امروز برای اولین بار روی شورتم یه لکه قهوه ای دیدم به اندازه یک نخود
وقتی هم سر دستشویی نشستم کمی همراه با ادرارم لکه بینی داشتم مشکلی نداره؟
پرسش (1401/06/13):
لکه بینی دارم مشکلی نداره
583
51
1401/06/13
سوال کننده
1
1401/06/13
samira .....
باید دکتر بری لکه بینی تو بارداری خوب نیست
2
1401/06/13
مامانِ لِنا 🧚♀️
عزیزم استرس نگیر اصلا،برو پیش دکترت یا تماس بگیر باهاش،احتمالا بهت شیاف بده
2
1401/06/13
مامانِ لِنا 🧚♀️
حتمااا استراحت کن
1
1401/06/13
سوال کننده
امروز نوبت سونو دارم
نشون میده ؟
نشون میده ؟
0
1401/06/13
سوال کننده
ممنون از همدردیتون
تشکر بانوجان
تشکر بانوجان
0
1401/06/13
سوال کننده
خدا کنه چیزی نباشه
0
1401/06/13
فاطمه مقدم
اره عزیزم واطلاع بده که لکه بیبنی داشتی دکتری که سنومیگیره اطلاع بده بهش
0
1401/06/13
فاطمه مقدم
انشاالله که چیزی نیست عزیزم
0
1401/06/13
سوال کننده
ان شاالله
0
1401/06/13
سوال کننده
برام دعا کنید
0
1401/06/13
سوال کننده
شما برای تشکیل قلب رفتید؟ سونو
0
1401/06/13
فاطمه مقدم
انشاالله عزیزم چیزی نیست فقط استراحت کن
0
1401/06/13
فاطمه مقدم
بله گلم 6هفته رفتم با5هفته هردوهفته هاصداقلب بچه شنیدم
0
1401/06/13
سوال کننده
یعنی من الان میتونم برمخ
0
1401/06/13
سوال کننده
خب خدارو شکر
0
1401/06/13
فاطمه مقدم
اره عزیزم
0
1401/06/13
فاطمه مقدم
انشاالله که شماهم چیزی نیست عزیزم واستراحت کن سنودادی حتمابرودکتروبگولکه بینی داشتم واطلاع بده به دکترکه سنومیگیره فدات
0
1401/06/13
سوال کننده
ممنونم بزرگوار
1
1401/06/13
فاطمه مقدم
خداپشت پناهه همه باردارن
0
1401/06/13
سوال کننده
الهی
1
1401/06/13
ریحان 🎀
سلام عزیزم
مبارک باشه
لکه بینی خفیف یه اتفاق شایعه که با شیاف و استراحت رفع میشه معمولا
اگه خونریزی شدید باشه و یا با درد خیلی شدید همراه باشه اونموقع باید بررسی های بیشتر و جدی تر بشه
مبارک باشه
لکه بینی خفیف یه اتفاق شایعه که با شیاف و استراحت رفع میشه معمولا
اگه خونریزی شدید باشه و یا با درد خیلی شدید همراه باشه اونموقع باید بررسی های بیشتر و جدی تر بشه
0
1401/06/13
مامان محمد حسین
سونو بده امروز
به دکتری که سونو میکنه بگو لک داری با دقت نگا میکنه هماتوم باشه میگه
به دکتری که سونو میکنه بگو لک داری با دقت نگا میکنه هماتوم باشه میگه
0
1401/06/13
مامان محمد حسین
هماتوم باشه یا هر چی خلاصه با استراحت رفع میشه
0
1401/06/13
مامان محمد حسین
۴ مرداد به من گفتن هماتوم داری
تا ۳۱ مرداد فقط برا سرویس بلند شدم اونم فرنگی
۳۱ مرداد گف رفع شده کلا
تا ۳۱ مرداد فقط برا سرویس بلند شدم اونم فرنگی
۳۱ مرداد گف رفع شده کلا
0
1401/06/13
سوال کننده
سلام ممونم عزیزم
0
1401/06/13
سوال کننده
ن
0
1401/06/13
سوال کننده
تشکر
0
1401/06/13
مامان محمد حسین
رفتی سونو؟؟
0
1401/06/14
پزشک اوما
سلام گل من
سونوگرافی انجام شد؟
سونوگرافی انجام شد؟
0
1401/06/14
ماهی جون
خانم علیپور رفتی آن تی جنسیت چی گف؟
0
1401/06/15
fati 💚
نی نی علی پور که پسره ماهی جون😍
1
1401/06/15
مامان محمد حسین
آره ماهی جون
خداروشکر گفت همه چی اوکی هس😇
پسره عزیزم
خداروشکر گفت همه چی اوکی هس😇
پسره عزیزم
1
1401/06/15
مامان محمد حسین
اوووره🥰
0
1401/06/16
سوال کننده
سلام بله دکتر بهم شیاف دادن
ا
ا
0
1401/06/16
سوال کننده
اما تغیری نکرده
البته سه روزه هنوز استفاده کردم
البته سه روزه هنوز استفاده کردم
0
1401/06/16
پزشک اوما
عزیزم به استفاده از شیاف ادامه دهید.
استراحت خود را افزایش دهید.
روابط جنسی متوقف گردد.
از سرویس بهداشتی فرنگی استفاده نمایید و اجازه ندهید که دچار یبوست شوید تا ببینیم شرایط چطور پیش می رود 🌹
استراحت خود را افزایش دهید.
روابط جنسی متوقف گردد.
از سرویس بهداشتی فرنگی استفاده نمایید و اجازه ندهید که دچار یبوست شوید تا ببینیم شرایط چطور پیش می رود 🌹
1
1401/06/17
سوال کننده
چشم ممنون دکتر
0
1401/06/17
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم 🌸🌸
0
1401/06/17
پزشک اوما
stk: |~|12|~|10_col
0
1401/06/28
سوال کننده
سلام یه دارویی به نام دیدروژسترون دکتر برام نوشته اما چون هزینه ش زیاد بود نتونستم بگیرم
دکتر اگه بخوان میتونن دوباره تو سیستم برام ثبت کنن رو بیمه حساب میشه؟
دکتر اگه بخوان میتونن دوباره تو سیستم برام ثبت کنن رو بیمه حساب میشه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- علت ترشح قهوه ای در هفته دهم بارداری چیست ؟
- در زمان لکه بینی ضعیف، نزدیکی زمان تخمگذاری،آیا نزدیکی کرد درسته یا نه؟
- اگه حالتون بد میشه نگاه نکنید
- علت لکه بینی در شب ۲۵سیکل چیست ؟
- رابطه جنسی درهفته پنجم بارداری
- هماتوم بارداری و لکه بینی
- تعیین شروع پریودی ومراجعه به دکتر
- بتام بعد ۵ روز تاخیر ۶۰ شده
- سوال در مورد فیبروم
- لکه بینی و پریود نشدن




