دوستای گلم و دکتر عزیز و مهربون سلام.پسرم یک هفته میشه آبریزش بینی خیلی کم وبیشتر موقع گریه کردن داشت.بعد۲.۳ روزه خیلی تک تک سرفه خلط دار میکنه.تو یخچال از ۲ماه قبل شربت پلارژین دارم.دکترش نیست بعد از صفر میاد سرماخوردگی هم خیلی خلیفه الحمدالله.بنظرتون همین پلارژین رو بدم یا شربت و داروی دیگه ای براش بگیرم و بدم؟بردم ی دکتر دیگه متاسفانه اسپری آسم داد داروخونه گفت ب هیچ وجه نگیر.این اسپری برای میانسال ها استفاده میشه اولین نفری تو این شهر ک این دارو رو برای بچه ۱۱ماهه میخواد.منم ترسیدم نخریدم.ولی ۲ماه پیش از این پلارژین نتیجه دیدم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



301
1401/06/13



