سلام لطفا تجربه و راهکارتون رو درباره یبوست نوزاد بهم بدید دکتر بخاطر رفلاکس ببلاک داد یبوست گرفت دخترم اونو عوض کرد گیگوز داد بازم بهترنشد الان شیرخودم و شیرنان کمک میخوره شربتpeg هم میدم همچنان شکمش کارنمیکنه
0
1401/06/13
👬Niloo👨👩👦👦 67
سلام گلم من برا بچه هام وقتی یبوست میشن یپشتشونو با روغن زیتون چرب میکنم راحت دستشویی میرن
0
1401/06/13
👬Niloo👨👩👦👦 67
منم نان میدم ب بچه هام اوایل یوبس میشدن ولی ی کم ک گذشت خوب شدن
0
1401/06/13
sara jafari
سلام عزیزم شکمشو باروغن زیتون ماساژ بده وپاهاشو مثل دوچرخه حرکت بده دم مقعدشو یکم با روغن زیتون چرب کن من برای پسرم اینکارومیکردم
0
1401/06/13
سوال کننده
جواب نمیده😭
0
1401/06/14
sami *
بشین دو سه تا آلو بخور بعدش تا خود صبح برات دستشویی میکنه من هروقت آلو یا شلیل خوردم پسرم اسهال شده
0
1401/06/14
sami *
آخی دخترت شبیه خودته مریم
0
1401/06/14
سوال کننده
هرچی میخورم هیچییی
0
1401/06/14
سوال کننده
😘😘😘😘
0
1401/06/14
sara jafari
ببین اگه دکتر اجازه میده شیاف گلسیرین بزن براش
1
1401/06/14
سوال کننده
دکتر اجازه داد دوبار زدم فقط با شیاف و روغن تزریق کنم کار مبکنه
0
1401/06/14
sami *
چند روزه کار نکرده ؟
0
1401/06/14
سوال کننده
اونم میگن عادت میکنه رودش تنبل میشه
0
1401/06/14
sami *
ببین یکسره شکمشو ماساژ بده خودت چی خوردی ؟
0
1401/06/14
sara jafari
واینکه پسرم یبوست داد دکتر گفت چند قطره روغن بادام شیرین بدم دسشویی کرد
0
1401/06/14
سوال کننده
اگر شیاف نزنم ۴ روز مبشه کار نمیکنه
0
1401/06/14
سوال کننده
خب فقط یکبار؟
0
1401/06/14
sami *
بذار دکتر اوما بیاد بهت بگه چیکار کنی البته رفت فردا جواب بده بهت
0
1401/06/14
sara jafari
دوسه بار بهش دادم چون شکمش سفت شده بود خوب شد دیگه بهش ندادم
0
1401/06/14
sara jafari
میگن کلا نان یبوست میاره
0
1401/06/14
❤️نوشین❤️ .
من تا 10 ماهگی گیر یبوست بودم
0
1401/06/14
❤️نوشین❤️ .
خیلی سخته
0
1401/06/14
❤️نوشین❤️ .
ولی الان روزی دوبار دسشویی میکنه
0
1401/06/14
sami *
من گیگوز میدم خیلی خوبه چربه دستشویی میکنه راحت
1
1401/06/14
sara jafari
من sma میدم خداروشکر اصلا یبوست نگرفت
0
1401/06/14
سوال کننده
اونا میگن ماساژ و اینا ک همش انجام میدم
0
1401/06/14
سوال کننده
از وقتی دنیا اومد؟ احه من اوایل روزی ۶ بار ۷ بار کارمبکرد شکمش شیرخودمو میدادم و روزی ۶۰ تا نان
0
1401/06/14
سوال کننده
چکار کردی درمان شد
0
1401/06/14
سوال کننده
گیگوز هم دادم هیچی
0
1401/06/14
❤️نوشین❤️ .
آره از روز اول تا ده ماهوی غذا خور شد میوه خورد بسکوییت با شیر دادم چند بار هم انجیر خیس کردم میکس کردم دادمش روغن زیتون ریختم تو غذاهاش و شیرش خوب شد
0
1401/06/14
❤️نوشین❤️ .
دو تا قطره روغن زیتون بریز تو شیشه اش
0
1401/06/14
❤️نوشین❤️ .
ضرری هم نداره
0
1401/06/14
❤️نوشین❤️ .
