۳هفته قبل لیزر موهای زائد انجام دادم از اون وقت هر دفعه یه دردی تو واژنم هست از دیروز تاحالا بیشتر شده که امروز شدید بود نمیتونستم تحمل کنم مسکن خوردم دلیلش چیهو
چیکار باید انجام بدم؟
پرسش (1401/06/12):
سلام خانم دکتر عزیز درد شدیدواژن و لبه های واژن دارم
585
21
1401/06/12
سوال کننده
0
1401/06/12
دختر بهمن ماهی 🥰
سلام عزیزم مگه درحین لیزر دچار سوختگی شدین؟
0
1401/06/12
سوال کننده
نه عزیزم سوختگی نشد اصلا
اولین باره اینطور میشم
دوسال قبل هم لیزر انجام دادم اینجور نشدم
اولین باره اینطور میشم
دوسال قبل هم لیزر انجام دادم اینجور نشدم
0
1401/06/12
fatemeh sarabi
احتمالا الان بدنت ضعیفه شده که بعد لیزر درد داری
0
1401/06/12
fatemeh sarabi
شیر هم میدی؟
0
1401/06/12
سوال کننده
اره عزیزم شیر میدم
0
1401/06/12
سوال کننده
ولی خیلی درد عجیبیه فقط لبه واژنم و یکم داخلشه
0
1401/06/12
سوال کننده
امکانش هست بخاطر ضعیفی بدن باشه؟؟
0
1401/06/12
پزشک اوما
سلام جان دلم
بررسی کنید ببینید مشکل ظاهری وجود ندارد؟ لباس تنگ نپوشیدید؟ با آب گرم شست وشو ندادید؟
بررسی کنید ببینید مشکل ظاهری وجود ندارد؟ لباس تنگ نپوشیدید؟ با آب گرم شست وشو ندادید؟
0
1401/06/12
سوال کننده
خانم دکتر عزیز لباس زیرم تنگ بود اونروز
اتفاقا الان که گفتید توجه کردم هر موقع لباس زیرم تنگه درد میگیره
اتفاقا الان که گفتید توجه کردم هر موقع لباس زیرم تنگه درد میگیره
0
1401/06/12
سوال کننده
از نظر ظاهری هم مشکلی نداره
0
1401/06/12
پزشک اوما
جان دلکم بعد از لیزر به دلیل حساسیت های ایجاد شده نباید لباس زیر تنگ بپوشید و همچنین نباید با آب خیلی گرم خودتان را شستشو دهید، این موارد را رعایت کنید اگر همچنان درد تداوم داشت با اپراتور لیزر و مرکزی که در آنجا این اقدامات انجام شده یک مشورت داشته باشید. البته به صورت معمول با گذشت زمان مشکل برطرف خواهد شد فقط دست کاری نکرده و از ایجاد اصطکاک خودداری کنید❤️
1
1401/06/12
سوال کننده
ممنون خانم دکتر عزیز
از صبح که مسکن خوردم دیگه درد نداشتم لباس زیرمنپوشیدم
اگه دوباره درد داشتم زنگ میزنممرکز
مرسی از راهنماییتون
خدا خیرتون بده❤️
از صبح که مسکن خوردم دیگه درد نداشتم لباس زیرمنپوشیدم
اگه دوباره درد داشتم زنگ میزنممرکز
مرسی از راهنماییتون
خدا خیرتون بده❤️
1
1401/06/12
پزشک اوما
خداروشکر عزیزجانم اميدوارم که همیشه سلامت باشید ❤️❤️ممنونم از محبتتون 💜
0
1401/06/12
پزشک اوما
stk: |~|11|~|102
1
1401/06/12
سوال کننده
ممنون ازتون و مرسی از دعای خوبتون
حق نگهدارتون🙏
حق نگهدارتون🙏
1
1401/06/13
پزشک اوما
خواهش میکنم جان دلم ممنونم از دعای زیباتون 💗💗
0
1401/06/13
پزشک اوما
stk: |~|11|~|106_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- علت تیر های واژن و درد زیر شکم در هفته ۲۹ بارداری
- سلام بچها دلم گرفته حوصلم سررفته چیکار کنم
- دردواژن در هفته ۱۴
- درد واژن در ۳۴هفته
- علت درد واژن چیه؟
- سلام خانومای باردار لطفا جواب بدین
- درد واژن در هفته۲۵
- ترشحات پنیری قبل از موعد
- درد در ناحیه واژن وزیرشکم وگاهی بالاتراز ناحیه تناسلی نزدیک به کشاله ران
- درد زیر دل و واژن




