سلام وخسته نباشید. من هفته ۳۷و۵روز هستم. به خاطر اینکه وزنم کم شده بود. پزشک واسم سونو وضعیت جنین درخواست داد. این سونو رو انجام دادم. لطف کنید تفسیر کنید وممنون میشم بگین وضعیتم چطوره ممنون از همراهی همیشگی شما
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



465
1401/06/13