شکمش روان میشه
0
1401/06/14
سوال کننده
من دخترم تا حدود ۲۰ روزکیش عالی بود دفعش از وقتی دکترش ببلاک داد یبس شد حالا سه هفتس ببلاک نمبدم دارو هم مبدم بازم هیجب
0
1401/06/14
سمانه ودنیز🌊👶🏻
خودت ترنجبین بخور
0
1401/06/14
سمانه ودنیز🌊👶🏻
شیر خشک اپتامیل چرا نمیدی؟؟
0
1401/06/14
سوال کننده
اونم امتحان کردم😭
0
1401/06/14
سوال کننده
اونم بالا میاورد
0
1401/06/14
سوال کننده
۴ تا شیرخشک عوض کردم میگم نکنه بخاطر اوونه البته دکترش عوض کرد
0
1401/06/14
sami *
تو باز آلو و انجیر رو امتحان کن اینقدر هم پشت هم شیر خشک عوض نکن دختر ، والا من میخورم درجا شکم پسرم اسهال میشه
0
1401/06/14
سوال کننده
بخدا خودم عوض نکردم اول دکترش نان داد خییلللی بالا اورد بعداپتامیل اونم همبنجور بعدببلاک یبس شد بعد گیگوز ک اونم یبس شد
0
1401/06/14
sami *
آخه گیگوز چربه عجیبه دستشویی نمیکنه
0
1401/06/14
سوال کننده
دیگه بریدم امروز پا ب پاش گدیه کردم
0
1401/06/14
sami *
من حالا این دور گیگوز تموم بشه عوض میکنم میخوره همش دستشویی میکنه
0
1401/06/14
سوال کننده
هرجام خوندم میگن شیاف تنبلی روده میاره سه بار براش استفاده کردم
0
1401/06/14
sami *
آخی طفلکی گناه داره اذیت میشه والا آدم بزرگش اذیت میشه چه برسه به اون طفلک ، هرچقدر میتونی شکمشو بمال بازم تکرار کن شاید خودت چیزی خوردی تاثیر گذاشته
0
1401/06/14
سوال کننده
بخدا بخاطر فاویسمش هیچی نمیخورم
0
1401/06/14
sami *
فاویسم که بخاطر باقالی پیش میاد ولی موزی چیزی که خودت یبوست بشی نخوردی ؟؟ میدونم چی میگی خیلی بده آدم ندونه برای جگر گوشه اش چیکار کنه
0
1401/06/14
❤mahur❤ ❤mahak❤
مریم دکتر دخترا شربت لاکتولوز داد.چندروز یبار پی پی اونم مث سنگ.فقط چندبار لاکتولوز دادم دیگه رون شدن الان
0
1401/06/14
❤mahur❤ ❤mahak❤
البته ۳ماهگی داد برا سن الین نمیدونم بشه یا نه
0
1401/06/14
❤mahur❤ ❤mahak❤
راستی سما من یبار یه تاپیک گفتم عکس جدید از نی نی ت بده.دیگه تاپیکو پیدا نکردم
0
1401/06/14
sami *
عکس پسرمو
0
1401/06/14
سوال کننده
خب همه حبوباتو منع کرد دکترش وبعضی پروتعینا
0
1401/06/14
sami *
چه سخت
0
1401/06/14
سوال کننده
اره ب پسر مهسا هم ک همسن الینع داد ولی الین اصلااا شکمش سفت نیییست وقتی کار میکنه روونه
0
1401/06/14
سوال کننده

0
1401/06/14
سوال کننده
اینو فقط نیم سی سی گیلیسیرین ریختم تو مقعدش دفع کرد
0
1401/06/14
❤mahur❤ ❤mahak❤
اره
0
1401/06/14
❤mahur❤ ❤mahak❤
اها پس هیچی
نه ماهور قشنگ دوساهت زور میرنه یه تیکه سنگ میاد
نه ماهور قشنگ دوساهت زور میرنه یه تیکه سنگ میاد
0
1401/06/14
❤mahur❤ ❤mahak❤
ای جوووونم تربچه هزار ماشالله
1
1401/06/14
sami *
مرسی عزیزم
0
1401/06/14
سوال کننده
چنروز یبار؟؟
0
1401/06/14
🌹sara 🌹
به مریم خانوم خوبی
0
1401/06/14
سوال کننده
سلام عزیزم خوبی
0
1401/06/14
🌹sara 🌹
ماساژش بده با روغن زیتون یا گلیسرین
ی خورده خیلی کم روغن زیتون بده بره تو مقعدش
خودتم آلو یا چیزایی بخور معدت کار بندازه
ی خورده خیلی کم روغن زیتون بده بره تو مقعدش
