خداروشکر همه چی خوبه
جفت قدامی
مایع امنیوتیک طبیعی
سرویکس ۳۷
Nt۱.۸ ک نرماله خداروشکر
ضربان قلبشم ۱۶۰🥰
💫مبارکت باشه ب خیر بگذرونی ۹ ماه بارداریتو 🤲🏻💫
احتمال نداد جنسیتشو برات؟
ی پا دکتر شدی ماهی جون 😍👍👍👍
گفت درست مشخص نشده احتمالاً دختره
مبارکت باشه عزیزم زانو خیر زمین بذاری
سلام به روی زیباتون مامان جان
وقتتون بخیر 🌸
عزیزم در سونوگرافی شما تمام موارد بررسی شده از جمله وضعیتجنین، حجم مایع آمنیوتیک، طول سرویکس ضربان قلب و همچنین میزان ان تی (NT) در محدوده نرمال قرار دارد و از این بابت جای نگرانی نیست اما بخش آزمایش خون غربالگری را فراموش نکنید تا بتوان تفسیر صحیحی داشت.
در مورد جفت نیز جایگاه آن قدامی یعنی در دیواره جلویی رحم گزارش شده است که طبیعی است🌹