سلام
دخترم از اول شیرخشک اپتامیل میخوره که اونم هر ۴،۵ ساعت یبار ۳ پیمانه (۹۰ سی سی) میخورد که جدیدا از وقتی شیرخشک شماره ۲ گرفتم همونم نمیخوره چیکار کنم؟
یعنی طعمشا دوست نداره😔میشه شیرشا عوض کنم نان یا ی چیز دیگه بگیرم؟؟ممنون میشم راهنماییم کنید 🌺
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



329
1401/06/15