خودتم آلو یا چیزایی بخور معدت کار بندازه
0
1401/06/14
🌹sara 🌹
قربونت 😘 کجایی دختر نگرانت بودیم
0
1401/06/14
❤mahur❤ ❤mahak❤
الان خوب شده هروز .قبلا دوروز یبار
0
1401/06/14
سوال کننده
معده خودم اکیه عزیزم روغن گلیسیرین تزریق کردم سر دو دقیقه مدفوع کرد میگن مصرف مداومش تنبلی روده مباره
0
1401/06/14
❤mahur❤ ❤mahak❤
اره زیاد خوب نیس
0
1401/06/14
سوال کننده
درگیر رفلاکس و یبوست و فلان دخترمم
0
1401/06/14
سوال کننده
اخه عزیزم از روریک یبس شده تا الان فقط سه بار خودش شکمش کار کرده ۳ بار هم با شیاف و روغن
0
1401/06/14
❤mahur❤ ❤mahak❤
توف تو رفلاکس😑😑😑امروز ده بار لباس عوض کردم هنوز بو استفراغ میدم
0
1401/06/14
❤mahur❤ ❤mahak❤
وای چ بد
0
1401/06/14
سوال کننده
😭😭
وزن میگیرن دخترا؟
وزن میگیرن دخترا؟
0
1401/06/14
سوال کننده
دارم دق میکنم کاش ببلاک نداده بوودم
0
1401/06/14
❤mahur❤ ❤mahak❤
ماهور کنده وزن گیریش.ماهک بهتره
0
1401/06/14
❤mahur❤ ❤mahak❤
ولی خب وحشتناااااک بالا میاره ماهک
0
1401/06/14
سوال کننده
دارو چی میدی؟
0
1401/06/14
سوال کننده
امپرازول دادی؟
0
1401/06/14
❤mahur❤ ❤mahak❤
ماهورم ببلاک ای ار میخوره اتفاقا.همون یوبسش کرد
0
1401/06/14
❤mahur❤ ❤mahak❤
اره امپرازول و قرص باکلوفن و شربت دومتیدون
0
1401/06/14
سوال کننده
حالا دوهفته شایدم سه هفتس ندادم چرا خوب نمیشه😭
0
1401/06/14
فریده فروتن
بهتر شده؟
0
1401/06/14
فریده فروتن
نمبدونم دکتر پسر من چرا نمیده دارو
0
1401/06/14
❤mahur❤ ❤mahak❤
خب میخوای شیر خشک نده یه مدت کلا
0
1401/06/14
❤mahur❤ ❤mahak❤
والا تو هفته فقط ۳روزش خوبه.بقیه ش پارچ پارچ بالا میارا
0
1401/06/14
❤mahur❤ ❤mahak❤
زیاد بالا میاره؟
0
1401/06/14
فریده فروتن
نسبت به قبل خیلی کم شده
شاید دو بار اونم اندازه دو تا قطره چکون شایذ
وقتی خیلی تکونش بدن یا زیاد رو شکم بخوابع یا موقع بغل کردن از شکمش بگیرن
شاید دو بار اونم اندازه دو تا قطره چکون شایذ
وقتی خیلی تکونش بدن یا زیاد رو شکم بخوابع یا موقع بغل کردن از شکمش بگیرن
0
1401/06/14
سوال کننده
سه روز ندادم بازم هیچی دوروزم شیر خودم ندادم اونم هیچ
0
1401/06/14
❤mahur❤ ❤mahak❤
خب خوبه خداروشکر اون که اصلا رفلاکس محسوب نمیشه.دختر من همینجوری اروم نشسته یهو ابشاری بالا میاره
0
1401/06/14
❤mahur❤ ❤mahak❤
ای طفلک
0
1401/06/14
❤mahur❤ ❤mahak❤
گریه اینا نمیکنه؟
0
1401/06/14
فریده فروتن
آره دکترشم همینو گفت
گفت روند وزن گیریشم که عالیه نیازی به دارو نداره
فقط بعضی شبا ترش میکنه نمیتونه بخوابه بچم
گفت روند وزن گیریشم که عالیه نیازی به دارو نداره
فقط بعضی شبا ترش میکنه نمیتونه بخوابه بچم
0
1401/06/14
سوال کننده
فقط یکروز بعد دفع حالس خوبه بعد اذیتههه تا دوباره دفع کنه😭😭😭😭امروز خیلی گریه کردم باهاش
0
1401/06/14
فریده فروتن
حرکت دوچرخع رو چند بار انجام میدی در طول روز
0
1401/06/14
فریده فروتن
روغن زیتونو من سه چار بار میزدم
شکم پسر منم سفت نبود ولی زور میزد میگفتن بخاطر کولیکه نمیتونست دفع کنه
من یسره دوچرخه میزدم
