سلام خانم دکتر عزیزم
من دوقلو باردارم.میشه لطفا سونو واژینال من رو تفسیر کنید.
سونو ان تی شکمی طول سرویکسم ۴۰ بود.
امروز طبق پریود ۱۵ هفته و دو روزم.
طبق ان تی ۱۵ هفته و ۴ روز.
پرسش (1401/06/13):
تفسیر سونو واژینال ۱۵ هفته
395
26
1401/06/13
سوال کننده
0
1401/06/13
سوال کننده

0
1401/06/13
سوال کننده
و اینکه سونو ان تی به من گفتن جفت یکی قدامی یکی خلفی
الان طبق این سونو دوتاش خلفی هست.
چرا؟
الان طبق این سونو دوتاش خلفی هست.
چرا؟
0
1401/06/13
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
۴۰ بوده الان تو واژینال شده ۳۳
یعنی اینهمه اختلاف داره شکمی و واژینال؟؟
وای پ من ک انتی شکمی ۳۴ بودم با واژینال چندمیشم یعنی؟😑استرس گرفتم
یعنی اینهمه اختلاف داره شکمی و واژینال؟؟
وای پ من ک انتی شکمی ۳۴ بودم با واژینال چندمیشم یعنی؟😑استرس گرفتم
1
1401/06/13
سوال کننده
استرس نگیر عزیزم. فک کنم چون من دوقلو باردارم مهم بوده که دوباره چک شه.
1
1401/06/13
سوال کننده
الانم که شده بود ۳۳، سونوگرافیست گفت خیلی خوبه
1
1401/06/13
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
اره تو دوقلویی فک کنم طبیعیه
نه کلا منظورم اینه چقدر اختلاف هست بین شکمی و واژینال فک نمیکردم اینقدر باشه اختلافشون
نه کلا منظورم اینه چقدر اختلاف هست بین شکمی و واژینال فک نمیکردم اینقدر باشه اختلافشون
1
1401/06/13
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
خداروشکر عزیزم
ان شالله ب سلامتی بگذرونی این ۹ ماه و😇💚🤲🏻💫
ان شالله ب سلامتی بگذرونی این ۹ ماه و😇💚🤲🏻💫
0
1401/06/13
سوال کننده
انشالله برا هممون بسلامتی بگذره
0
1401/06/13
آمنه 💙💙
من شکمی ۳۶بود واژینال۳۸
0
1401/06/13
سوال کننده
خیلی هم عالی عزیزم. انشالله بسلامت بغلش بگیری
1
1401/06/13
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
الهی آمین💫🤲🏻
1
1401/06/13
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
چ خوب پس برعکسشم میشه .
خداروشکر
خداروشکر
0
1401/06/14
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان گل
عزیزم در سونوگرافی فعلی شما همه چیز عالی است و در مورد جفت ها احتمالا خطا در یکی از سونوگرافی ها وجود داشته که سونوگرافی اول محتمل تر است. فعلا باید در نظر داشته باشید که جفت یکی از قل ها لولایینگ یعنی حاشیه ای و نزدیک به سرویکس است بنابراین میزان استراحت خود را تا جایی که می توانید افزایش دهید. از انجام دادن کارهای سنگین و بلند کردن وسایل با وزن بالا اجتناب کنید. پیاده روی طولانی نداشته باشید. نزدیکی و دخول کامل متوقف شده و همچنین شخص شما به ارگاسم نرسید. اما در مورد طول سرویکس با توجه به عدد آن و اینکه دوقلو هستید نتیجه را به اطلاع پزشک خود برسانید تا اگر روال درمانی خاصی مدنظرشان است انجام گردد، فعلا اقدام تهاجمی مانند سرکلاژ لازم نیست اما تجویز پرولوتون یا پروژسترون ایده خوبی است و در سونوگرافی آنومالی اسکن مجددا طول سرویکس کنترل گردد ❤️
عزیزم در سونوگرافی فعلی شما همه چیز عالی است و در مورد جفت ها احتمالا خطا در یکی از سونوگرافی ها وجود داشته که سونوگرافی اول محتمل تر است. فعلا باید در نظر داشته باشید که جفت یکی از قل ها لولایینگ یعنی حاشیه ای و نزدیک به سرویکس است بنابراین میزان استراحت خود را تا جایی که می توانید افزایش دهید. از انجام دادن کارهای سنگین و بلند کردن وسایل با وزن بالا اجتناب کنید. پیاده روی طولانی نداشته باشید. نزدیکی و دخول کامل متوقف شده و همچنین شخص شما به ارگاسم نرسید. اما در مورد طول سرویکس با توجه به عدد آن و اینکه دوقلو هستید نتیجه را به اطلاع پزشک خود برسانید تا اگر روال درمانی خاصی مدنظرشان است انجام گردد، فعلا اقدام تهاجمی مانند سرکلاژ لازم نیست اما تجویز پرولوتون یا پروژسترون ایده خوبی است و در سونوگرافی آنومالی اسکن مجددا طول سرویکس کنترل گردد ❤️
0
1401/06/14
سوال کننده
خانم دکتر فک کنم منظورشون از low که نوشتند پایین بودن جفت نیست، چون حین سونو که پرسیدم گفتن همه چیز عالیه.
0
1401/06/14
پزشک اوما
اگر حین سونوگرافی موردی ذکر نکردند میتواند منظور به جفت جنین پایین باشد که البته شکل گزارش دهی واقعا غلط انداز است، فقط بابت طول سرویکس مواردی که گفتم رعایت شوند چون دوقلو باردار هستید باید کمی بیشتر مراقبت کنیم و مابقی شرایط عالی است 😊
0
1401/06/14
سوال کننده
آره سونو بد نوشته میدونم. چشم ممنون خانم دکتر خیلی لطف کردید.
0
1401/06/14
سوال کننده
مرسی از وقتی که گذاشتید خانم دکتر عزیزم
1
1401/06/14
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل دوست داشتنی و در پناه امن خدا باشین جانم💓💓💓
0
1401/06/14
پزشک اوما
stk: |~|11|~|102
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




