سلام خانما طول سرویکس طبیعی توی ان تی و آنومالی چنده
0
1401/06/13
مامان محبوب👶 حامی جون
سلام زیر ۳۰ نباید باشه عزیزم
0
1401/06/13
مامان محبوب👶 حامی جون
برای خود من تو بارداری تو ان تی و انومالی همیشه ۳۲بود
0
1401/06/13
محدثه S.M
واسه شما مگه چنده؟؟؟
1
1401/06/13
سوال کننده
برای من توی ان تی ۳۴ بود توی انومالی ۳۱
خیلی نگرانم کم بشه
خیلی نگرانم کم بشه
0
1401/06/13
محدثه S.M
دکترت چی گفت
0
1401/06/13
سوال کننده
هنوز به دکتر نشون ندادم بعد از انومالی
0
1401/06/13
سوال کننده
اینجا دیدم میگن کم بشه خطرناکه
0
1401/06/13
محدثه S.M
نه عزیزنگران نباش،استراحتتو بیشتر کن
0
1401/06/13
سوال کننده
شما چند بود نمیدونی؟
0
1401/06/13
محدثه S.M
من انومالی ۳۴
0
1401/06/13
محدثه S.M
شما اگه هم کم باشه دکتر سرکلاژت میکنه،نگران نشو
0
1401/06/13
سوال کننده
ان تی نمیدونی چن بودی
0
1401/06/13
سوال کننده
میترسم
0
1401/06/13
محدثه S.M
اننی ۴۰ بودم
0
1401/06/13
سوال کننده
پس کم شده از شما هم
0
1401/06/13
محدثه S.M
اره خیلی،استراحتم بیشتر کردم،پله و نزدیکی هم نداشتم
0
1401/06/13
سوال کننده
ارضا شدن هم خطرناکه برای طول سرویکس
0
1401/06/13
سوال کننده
؟؟
0
1401/06/13
سوال کننده
دیگه نرفتی سونو ببینی چنده
0
1401/06/13
محدثه S.M
میگن انجام ندین اصلا،دکتر اوما هم گفته
0
1401/06/13
محدثه S.M
دو هفته دیگه باید برم،ایشالا که خوب باشه
0
1401/06/13
سوال کننده
واای چه بد
0
1401/06/13
سوال کننده
انشالله که خدبه
0
1401/06/13
سوال کننده
خوبه براتون
0
1401/06/13
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
استراحت کن خوب میشه
رابطه نداشته باش . پله نرو . پیاده روی طولانی نکن . سنگین چیزی برندار . اگر ممکنه توالت فرنگی استفاده کن . پاهاتو یکم خوابیدنی و نشستنی بالاتر از سطح بدت بزار
رابطه نداشته باش . پله نرو . پیاده روی طولانی نکن . سنگین چیزی برندار . اگر ممکنه توالت فرنگی استفاده کن . پاهاتو یکم خوابیدنی و نشستنی بالاتر از سطح بدت بزار
0
1401/06/13
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️

0
1401/06/13
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
بله عزیزم
0
1401/06/13
سوال کننده
الان اینا اندازه طبیعی هستش
من الان ۲۶ هم بشم خطرناک نیس؟
من الان ۲۶ هم بشم خطرناک نیس؟
0
1401/06/13
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
من nt۳۴ بود دکتر اوما گفت مراعات کن و استراحت
آنومالی شده بود ۳۵ .
بعد من اصلا اونقدر ک باید استراحت ندارم چون پسرم همش بغلمه.
ولی استراحت کن شما عزیزم .با دکترتم مشورت کن .
آنومالی شده بود ۳۵ .
بعد من اصلا اونقدر ک باید استراحت ندارم چون پسرم همش بغلمه.
ولی استراحت کن شما عزیزم .با دکترتم مشورت کن .
0
1401/06/13
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
بله طبیعیه اینا بستگی ب هفته هامون نباید کمتر و بیشتر از ی حدی بشه .
الان توهفته ی ما نباید بشه زیر ۲۶ خدایی نکرده .
الان توهفته ی ما نباید بشه زیر ۲۶ خدایی نکرده .
0
1401/06/13
سوال کننده
منم یه پسر شیطون دارم و دست تنهام کارای خونه هستن
0
1401/06/13
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
البته میگن یهو کم شدنشم خوب نیس .
بعد با واژینال بهتر مشخصه تا شکمی .
بزار دکتر بیاد ببینه ان شالله ک چیزی نیس و خیره از همین الان استراحت کن
بعد با واژینال بهتر مشخصه تا شکمی .