بعد موقعی ک زور میزد پاهاشو جمع میکردم تو شکمش کمکش میکردم
شکم پسر منم سفت نبود ولی زور میزد میگفتن بخاطر کولیکه نمیتونست دفع کنه
من یسره دوچرخه میزدم
بعد موقعی ک زور میزد پاهاشو جمع میکردم تو شکمش کمکش میکردم
0
1401/06/14
فریده فروتن
یه وضعی بود میگن تا معده و روده و مقعد هماهنگ بشه اینجوری میشع
من بعده هر تعویض پوشک دم مقعدشو روغن زیتون میزدم
من بعده هر تعویض پوشک دم مقعدشو روغن زیتون میزدم
0
1401/06/14
فریده فروتن
بعده چند وقت خودبخود خوب شذ
الان که غذای کمکی رو شروع کردم باز شروع شده
مدفوعش داره از حالت ابکی خارج میشه تا عادت کنه باز زور میزنه شبا بی خوابع
الان که غذای کمکی رو شروع کردم باز شروع شده
مدفوعش داره از حالت ابکی خارج میشه تا عادت کنه باز زور میزنه شبا بی خوابع
0
1401/06/14
سوال کننده
😭😭😭دیگه موندم چ کنم اخه دخترم اولش شکمش خوب بوود
1
1401/06/14
🧿مامانِ ماهلین🧿 **
منم آپتامیل میدم کمکی خداروشکر فعلا مشکلی پیش نیومده،کاش دوباره امتحانش کنی مریم جان.
0
1401/06/14
پزشک اوما
سلام مامان جان
تا 4 روز کار نکردن شکم اگر دلبندتان بی قراری ندارد و قوام مدفوع سفت نباشد مشکلی ندارد، وضعیت کلی دلبندتان چطور است؟ حرکت دوچرخه پا را انجام میدهید؟
تا 4 روز کار نکردن شکم اگر دلبندتان بی قراری ندارد و قوام مدفوع سفت نباشد مشکلی ندارد، وضعیت کلی دلبندتان چطور است؟ حرکت دوچرخه پا را انجام میدهید؟
0
1401/06/14
سوال کننده
سلام خانم دکتر
شیر خوب میخوره ولی شیرخودم کافی نیست براش بخاطر رفلاکس روتفلور امپرازول فولیک اسید و پدی لاکت بهش داده متخصص اطفال
وضعیت دفع هم اینجور هست ک تا ۲۰ روزگی روزی حداقل ۱۰ بار دفع داشت کمکی نان میدادم خیلی زیاد بالا میاورد دکتر ببلاک داد بعد از اولین مصرف شکمش از کار افتاد و ۴ روز کار نکرد دکتر شیاف داد و شربتpeg ک الان ۷ روزه روزی ۲cc بهش میدم هیچ اثریم نداشت و شیر گیگوز
شیر خوب میخوره ولی شیرخودم کافی نیست براش بخاطر رفلاکس روتفلور امپرازول فولیک اسید و پدی لاکت بهش داده متخصص اطفال
وضعیت دفع هم اینجور هست ک تا ۲۰ روزگی روزی حداقل ۱۰ بار دفع داشت کمکی نان میدادم خیلی زیاد بالا میاورد دکتر ببلاک داد بعد از اولین مصرف شکمش از کار افتاد و ۴ روز کار نکرد دکتر شیاف داد و شربتpeg ک الان ۷ روزه روزی ۲cc بهش میدم هیچ اثریم نداشت و شیر گیگوز
0
1401/06/14
سوال کننده
الان دوباره بهش نان میدم دوروزه ولی باز الان انقدر بی قرار بود و زور میزد و گاز خیلی بودار دفع میکرد براش نیم سی سی گلیسرین ریختم داخل مقعد دفع کرد فوری
0
1401/06/14
سوال کننده

0
1401/06/14
پزشک اوما
عزیزم پدی لاکت را قطع کنید ببینید شرایط یبوست چه تغییری میکند و حتما به من گزارش دهید، از حالا هم فارغ از یبوست داشتن یا نداشتن، ماساژ روزانه شکم و حرکت دوچرخه پا در فواصل منظم انجام گردد🌹
1
1401/06/14
پزشک اوما
هر روز گزارش دهید
0
1401/06/14
سوال کننده
چشم خانم دکتر
خانم دکتر تزریق گلیسیرین ب مقعد با سرنگ ضرر داره؟
خانم دکتر تزریق گلیسیرین ب مقعد با سرنگ ضرر داره؟
0
1401/06/14
sami *
همون پدی لاکت بهش یبوست داده
