Ooma
پرسش (1401/06/14):

زایمان در هفته ۴۰بارداری بدون درد باز نشدن رحم چیکار کنم؟

سلام ۴۰هفته ام طبق سونو گرافی ان تی انومالی ۱۳ام تاریخ زایمانم بوده ولی معاینه شدم رحمم باز نیست و بستری نکردن .کسی بوده اینجوری ؟
چیکار باید بکنم ؟ورزش و پیاده رویی بارهنگ زعفران خوردم روغن کرچک هم خوردم شیاف هم خیلی استفاده کردم ولی خبری نیست

جاش خوبه دلش نیست بیاد دنیا اونجا بهش خوش میگذره عزیزم🤣🤣
برو پیش یه ماما بهت چندتا نرمش و حرکت رو بدنت انجام بده تا بدنت یکم واکنش نشون بده دوست منم دقیقا این کارو کرد
ماماهمراه دارم ورزش هایی که گفته خیلی انجام دادم ولی خبری نیست
معاینه تحریکی نشدی؟
چقدبچه های جدید نازدارن😥
واقعا خوب باز همون ماما راهنمایی کنه اون نتونه کاری کنه دیگه چی بگم خوب سزارین کن برای بچه مشکلی پیش نیاد
شیاف استفاده میکردی؟خاهرمن شیاف استفاده میکرد ۴۰ هفته رو رد کرد با آمپول فشار هم احساس هیچ دردی نداشت دیگه سزارینش کردن
شیاف پروژسترون منظورمه در طول بارداری
شیاف استفاده کرده داخل سوالش نوشته
احتمالامنظورش گل مغربی بوده
دختر من ۴۱ هفته دنیا امد
اخرهم بدون درد و علائم بستریم کردن
وگرنه بازهم قصدامدن نداشت🤣
نه شیاف گل مغربی منظورمه
اینجا سزارین اجباری نمیکنن باید دیگ خیلییی درد بکشی تا بشی
شدم
طبیعی یا سزارینت کردن اخر
هیچ لگنت بازنشده؟
من هنوزجرات معاینه پیدانکردم
نه بچه میگن اومده تو لگن ولی رحمم باز نشده
ان شاءالله همین یکی دوروزآینده یدفعه سوپرایزت کنه بخوشی بیادبغلت عزیزم
مرسی عزیزم همچنین برا خودت
سلام منم مثل شما بودم بستری شدم آمپول زور زدن دو روز بعد بچه به دنیا اومد
دو روز درد کشیدی؟😢😕
عزیزم باید معاینه تحریکی بشی من وارد ۴۰ هفته شدم هر روز میرفتم بیمارستان معاینه تحریکی میشدم آخرش توو‌۴۰‌هفته ۴ روز زایمان کردم الکی برو بگو درد دارم شکمم درد می‌کنه بذار بستری بشی خودشون آمپول فشار میزنن رحم باز میشه باز هم نشه حداقل زودتر سز میشی
طبیعی خواهر
امپول فشار زدن
۹ساعت درد کشیدم تا دنیا اومد
زعفران نخوره پی پی میکنه هاااا
ولی این زایمانم سزارین اجباری شدم
فشار بالا و تاری دید وتنگی نفس که علائم خوبی نیست داشتم و سزارین شدم
ممنون قربونت ان شاءالله
چندروز بعد از تاریختون بستری کردن
میگم والا نوار قلب میگرن میگن خوبه برو
همو بستری کنن زاضی ام به دردش چون اینجوری هم دارم عذاب میکشم
من درد زایمان گرفتم تقریبا ۱.۵ باز بودم التماس کردم به ماما خودم منو بستری کنه قبول کرد
خوشبحالت
میگم که برو الکی گریه کن بگو حالم بده همسرت هم ببر بگو حرف بزنه با دکتر
🥴🥴
سلام
چخبرباران زایمان کردی؟
سماکجایی عزیزم
من ازمعاینه اومدم تازه ماماگفت یه سانت بازی فعلا،سربچه بالای لگنه هنوزنیومده پایین
ولی خون ازم اومدطبیعیه؟گفت مشکلی نداره مال معاینه ست امااگه ادامه دارشدیعنی خونریزی شدبروزایشگاه
