سلام ۴۰هفته ام طبق سونو گرافی ان تی انومالی ۱۳ام تاریخ زایمانم بوده ولی معاینه شدم رحمم باز نیست و بستری نکردن .کسی بوده اینجوری ؟
چیکار باید بکنم ؟ورزش و پیاده رویی بارهنگ زعفران خوردم روغن کرچک هم خوردم شیاف هم خیلی استفاده کردم ولی خبری نیست
پرسش (1401/06/14):
زایمان در هفته ۴۰بارداری بدون درد باز نشدن رحم چیکار کنم؟
819
141
1401/06/14
سوال کننده
3
1401/06/14
fatemeh *****
جاش خوبه دلش نیست بیاد دنیا اونجا بهش خوش میگذره عزیزم🤣🤣
0
1401/06/14
fatemeh *****
برو پیش یه ماما بهت چندتا نرمش و حرکت رو بدنت انجام بده تا بدنت یکم واکنش نشون بده دوست منم دقیقا این کارو کرد
0
1401/06/14
سوال کننده
ماماهمراه دارم ورزش هایی که گفته خیلی انجام دادم ولی خبری نیست
0
1401/06/14
سمیه 💙
معاینه تحریکی نشدی؟
1
1401/06/14
سمیه 💙
چقدبچه های جدید نازدارن😥
0
1401/06/14
fatemeh *****
واقعا خوب باز همون ماما راهنمایی کنه اون نتونه کاری کنه دیگه چی بگم خوب سزارین کن برای بچه مشکلی پیش نیاد
0
1401/06/14
عاطفه موسوی
شیاف استفاده میکردی؟خاهرمن شیاف استفاده میکرد ۴۰ هفته رو رد کرد با آمپول فشار هم احساس هیچ دردی نداشت دیگه سزارینش کردن
0
1401/06/14
عاطفه موسوی
شیاف پروژسترون منظورمه در طول بارداری
0
1401/06/14
fatemeh *****
شیاف استفاده کرده داخل سوالش نوشته
0
1401/06/14
سمیه 💙
احتمالامنظورش گل مغربی بوده
0
1401/06/14
معصومه جلالی
دختر من ۴۱ هفته دنیا امد
اخرهم بدون درد و علائم بستریم کردن
وگرنه بازهم قصدامدن نداشت🤣
اخرهم بدون درد و علائم بستریم کردن
وگرنه بازهم قصدامدن نداشت🤣
0
1401/06/14
سوال کننده
نه شیاف گل مغربی منظورمه
0
1401/06/14
سوال کننده
اینجا سزارین اجباری نمیکنن باید دیگ خیلییی درد بکشی تا بشی
0
1401/06/14
سوال کننده
شدم
0
1401/06/14
سوال کننده
طبیعی یا سزارینت کردن اخر
0
1401/06/14
سمیه 💙
هیچ لگنت بازنشده؟
من هنوزجرات معاینه پیدانکردم
من هنوزجرات معاینه پیدانکردم
0
1401/06/15
سوال کننده
نه بچه میگن اومده تو لگن ولی رحمم باز نشده
1
1401/06/15
سمیه 💙
ان شاءالله همین یکی دوروزآینده یدفعه سوپرایزت کنه بخوشی بیادبغلت عزیزم
0
1401/06/15
سوال کننده
مرسی عزیزم همچنین برا خودت
0
1401/06/15
zahra .