0
1401/06/14
سوال کننده
اره عزیزم؟
0
1401/06/14
سوال کننده
اخه همش ۵ قطره در روز بودا
0
1401/06/14
sami *
من وقتی پسرم اسهال میشه پدی لاکت میدم هر روز نمیدم خود پدی لاکت برای جلوگیری از اسهال تحویز میشه
0
1401/06/14
سوال کننده
😑😑😑😑😑خدایا
0
1401/06/14
sami *
به نظرم بالا بیاره بهتر از اینه یبوست بشه ی
0
1401/06/14
سوال کننده
دکترش داااده در جریان شرایطشم هستااا
0
1401/06/14
سوال کننده
ببین هرررچیزب بهتر از یبوسته😭😭😭😭
0
1401/06/14
sami *
یه چند روز بهش پدی لاکت نده ببین چجوری میشه
0
1401/06/14
سوال کننده
خدا کمک دخترم کنه😭😭
0
1401/06/14
sami *
شیرخشک درست میکنی به اندازه میریزی آب و شیر خشک رو ؟
0
1401/06/14
sami *
آب کم باشه شیر زیاد باشه همونم یبوست میاره
0
1401/06/14
سوال کننده
اره فداتشم ابشم ولرررم سرد نیست
حتی روزی ۶۰ تا هم اب ولرم جدا میدم یبار با قرص فولیک یبارم با ویتامین ad
حتی روزی ۶۰ تا هم اب ولرم جدا میدم یبار با قرص فولیک یبارم با ویتامین ad
0
1401/06/14
sami *
ایشالا خوب میشه استرس نگیر
0
1401/06/14
sami *
پدی لاکت نده همچنان شکمشو ماساژ بده خودت خوراکی های رونده بخور آلو یا انجیر ایشالا خوب میشه زیاد نخوری باز دل درد بشی
0
1401/06/14
سوال کننده
باشه عزیزدلم مرسی از راهنماییات😘😘😘
0
1401/06/14
سوال کننده
دگ مردم از ناراحتیش😭
0
1401/06/14
sami *
میدونم چی میکشی سخته ، ایشالا خوب میشه
0
1401/06/14
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم 💜بهتر است در تزریق گلیسیرین مداومت نکنید
1
1401/06/14
سوال کننده
چشم😘
0
1401/06/15
پزشک اوما
زنده باشید عزیزکم 🌹🌹
0
1401/06/15
سوال کننده
خانم دکتر باز ۲۴ ساعت گذشت و دخترم دفع نداشت همش زور میزنه مدام با روغن زیتون ماساژش میدم و دوچرخه میزنم
اینکه ۳بار شیاف و دوبار تزریق گلیسیرین استفاده کردم باعث شده خودش نتونه دستشویی کنه؟ هربار سه روز نتونست دفع کنه استفاده کردم طبق توصبه پزشکش😭
اینکه ۳بار شیاف و دوبار تزریق گلیسیرین استفاده کردم باعث شده خودش نتونه دستشویی کنه؟ هربار سه روز نتونست دفع کنه استفاده کردم طبق توصبه پزشکش😭
1
1401/06/15
پزشک اوما
مامان گل اگر بی قراری ندارد فعلا صبر کنید تا 4. روز کار نکردن شکم هیچ مشکلی ندارد و به دلبندتان فرصت دهید، میتوانید کمی با روغن زیتون اطراف مقعد را هم ماساژ دهید و گزارش دهید
0
1401/06/17
سوال کننده
سلام خانم دکتر امروز روز سوم یبوست دخترمه تو خواب خیلی بی قراری کرد دیشب چیکار کنم😭
0
1401/06/17
سوال کننده
روزی نزدیک به یکساعت ماساژ و روغن مالی کردم
0
1401/06/17
پزشک اوما
مامان گل peg هم استفاده میکنید؟
0
1401/06/17
سوال کننده
بله عزیزم الان دوازده روزه هر۱۲ ساعت یک سی سی
0
1401/06/17
سوال کننده
امروز دکترش توصیه کرد هر ۸ ساعت peg بدم و قطره بایولاکت بگیرم
0
1401/06/17
پزشک اوما
بله من هم با این تغییر موافق هستم و اگر جواب نداد شیرخشک حمتا تعویض گردد🌹🌹
0
1401/06/17
سوال کننده
خانم دکتر الان چه کنم خیلی اذیته دخترم حتی شیر کمتر میخوره از دیروز استفاده از روغن گلیسیرین مجازه؟ دکترش میگ حتی شیاف هم بی ضرره