سلام عزیزم
اره طبیعیه ولی یهو حس کردی لخته لخته بری دکتر
اسکات خیلی برو
امروزقبل معاینه همش اسکات وپروانه میزدم یکم کمردردم شروع شدحالاهم کمردردودارم هنوز
اگه میتونی حال داری دوش آب گرم بگیر زیر دوش قر کمر بیا ماساژ بده کمرتو
نه لخته نیست اما آبکیه،حالاچنددقیقه پیش رقیق بود
خب مشکلی نیست تا فردا بهتر میشی
شکمم سفت شده،یکم درازکشیدم الان
زمان بگیر سفتی شکمت رو روی قله شکمت دست بذار ببین چقدر زمان می‌ره نرم بشه
ازوقتی خون دیدم یجوریم حس میکنم فشارم افتاده🥺😂
زمان زایمان قله شکمت اینقدر سفت میشه که با ۴ تا انگشت فشار میدی اصلا فرو نمیره
الان که درازکشیدم نرم شد
آخی عزیزم
مادرشوهرمم تامنودیدگفت رنگت چرازرده
پس هنوز جا داری ایشالا که دردات شروع بشه زودتر زایمان کنی
ان شاءالله قربونت توروخداواسم دعاکن🙏
ایشالا ب حق ۵ تن زودی زایمان میکنی راحت میشی بارداری خیلی سخته خیلی زیاد
اون ۹ ماه هیچی این هفته آخر اصلا تموم نمیشه
درحدچنددقیقه اینجوری میشم ولی بعدنرم میشه
اسم چی انتخاب کردی براش
آفرین
قربونت برم
علیرضا
قله شکمت وقت زایمان دیگه نرم نمیشه سفت میشه مثل سنگ
نامدار باشه و سلامت
قله منظورت همون ناف واطرافشه؟
نه زیر جناق سینه ات
قربونت برم خداپسرتوواست نگهداره
سلامت باشی عزیزم
نه اون خالیه بچم همش زیرنافم جمع شده😂
اره خالیه ولی وقتی به درد زایمان برسی سفت میشه
ان شاءالله
هروقت دردات شروع بشه اون سفت میشه
ماماگفت تا۱۲روزدیگه وقت داری پیاده روی کن
وسیله چیا برداشتی برای خودت ؟؟
یهو دیدی ۱۲ روز شد ۲ روز
رابطه هم خوبه ها داشته باشی
پوشک ساده ازاین بزرگا،چندتاشورت یکبارمصرف،دوتانخی،بایه دست لباس وتویه ظرفی ۷ دونه خرما
ان شاءالله خداکنه🤲🙏
نکردم که اینقدرسوسول شدم😄
کافیه؟
آبجوش ببر ، پرستار بخش به من گفت شیرخشک بدم به پسرم باز فکر می‌کنی از ماما بپرس داشته باشی بد نیست هم کمک خودته تا سینه ات به شیر بی افته
ولی هنوزکمردردمودارم سما
چایی ببر یکسره چایی بخوری
خب بچه سنگین شده به کمرت فشار میاد بگو همسرت کمرتو ماساژ بده
آها آره اتفاقابه شوهرمم گفتم بایدشیرخشک ببریم
خیلی رابطه خوبه زودتر دهانه رحمت نرم میشه
موقع دردکشیدن یابعدزایمان؟
ببلاک نده پسر من خیلی اذیت شد
بعداز زایمان باعث میشه شیرت بیشتر بشه
احتمالاگیگوز یاآپتامیل بدم
کمپول آناناس هم خوبه ببری بخور
میگم درطول مدت زمانیکه توزایشگاه دردمیکشیم هیچی نمیتونیم بخوریم درسته؟
آره میبرم حتما
تا ۳ چهار روز آغوز میاد از سینه شیر افزا بگیر زیره بخور تا به شیر بی افته شیر خشک هم بده بذار بچه جون بگیره
من میخوردم یکساعت آخر که آرزوی مردن میکردم نه ولی قبلش خرما میخوردم
آره اونم سینه های گردویی من 😄😄
🤭🤭🤭🤭
آره من شباهمش شیروخرمامیخورم
یبوست که نداری ؟؟
نه خداروشکر،قبلافقط یبارشکمم کارمیکرد الان دوسه باردرروز