سلام منم مثل شما بودم بستری شدم آمپول زور زدن دو روز بعد بچه به دنیا اومد
0
1401/06/15
🍃🌸شکوفهی گیلاس 🐦
دو روز درد کشیدی؟😢😕
0
1401/06/15
sami *
عزیزم باید معاینه تحریکی بشی من وارد ۴۰ هفته شدم هر روز میرفتم بیمارستان معاینه تحریکی میشدم آخرش توو۴۰هفته ۴ روز زایمان کردم الکی برو بگو درد دارم شکمم درد میکنه بذار بستری بشی خودشون آمپول فشار میزنن رحم باز میشه باز هم نشه حداقل زودتر سز میشی
0
1401/06/15
معصومه جلالی
طبیعی خواهر
امپول فشار زدن
۹ساعت درد کشیدم تا دنیا اومد
امپول فشار زدن
۹ساعت درد کشیدم تا دنیا اومد
0
1401/06/15
shiva k
زعفران نخوره پی پی میکنه هاااا
0
1401/06/15
معصومه جلالی
ولی این زایمانم سزارین اجباری شدم
فشار بالا و تاری دید وتنگی نفس که علائم خوبی نیست داشتم و سزارین شدم
فشار بالا و تاری دید وتنگی نفس که علائم خوبی نیست داشتم و سزارین شدم
0
1401/06/15
سمیه 💙
ممنون قربونت ان شاءالله
0
1401/06/15
سوال کننده
چندروز بعد از تاریختون بستری کردن
0
1401/06/15
سوال کننده
میگم والا نوار قلب میگرن میگن خوبه برو
0
1401/06/15
سوال کننده
همو بستری کنن زاضی ام به دردش چون اینجوری هم دارم عذاب میکشم
0
1401/06/15
sami *
من درد زایمان گرفتم تقریبا ۱.۵ باز بودم التماس کردم به ماما خودم منو بستری کنه قبول کرد
0
1401/06/15
سوال کننده
خوشبحالت
0
1401/06/15
sami *
میگم که برو الکی گریه کن بگو حالم بده همسرت هم ببر بگو حرف بزنه با دکتر
0
1401/06/15
سوال کننده
🥴🥴
0
1401/06/18
سمیه 💙
سلام
چخبرباران زایمان کردی؟
چخبرباران زایمان کردی؟
0
1401/06/19
سمیه 💙
سماکجایی عزیزم
0
1401/06/19
سمیه 💙
من ازمعاینه اومدم تازه ماماگفت یه سانت بازی فعلا،سربچه بالای لگنه هنوزنیومده پایین
0
1401/06/19
سمیه 💙
ولی خون ازم اومدطبیعیه؟گفت مشکلی نداره مال معاینه ست امااگه ادامه دارشدیعنی خونریزی شدبروزایشگاه
0
1401/06/19
sami *
سلام عزیزم
0
1401/06/19
sami *
اره طبیعیه ولی یهو حس کردی لخته لخته بری دکتر
0
1401/06/19
sami *
اسکات خیلی برو
0
1401/06/19
سمیه 💙
امروزقبل معاینه همش اسکات وپروانه میزدم یکم کمردردم شروع شدحالاهم کمردردودارم هنوز
0
1401/06/19
sami *
اگه میتونی حال داری دوش آب گرم بگیر زیر دوش قر کمر بیا ماساژ بده کمرتو
0
1401/06/19
سمیه 💙
نه لخته نیست اما آبکیه،حالاچنددقیقه پیش رقیق بود
0
1401/06/19
sami *
خب مشکلی نیست تا فردا بهتر میشی
0
1401/06/19
سمیه 💙
شکمم سفت شده،یکم درازکشیدم الان
0
1401/06/19
sami *
زمان بگیر سفتی شکمت رو روی قله شکمت دست بذار ببین چقدر زمان میره نرم بشه
0
1401/06/19
سمیه 💙
ازوقتی خون دیدم یجوریم حس میکنم فشارم افتاده🥺😂
0
1401/06/19
sami *
زمان زایمان قله شکمت اینقدر سفت میشه که با ۴ تا انگشت فشار میدی اصلا فرو نمیره
0
1401/06/19
سمیه 💙
الان که درازکشیدم نرم شد
0
1401/06/19
sami *
آخی عزیزم
0
1401/06/19
سمیه 💙
مادرشوهرمم تامنودیدگفت رنگت چرازرده
0
1401/06/19
sami *
پس هنوز جا داری ایشالا که دردات شروع بشه زودتر زایمان کنی
0
1401/06/19
سمیه 💙
ان شاءالله قربونت توروخداواسم دعاکن🙏
0
1401/06/19
sami *
ایشالا ب حق ۵ تن زودی زایمان میکنی راحت میشی بارداری خیلی سخته خیلی زیاد
0
1401/06/19
sami *
اون ۹ ماه هیچی این هفته آخر اصلا تموم نمیشه
0
1401/06/19
سمیه 💙
درحدچنددقیقه اینجوری میشم ولی بعدنرم میشه
0
1401/06/19
sami *
اسم چی انتخاب کردی براش
0
1401/06/19
سمیه 💙
آفرین
0
1401/06/19
سمیه 💙
