بهتره اول تاپیکت مینوشتی که خانوم دکتر . تا جواب بدن .
منم یهکیست ۲۵ داشتم تو تخمدان چپم . که دکتر گفت خودش حل میشه . البته از برا من بزرگتر نشد . رفته رفته کوچیک شد .
حالا برا تو داره بزرگ میشه . بهتره با یکی دو تا دکتر دیگه هم مشورت کنی
برای اینکه دکتر جواب بده بايد چی بنویسم؟
تیک اون گزینه پاسخ اومایی ها رو بردار عزیزم. این طوری فقط پزشک اوما جواب میده و بقیه نمیتونن جواب بدن
یکم طول میکشه پزشک اوما جواب بده اگه اورژانسیه از تاپیکت عکس بگیر برا پشتیبان بفرست
سلام زهرا بانو جانم
ابعاد کیست چندان بزرگ نیست اما روند آن چون افزایشی بوده نیازمند ارزیابی است. سونوگرافی ها را ارسال کنید تا ببینم
جان دل ابعاد کیست را در سوالتان اشتباه نوشتید، این سوال را از هر کسی بپرسید اگر سونوگرافی را نبینید میگوید میتوان صبر کرد، اما بین 16 میل با 116 میل دنیایی تفاوت وجود دارد!!!
باتوجه به ابعاد کیست بله جراحی لازم است🌹
ممنون از لطف ومحبت شما 🙏😍
سلام خانم دکتر وقت بخیر خواستم یک نظر برای این سونو به من بدهید خیلی نگران هستم