چون موزهم زیادمیخورم
خوبه
توو وقت زایمان اصلا نباید یبوست داشته باشی
اگه خدا بخواد نه یبوست ندارم سالادوسبزی هم زیادمیخورم
🥳🥳🥳
ماما خصوصی گرفتی ؟؟
اره
ئه مبااااااارک طبیعی یاسزارین؟
سزارین اجباری ۲۴ساعت درد طبیعی کشیدم اخر مدفوع کرد اجباری سزارین کردنش
وای من توصیه م به همه مادرا اینه که تا۲ساعت دردبکشن اگه بچه نیومددرخواست سز بدن واقعاستمه آدم این همه زجربکشه
گذشت دیگه،ان شاءالله خودت وبچه درسلامت کامل باشین عزیزم🙏😘
دکترا قبول نمیکنن زمانی که من زایمان کردم دوتا تخت رو بروی من یه خانومه بود گفت تا ۸ سانت رفت یهو رحمش بسته شد می‌گفت همش میگفتن بهم زور بزن من حس میکردم رگ های سرم داره پاره میشه می‌گفت حس میکردم قلبم داره کنده میشه ولی دکترا قبول نمیکردن سز بشه اینقدر جیغ زده شوهرش رفته با مدیریت بیمارستان دعوا کرده آخرش سز شده تازه به دکتر هم ساعت ۳ صب زنگ زدن با عصبانیت اومده
اینجا ایران عزیزم تو برای زایمان کردنت هم اختیار نداری
آره ولی سمابستگی هم داره به دکترت وبیمارستانت
میگم بچه ها راه درمان سینه خونی چیه؟نوک سینه م زخمی وخونیه وقتی میذارم دهن بچه عذااااب میکشم
بد گذاشتی دهنش زخم شده اینو پاپیک بزن دکتر بیاد بهت راهکار درست تری بگه
نوک نداشتن بچه زورمیزد،همراهامم فشارشون میدادن تودهن بچه
اره اولش تا بگیره سخته ، خوب میخوابه ؟
بشدت دردناکه
وای نه سما از پسرا انتظار داری خوب بخوابن😂
وقتی جیغ ودادمیکنه همینجورادامه میده ول نمیکنه اصلا
دل درد نداره ؟؟ شاید خوب سیر نمیشه , شیر خشک میدی ؟
تواین چندروزی که اززایمانم میگذره فقط دیشب سه بارچرت رفتم هیچ نمیخوابیدم اصلا
هربار شیر میدی بعداز نیم ساعت شکمش رو بمال خصوصا شیر خشک میدی
آره به خودش میپیچه گاهی که مامانم داروعطاری بهش میده آروم میشه
سیرکه نمیشه براش شیرخشک آوردیم کمکی میدیم بخاطرزردی که گرفته دارم بهش میدم
داروی چی میدی به بچه ۳ روزه ؟؟
آره یوقتایی لج میکنه آروغ نمیزنه بجاش بادمعده خالی میکنه یادرجامدفوع میکنه
گریپ میچر خارجی بده یا دایمتکون
مامانم بهش عناب ویچیزدیگه دادکه بقول خودش روتین همه بچه هاشه😂😂زیادنمیدیم درحدیه قاشق چایخوری اونم فقط زمانیکه بیقرار باشه
۱ ماهه شد وقت خواب شد توو تاریکی بذار بخوابه فرق بین روز و شب رو متوجه بشه
آره همینکارومیکنم
نده دختر این چیزا بچه ۳ روزه گناه داره خودت بخور حداقل شیر میدی نفخ نکنی
وای یادم نیارشب اول بعد سزارین نفخ داشتم بچه هم تاصبح نخوابید اونم نفخ میکرد
زردیش بره راحت میشی خیلی رو مخه زردی ترنجبین خیلی بخور من لیوان لیوان می‌خورم
زیره سبز دم کن بخور خیلی خوبه یه نبات هم بنداز توش
دستشوییش هنوز سیاهه ؟؟
عرق کاسنی دارم میخورم وبه بدن بچه میمالم
نه داریم بهش بیلی ناسترمیدیم سبزروشن شده خداروشکر
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه