۹۰سی سی یا بعصی وقتا ۶۰ سی سی بههش میدم
بهضی وقتا یک ساعت یک ساعت
ابتامیل ۶۰ سی سی دو پیمانه
پسرم ۵۳ روز میشه،گاهی اوقات ۹۰ سی سی میخوره،بعضی وقتا کم میشه ۳۰ سی سی درست میکنم،یهو تا ۳ ساعت نمیخوره،بعضی وقتا یک ساعت نشده ۹۰ تا میخوره
میترسم،نمیدونم چیکار کنم!
عزیزم اگه فقط قراره شیرخشک بدی روی خود قوطی نوشته چن بار در روز وچند پیمانه باید بدی
روی قوطی زده ۱۵۰ سی سی ۶بار زیاد نیست؟
۶۰ سی سی هر دوساعت
اگر میل داشت تا سه درجه ۹۰ تا درست کن گلم
قوطی رو من اصلا طبقش یبارم شیر ندادم هربچه باهم فرق داره
هروقت گریه کرد و گرسنه بود میتونی بدی بهش. هر ۳۰ سی سی یک پیمانه
معمولا هر دوساعت ۶۰ پیمانه