سلام وقت شما بخیر
من همه چیز آزمایش غربال گری ام نرمال بود و مشکلی نداشت فقط مقدار Free_BHCG خونم اندازه اش ۶۵.۵۰ بود
مقدارPAPA_A خونم هم ۸.۲۰ بود
موقعی که این آزمایش و دادم من یازده هفته و چهار روزم بود
آیا جنین من شرایط خطرناکی داره؟
مقدار NT هم ۱mm بود
و داشتن سندرم داون و تریسومی هم رد شده بود توی آزمایشم
الان باید چیکار کنم ؟ آیا به تغذیه هم مربوط میشه ؟ چون من به سختی میتونم غذا بخورم
خیلی ممنونم
پرسش (1401/06/14):
آزمایشات غربال گری اول
2133
43
1401/06/14
سوال کننده
0
1401/06/14
رضوانه ❤️
آزمایشات کوادر مارکر رو هم که باید در هفته 14هفته تا 16هفته و 6روز انجام بدید در تایم خودش انجام بدید
0
1401/06/14
رضوانه ❤️
اضطراب نداشته باشید و به تغذیه تون اهمیت بدید چون حداقل 12,5کیلو گرم باید در طول بارداری تون وزن اضافه کنید
0
1401/06/14
سوال کننده
خیلی ممنونم 🙏🥺💚
0
1401/06/14
رضوانه ❤️
نتایج غربالگری تون هم خوبه مثلا سونو nt بالای 3,5خطرناکه که از شما 1میلی متر هست و توی تایم خودش هم آزمایش ها و سونو رو انجام دادید
0
1401/06/14
سوال کننده
خب خداروشکر
خیلی نگران شدم واقعا 😞
خیلی نگران شدم واقعا 😞
0
1401/06/14
رضوانه ❤️
چند سالتونه چون غربالگری سندروم داون و تریزومی 18و 13تا حد زیادی به سن مادر بستگی داره
0
1401/06/14
رضوانه ❤️
Free BHCG
inhibin3
UE3
AFP رو حتما بگید که پزشک براتون بنویسه و انجام بدید
inhibin3
UE3
AFP رو حتما بگید که پزشک براتون بنویسه و انجام بدید
0
1401/06/14
سوال کننده
۲۴ سالمه
0
1401/06/14
سوال کننده
حتما میگم به دکتر
0
1401/06/14
سوال کننده
خیلی ممنونم از راهنمایی تون 🙏
0
1401/06/14
سوال کننده
الان هفته سیزدهم بارداریم هستش
0
1401/06/14
سوال کننده
هیچ سابقه ای هم تو فامیل مون نیست نه از سمت من و نه از سمت همسرم
0
1401/06/14
رضوانه ❤️
نگران نباشید پس چون سن تون برای بارداری عالیه😉و این که سابقه ناهنجاری ها توی افراد درجه یک خودتون و همسرتون دارید جای نگرانی نیست
فقط سعی کنید تو این دوران حساس آرامش تونو رو حفظ کنید و مراقب خودتون و نی نی تون باشید
فقط سعی کنید تو این دوران حساس آرامش تونو رو حفظ کنید و مراقب خودتون و نی نی تون باشید
1
1401/06/14
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
عزیزم اگر ممکنه ازمایش غربالگریتو بفرست عکسشو دکتر اوما ببینه گلم
0
1401/06/14
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون حنانه بانو جانم
وقتتون بخیر 🌹
عزیزم عکس برگه غربالگری را ارسال کنید تا ببینم
وقتتون بخیر 🌹
عزیزم عکس برگه غربالگری را ارسال کنید تا ببینم
0
1401/06/15
سوال کننده
چشم الان میفرستم خدمت تون 🙏
0
1401/06/15
سوال کننده

0
1401/06/15
سوال کننده

0
1401/06/15
پزشک اوما
عزیزم عکس گزارش سونوگرافی را هم ارسال کنید تا ببینم
0
1401/06/15
سوال کننده

0
1401/06/15
سوال کننده
چشم الان ارسال می کنم
0
1401/06/15
پزشک اوما
ممنونم عزیزم در غربالگری انجام شده برای شما ریسک محاسبه شده برای تریزومی های ۱۳ و ۱۸ و ۲۱ همگی در محدوده کم خطر یعنی منفی قرار دارد اما بدلیل سطح MOM پایین مارکر PAPP_A و برعکس سطح mom مارکر بتا (مارکر بتا حدودا 3 برابر مارکر papp هست و این مساله برایمان اهمیت تشخیصی داشته و میگوید بهتر است بررسی تکمیلی انجام شود) توصیه میکنم در صورت صلاحدید پزشکتان برای اطمینان آزمون سل فری دی ان ای و یا غربالگری مرحله دوم به شیوه سکوئنشنال (کواد برخلاف گفته دوست عزیزمان فایده ای برای شما ندارد)، در همان آزمایشگاهی که غربالگری مرحله اول انجام شده بود را انجام دهید، به علاوه در سه ماهه سوم سونوگرافی کالر داپلر عروق جفتی نیز انجام گردد. این مساله ارتباطی با تغذیه ندارد اما اگر مجموعا نمیتوانید خوب غذا بخورید بگویید علت چیست راهکار درمانی انتخاب کنیم 💗
0
1401/06/15
سوال کننده
به نظرتون خطرناکه این مسئله ؟ یعنی احتمال مشکل داشتن جنین زیاده ؟
0
1401/06/15
سوال کننده
برای غذا خوردن از گوشت خیلی بدم میاد بوی غذا ها هم اذیتم می کنه و اینا
0
1401/06/15
پزشک اوما
عزیزم خیر چون ریسک نهایی مثبت و پرخطر نیست اما در محدودهای است که نیازمند بررسی بیشتر است تا خیالمان از هر جهت راحت شود. تهوع دارید؟
0
1401/06/15
سوال کننده
خب خداروشکر
0
1401/06/15
سوال کننده
بله تهوع دارم خیلی
0
1401/06/15
پزشک اوما
زنده باشید عزیزکم 💜چه مکمل ها و داروهایی مصرف می کنید؟
0
1401/06/16
سوال کننده
اسید فولیک
ویتامین دی هزار
و زینک هم به تازگی شروع کردم
ویتامین دی هزار
و زینک هم به تازگی شروع کردم
0
1401/06/16
پزشک اوما
زینک با تجویز پزشک؟
0
1401/06/17
سوال کننده
بله چون وزنم یکم کاهش پیدا کرده بود
0
1401/06/17
سوال کننده
به همراهش دمیترون و فاموتیدین هم مصرف می کنم
0
1401/06/18
پزشک اوما
عزیزم برای کاهش تهوع دمیترون و ب 6 هر 12 ساعت مصرف شوند تا به مرور شرایط بهتر شود❤️❤️
1
1401/06/18
سوال کننده
خیلی ممنونم لطف کردین 🙏🌹
0
1401/06/18
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل ❤️❤️
0
1401/06/18
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
1
1401/06/18
سوال کننده
stk: |~|11|~|103_col
0
1401/06/19
پزشک اوما
❤️❤️❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




