازه اشم به قول دکترم از لپه کوچکتره اصلا متوجه نمیشی
آخه اون جنین هنوز اونقدر بزرگ نشده که بخوای درد و خونریزی زیاد داشته باشی بعدم تو رحم که نیست تو لوله است اندازه اشم به قول دکترم از لپه کوچکتره اصلا متوجه نمیشی
1
1401/06/16
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون عزیزم
آزمایش بتا را در همین آزمایشگاه با فاصله 4 روز تکرار کنید زیرا دو بتای منفی به تایید اتمام مشکل کمک میکند فعلا سونوگرافی لازم نیست 🌹
آزمایش بتا را در همین آزمایشگاه با فاصله 4 روز تکرار کنید زیرا دو بتای منفی به تایید اتمام مشکل کمک میکند فعلا سونوگرافی لازم نیست 🌹
0
1401/06/16
سوال کننده
ممنون دکتر جان💐💐
ببخشید یک سوال دیگه من بهداشت میخواد برام پرونده پیش بارداری تشکیل بده آزمایش خون قبل از بارداری و پاپ اسمیر نوشته اونارو الان انجام بدم اشکال نداره؟ یا بزارم شرایطم پایدارتر بشه؟
ببخشید یک سوال دیگه من بهداشت میخواد برام پرونده پیش بارداری تشکیل بده آزمایش خون قبل از بارداری و پاپ اسمیر نوشته اونارو الان انجام بدم اشکال نداره؟ یا بزارم شرایطم پایدارتر بشه؟
0
1401/06/16
پزشک اوما
خواهش میکنم جان دلم 💗💗
باید فعلا صبوری کنید الان زود است جانم، راستی گروه خونی شما منفی است یا مثبت؟
باید فعلا صبوری کنید الان زود است جانم، راستی گروه خونی شما منفی است یا مثبت؟
1
1401/06/16
سوال کننده
ممنون دکتر عزیزم🌺
گروه خونیم B+ هست
گروه خونیم B+ هست
0
1401/06/16
پزشک اوما
خواهش میکنم جان دلم 🌹🌹
بنابراین نیازی به تزریق روگام نیست، بتا را هم به جای 4 روز، یک هفته دیگر و در همان آزمایشگاه قبلی تکرار کنید 💓
بنابراین نیازی به تزریق روگام نیست، بتا را هم به جای 4 روز، یک هفته دیگر و در همان آزمایشگاه قبلی تکرار کنید 💓
1
1401/06/16
سوال کننده
متشکرم🌹
1
1401/06/16
سوال کننده
stk: |~|12|~|227
0
1401/06/16
پزشک اوما
خواهش میکنم جان دلم 💖💖
0
1401/06/16
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