قربونت برم
0
1401/06/19
سمیه 💙
علیرضا
0
1401/06/19
sami *
قله شکمت وقت زایمان دیگه نرم نمیشه سفت میشه مثل سنگ
0
1401/06/19
sami *
نامدار باشه و سلامت
0
1401/06/19
سمیه 💙
قله منظورت همون ناف واطرافشه؟
0
1401/06/19
sami *
نه زیر جناق سینه ات
0
1401/06/19
سمیه 💙
قربونت برم خداپسرتوواست نگهداره
0
1401/06/19
sami *
سلامت باشی عزیزم
0
1401/06/19
سمیه 💙
نه اون خالیه بچم همش زیرنافم جمع شده😂
0
1401/06/19
sami *
اره خالیه ولی وقتی به درد زایمان برسی سفت میشه
0
1401/06/19
سمیه 💙
ان شاءالله
0
1401/06/19
sami *
هروقت دردات شروع بشه اون سفت میشه
0
1401/06/19
سمیه 💙
ماماگفت تا۱۲روزدیگه وقت داری پیاده روی کن
0
1401/06/19
sami *
وسیله چیا برداشتی برای خودت ؟؟
0
1401/06/19
sami *
یهو دیدی ۱۲ روز شد ۲ روز
0
1401/06/19
sami *
رابطه هم خوبه ها داشته باشی
0
1401/06/19
سمیه 💙
پوشک ساده ازاین بزرگا،چندتاشورت یکبارمصرف،دوتانخی،بایه دست لباس وتویه ظرفی ۷ دونه خرما
0
1401/06/19
سمیه 💙
ان شاءالله خداکنه🤲🙏
0
1401/06/19
سمیه 💙
نکردم که اینقدرسوسول شدم😄
0
1401/06/19
سمیه 💙
کافیه؟
0
1401/06/19
sami *
آبجوش ببر ، پرستار بخش به من گفت شیرخشک بدم به پسرم باز فکر میکنی از ماما بپرس داشته باشی بد نیست هم کمک خودته تا سینه ات به شیر بی افته
0
1401/06/19
سمیه 💙
ولی هنوزکمردردمودارم سما
0
1401/06/19
sami *
چایی ببر یکسره چایی بخوری
0
1401/06/19
sami *
خب بچه سنگین شده به کمرت فشار میاد بگو همسرت کمرتو ماساژ بده
0
1401/06/19
سمیه 💙
آها آره اتفاقابه شوهرمم گفتم بایدشیرخشک ببریم
0
1401/06/19
sami *
خیلی رابطه خوبه زودتر دهانه رحمت نرم میشه
0
1401/06/19
سمیه 💙
موقع دردکشیدن یابعدزایمان؟
0
1401/06/19
sami *
ببلاک نده پسر من خیلی اذیت شد
0
1401/06/19
sami *
بعداز زایمان باعث میشه شیرت بیشتر بشه
1
1401/06/19
سمیه 💙
احتمالاگیگوز یاآپتامیل بدم
0
1401/06/19
sami *
کمپول آناناس هم خوبه ببری بخور
0
1401/06/19
سمیه 💙
میگم درطول مدت زمانیکه توزایشگاه دردمیکشیم هیچی نمیتونیم بخوریم درسته؟
0
1401/06/19
سمیه 💙
آره میبرم حتما
0
1401/06/19
sami *
تا ۳ چهار روز آغوز میاد از سینه شیر افزا بگیر زیره بخور تا به شیر بی افته شیر خشک هم بده بذار بچه جون بگیره
0
1401/06/19
sami *
من میخوردم یکساعت آخر که آرزوی مردن میکردم نه ولی قبلش خرما میخوردم
0
1401/06/19
سمیه 💙
آره اونم سینه های گردویی من 😄😄
0
1401/06/19
sami *
🤭🤭🤭🤭
0
1401/06/19
سمیه 💙
آره من شباهمش شیروخرمامیخورم
0
1401/06/19
sami *
یبوست که نداری ؟؟
0
1401/06/19
سمیه 💙
نه خداروشکر،قبلافقط یبارشکمم کارمیکرد الان دوسه باردرروز
0
1401/06/19
سمیه 💙
چون موزهم زیادمیخورم
0
1401/06/19
sami *
خوبه
0
1401/06/19
sami *
توو وقت زایمان اصلا نباید یبوست داشته باشی
0
1401/06/19
سمیه 💙
اگه خدا بخواد نه یبوست ندارم سالادوسبزی هم زیادمیخورم
0
1401/06/19
sami *
🥳🥳🥳
0
1401/06/19
sami *
ماما خصوصی گرفتی ؟؟
0
1401/06/23
سوال کننده
اره
0
1401/06/23
سمیه 💙
ئه مبااااااارک طبیعی یاسزارین؟
0
1401/06/23
سوال کننده
سزارین اجباری ۲۴ساعت درد طبیعی کشیدم اخر مدفوع کرد اجباری سزارین کردنش
0
1401/06/23
سمیه 💙
وای من توصیه م به همه مادرا اینه که تا۲ساعت دردبکشن اگه بچه نیومددرخواست سز بدن واقعاستمه آدم این همه زجربکشه
گذشت دیگه،ان شاءالله خودت وبچه درسلامت کامل باشین عزیزم🙏😘
گذشت دیگه،ان شاءالله خودت وبچه درسلامت کامل باشین عزیزم🙏😘
