سلام دخترم هفت ماهشه. بین تخت و دیوار یه فاصله کوتاهی هست .دیشب دخترم تو خواب افتاد اون لا. منتها انگار که سر خورده باشه با پا پایین افتاده بود چون وقتی گریه کرد رفتم سمتش حالت ایستاده بود یعنی سرش بالا بود. الان هم حالش خوبه . به نظر شما ببرمش دکتر
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



479
1401/06/14