بزار دکتر بیاد ببینه ان شالله ک چیزی نیس و خیره از همین الان استراحت کن
1
1401/06/13
سوال کننده
انشالله به خیر بگذره برامون
0
1401/06/13
سوال کننده
استراحت مطلق یا کارامو میتونم بکنم
0
1401/06/13
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
نه کاراتو بکن اما سنگین چیزی برندار . همون رابطه و ارگاسم و اینارو انجام نده . پیاده روی نکن پله هم فعلا نرو
1
1401/06/13
❤mahur❤ ❤mahak❤
چرا عزیزم یهو بشه ۲۶ خطر داره
1
1401/06/13
❤mahur❤ ❤mahak❤
اینا اعدادی که از اول اینجوری بمونه ثابت خطر نداره
0
1401/06/13
❤mahur❤ ❤mahak❤
استراحت باش نزدیکی م نداشته باش
0
1401/06/13
سوال کننده
حالا هفته دیگه میرم وازینال ببینم چنده
0
1401/06/13
سوال کننده
بنظرتون واژینال بیشتره یا کمتر
بعدم خطر نداره؟
بعدم خطر نداره؟
0
1401/06/13
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
ن سرخود نرو
بزار ببین دکتر چی میگه
بزار ببین دکتر چی میگه
0
1401/06/13
سوال کننده
دکتر اوما گفتن برم حالا ببینم دکتر خودم چی میگه
0
1401/06/13
مامان محمد حسین
من آن تی ۴۸ بودم یعنی تا انومالی خیلی کمتر میشه؟؟؟
0
1401/06/13
مامان گردو
مامانا من سرویکس انومالی 31 بود
میتونم با ماشین کاری داشتم برم بازاری جایی؟
در حد خرید
جرات ندارم سوار ماشین هم بشم
میگم تکون میخورم
لطفا ااا راهنمایی کنید
میتونم با ماشین کاری داشتم برم بازاری جایی؟
در حد خرید
جرات ندارم سوار ماشین هم بشم
میگم تکون میخورم
لطفا ااا راهنمایی کنید
0
1401/06/13
سوال کننده
سلام م الان از یه دکتر پرسیدم
گفتن که ان تی نباید زیر ۳۰ باشه و آنونالی نباید زیر ۲۵ باشه گفت طبیعیه ۳۱ میتونی کار کنی و ...
گفتن که ان تی نباید زیر ۳۰ باشه و آنونالی نباید زیر ۲۵ باشه گفت طبیعیه ۳۱ میتونی کار کنی و ...
0
1401/06/13
سوال کننده
مطمئنی ۴۸
0
1401/06/13
سوال کننده
به شما دکترتون چی گفت گفت خوبه یا نه
0
1401/06/14
مامان گردو
گفت خوبه، کار سنگین انجام نده
ولی من زندگیم مختل شده
احساس میکنم دکترم زیادی بی خیاله
ولی من زندگیم مختل شده
احساس میکنم دکترم زیادی بی خیاله
0
1401/06/14
مامان گردو
ایشالا این دوران برای همه ما به سلامت بگذره، آمین
0
1401/06/14
سوال کننده
چرا مختل
0
1401/06/14
سوال کننده
انشالله
0
1401/06/14
مامان گردو
کلا میترسم هر کاری بکنم
0
1401/06/14
سوال کننده
من پرسیدم از دو تا دکتر گفتن همه کار کنین
0
1401/06/14
مامان گردو
اگه اینجوری باشه خوبه، باید بسپاریم به خدا
1
1401/06/14
سوال کننده
انشالله خدا کمکمیکنه به همه
0
1401/07/19
مامان محمد حسین
آره ۴۸ بوو
الانم انومالی رفتم گف طرفای ۲۰ هس
و فردا صبح وقت عمل سرکلاژ دارم
الانم انومالی رفتم گف طرفای ۲۰ هس
و فردا صبح وقت عمل سرکلاژ دارم
0
1401/07/22
سوال کننده
عه واقعا
من آنومالی ۳۱ بود
من آنومالی ۳۱ بود
0
1401/07/22
سوال کننده
سرکلاژ کردی؟
0
1401/07/22
مامان محمد حسین
سلام آره دو روز پیش سرکلاژ کرد دکترم😇
0
1401/07/23
سوال کننده
سخت نبود
0
1401/07/23
سوال کننده
بسلامتی انشالله
0
1401/07/23
مامان محمد حسین
سلامت باشی❤️❤️
یه مقداری سخت بود ولی خو چیکار میشه کرد
یه مقداری سخت بود ولی خو چیکار میشه کرد
0
1401/07/23
سوال کننده
اره خیالت راحتتره
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



808