0
1401/06/17
پزشک اوما
عزیزم مقعد را به آرامی با روغن زیتون یا گلیسیرین ماساژ دهید من تزریق گلیسیرین یا تحریک مداوم مقعد را توصيه نمیکنم اما باز بین این روش ها تحریک ملایم مقعد با گوش پاک کن آغشته به گلیسیرین بهتر است. اما اول روی ماساژ مقعد کار کنید اگر جواب نداد تحریک کنید🌹
0
1401/06/17
سوال کننده
مقعدش رو مداوم بعد از هربار تعویض با روغن زیتون ماساژ میدم
چشم اگر تا امشب دفع نداشت حتما از گوش پاک کن استفاده میکنم
چشم اگر تا امشب دفع نداشت حتما از گوش پاک کن استفاده میکنم
0
1401/06/17
پزشک اوما
بسیار هم عالی عزیزم 💜💜چشم هاتون بی بلا و انشالله این راهکار جواب بدهد خودتان هم میوه های ملین زیاد بخورید، آلو، گلابی عالی هستند 🌹🌹
1
1401/06/17
سوال کننده
😘چشم
0
1401/06/18
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا مامان گل ❤️❤️
0
1401/06/18
پزشک اوما
stk: |~|11|~|166_col
0
1401/06/23
سوال کننده
سلام خانم دکتر عزیز اول اینک ممنونم بابت صبر وحوصلتون امیدوارم روز به روز خوشحال تر و خوشبخت تر باشید
بابت یبوست دخترم خیلی راهنمایی کردید فوق تخصص گوارش کودکان تلفنی ویزیت کردن دخترم رو سیمیلاک توتال کامفورت پیشنهاد دادن و روزانه دو سیسی mctoil
خداروشکر یکروز بعد ازمصرف شکم دخترم کارافتاد و الحمدلله امروز ک ۴ روزه استفاده میکنم دوبار شکمش خیلی راحت کار کرده
بنظر شما mctoil رو تا کی اداما بدم ایشون فرمودن برای وزنگیری نوزاد عالی هست
بابت یبوست دخترم خیلی راهنمایی کردید فوق تخصص گوارش کودکان تلفنی ویزیت کردن دخترم رو سیمیلاک توتال کامفورت پیشنهاد دادن و روزانه دو سیسی mctoil
خداروشکر یکروز بعد ازمصرف شکم دخترم کارافتاد و الحمدلله امروز ک ۴ روزه استفاده میکنم دوبار شکمش خیلی راحت کار کرده
بنظر شما mctoil رو تا کی اداما بدم ایشون فرمودن برای وزنگیری نوزاد عالی هست
1
1401/06/23
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون عزیزم
مامان گل ممنونم از محبتتون و دعای خیرتون ❤️
خداروشکر که حال گل دخترمان بهتر شده است و احسنت به شما که پیگیر هستید ، جان من بله حرفشان صحیح است mct oil برای وزن گیری و بهبود عملکرد گوارش عالی است و میتوانید فعلا تا 4 ماهگی استفاده کنید بعد برحسب شرایط فرزندتان در مورد تداوم یا قطع مصرف تصمیم گیری خواهد شد🌹🌹
مامان گل ممنونم از محبتتون و دعای خیرتون ❤️
خداروشکر که حال گل دخترمان بهتر شده است و احسنت به شما که پیگیر هستید ، جان من بله حرفشان صحیح است mct oil برای وزن گیری و بهبود عملکرد گوارش عالی است و میتوانید فعلا تا 4 ماهگی استفاده کنید بعد برحسب شرایط فرزندتان در مورد تداوم یا قطع مصرف تصمیم گیری خواهد شد🌹🌹
1
1401/06/23
سوال کننده
ممنون عزیزم الله حافظ و نگهدارتون باشه😍😘❤️
0
1401/06/23
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزجانم ممنونم از دعای زیباتون و امیدوارم که در پناه امن باشید ❤️❤️
0
1401/06/23
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



580