0
1401/06/23
sami *
دکترا قبول نمیکنن زمانی که من زایمان کردم دوتا تخت رو بروی من یه خانومه بود گفت تا ۸ سانت رفت یهو رحمش بسته شد میگفت همش میگفتن بهم زور بزن من حس میکردم رگ های سرم داره پاره میشه میگفت حس میکردم قلبم داره کنده میشه ولی دکترا قبول نمیکردن سز بشه اینقدر جیغ زده شوهرش رفته با مدیریت بیمارستان دعوا کرده آخرش سز شده تازه به دکتر هم ساعت ۳ صب زنگ زدن با عصبانیت اومده
0
1401/06/23
sami *
اینجا ایران عزیزم تو برای زایمان کردنت هم اختیار نداری
0
1401/06/23
سمیه 💙
آره ولی سمابستگی هم داره به دکترت وبیمارستانت
0
1401/06/23
سمیه 💙
میگم بچه ها راه درمان سینه خونی چیه؟نوک سینه م زخمی وخونیه وقتی میذارم دهن بچه عذااااب میکشم
0
1401/06/23
sami *
بد گذاشتی دهنش زخم شده اینو پاپیک بزن دکتر بیاد بهت راهکار درست تری بگه
0
1401/06/24
سمیه 💙
نوک نداشتن بچه زورمیزد،همراهامم فشارشون میدادن تودهن بچه
0
1401/06/24
sami *
اره اولش تا بگیره سخته ، خوب میخوابه ؟
0
1401/06/24
سمیه 💙
بشدت دردناکه
0
1401/06/24
سمیه 💙
وای نه سما از پسرا انتظار داری خوب بخوابن😂
0
1401/06/24
سمیه 💙
وقتی جیغ ودادمیکنه همینجورادامه میده ول نمیکنه اصلا
0
1401/06/24
sami *
دل درد نداره ؟؟ شاید خوب سیر نمیشه , شیر خشک میدی ؟
0
1401/06/24
سمیه 💙
تواین چندروزی که اززایمانم میگذره فقط دیشب سه بارچرت رفتم هیچ نمیخوابیدم اصلا
0
1401/06/24
sami *
هربار شیر میدی بعداز نیم ساعت شکمش رو بمال خصوصا شیر خشک میدی
0
1401/06/24
سمیه 💙
آره به خودش میپیچه گاهی که مامانم داروعطاری بهش میده آروم میشه
سیرکه نمیشه براش شیرخشک آوردیم کمکی میدیم بخاطرزردی که گرفته دارم بهش میدم
سیرکه نمیشه براش شیرخشک آوردیم کمکی میدیم بخاطرزردی که گرفته دارم بهش میدم
0
1401/06/24
sami *
داروی چی میدی به بچه ۳ روزه ؟؟
0
1401/06/24
سمیه 💙
آره یوقتایی لج میکنه آروغ نمیزنه بجاش بادمعده خالی میکنه یادرجامدفوع میکنه
0
1401/06/24
sami *
گریپ میچر خارجی بده یا دایمتکون
0
1401/06/24
سمیه 💙
مامانم بهش عناب ویچیزدیگه دادکه بقول خودش روتین همه بچه هاشه😂😂زیادنمیدیم درحدیه قاشق چایخوری اونم فقط زمانیکه بیقرار باشه
0
1401/06/24
sami *
۱ ماهه شد وقت خواب شد توو تاریکی بذار بخوابه فرق بین روز و شب رو متوجه بشه
0
1401/06/24
سمیه 💙
آره همینکارومیکنم
0
1401/06/24
sami *
نده دختر این چیزا بچه ۳ روزه گناه داره خودت بخور حداقل شیر میدی نفخ نکنی
0
1401/06/24
سمیه 💙
وای یادم نیارشب اول بعد سزارین نفخ داشتم بچه هم تاصبح نخوابید اونم نفخ میکرد
0
1401/06/24
sami *
زردیش بره راحت میشی خیلی رو مخه زردی ترنجبین خیلی بخور من لیوان لیوان میخورم
0
1401/06/24
sami *
زیره سبز دم کن بخور خیلی خوبه یه نبات هم بنداز توش
0
1401/06/24
sami *
دستشوییش هنوز سیاهه ؟؟
0
1401/06/24
سمیه 💙
عرق کاسنی دارم میخورم وبه بدن بچه میمالم
0
1401/06/24
سمیه 💙
نه داریم بهش بیلی ناسترمیدیم سبزروشن شده خداروشکر
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- پریود یکروزه چه دلیلی داره
- آیا ممکن هست باردارباشم؟
- هماتومی ها بیاید سریع
- مصرف عرق کاسنی از هفته چندم بارداری؟
- وای خدایا باورم نمیشه یعنی باردارم
- علت ترشح قهوه ای در هفته نهم بارداری
- استراحت در سرکلاژ باید در چه حد باشه ؟
- اقدام در دو روز قبل از تخمک گذاری و نداشتن علائم بارداری
- بچه ها بیبی چکم مثبته؟
- زمان مناسب شروع قرص لتروزول




