سلام بچه ها ساک بارداری خالی دادم که تو ۶ هفته مونده چیکار کنم یه وقتایی لکه خون ازم دفع میشه به رنگ قهوه ای روشن و تیره اما نمیدونم به خاطر ساکه که داره دفع میشه یا نه
0
1401/06/11
ارزو مامان اردلان و نیکان
سلام؛زعفرون تخم شوید و نبات غلیظ دم کن بخور
0
1401/06/11
ارزو مامان اردلان و نیکان
من اینطوری سقط کردم
0
1401/06/11
ارزو مامان اردلان و نیکان
بخاطر همونه لکه هات اونو بخوری خونریزی می افتی
0
1401/06/11
سوال کننده
آخه اون یکی چی برای اون خطرناکه چون دوقلو بودن ناهمسان
1
1401/06/11
شیوا 💙
عزیزم سرخود کاری نکن برا اون یکیم اتفاقی بیوفته برو دکتر راهنماییت کنه
1
1401/06/11
فاطمه دواتخواه
خب اون یکی خود بخود جذب میشه. تو رو خدا چیزی نخور برا این یکی بد میشه
0
1401/06/11
سوال کننده
سلام شیوا جان خوبی نه چیزی نمیخورم به خاطر اون یکی اخه من دارم هر شب شیاف استفاده میکنم میگم احتمال زیاد این شیاف جای اون ساکم سفت کرده که دفع نمیشه
0
1401/06/11
راحیل zzzzz
دوقلو داری میخوای یکیش سقط کنی ؟
0
1401/06/11
سوال کننده
اره عزیزم یکیش رشد کرد یکیش نه ساک خالی هستش
0
1401/06/11
راحیل zzzzz
گلم یکی از دوستام دوقلو باردار بود یکیش ۸هفته توقف رشد داشت یکیشم ۱۲هفته بود دکتر دارو داد اون که توقف رشد داشت جذب شد
0
1401/06/11
سوال کننده
پس لکه بینی ها برای چیه یعنی امروز لکه ها قهوه ای تیره شدن
0
1401/06/11
راحیل zzzzz
هیچ دارو گیاهی نخور خطر داره
0
1401/06/11
سوال کننده
نه هیچی نمیخورم اصلا
0
1401/06/11
راحیل zzzzz
برو پیش دکترت دارو میده بهت
0
1401/06/11
راحیل zzzzz
اون دوستم الان بچش دنیا آمده یک سالشه
0
1401/06/11
سوال کننده
شیوا تو چیکار کردی جواب آزمایشت اومد خیلی تو فکرت بودم
0
1401/06/11
سوال کننده
اوخی عزیزم بسلامتی برای منم دعا کنید
0
1401/06/11
راحیل zzzzz
ان شاالله بسلامتی برا تو هم دنیا میاد بغلش میکنی گلم اصلا استرس نداشته باش
1
1401/06/11
سوال کننده
ایشالا برای همه
0
1401/06/11
راحیل zzzzz
ان شاالله
0
1401/06/11
خانم گل .
در این باره فقط دکتر میتونه کمکت کنه
0
1401/06/11
mom(N) 😌😌
سنش کمه خود به خود جذب میشه هیچی نخور بجز یکی دیگه که رشد نداشته شما یکی دیگه هم دارید هرچی بخورید رو دوتا اثر داره پس برو دکتر ببین چی میگه شاید اصن نیاز نباشه کاری کنید شما
0
1401/06/11
Shima 💞💜💞
الناز جان منم دو قلو باردار بودم هفته هشت یکی توقف رشد داشت ،
منم شیاف و امپول استفاده میکردم هماتوم و لکه بینی هم داشتم ولی رفتم انتی خداروشکر نه هماتوم بود نه اثری از اون یکی قل
شما هم صبر کنید ساک کوچیک میشه و خود به خود جذب میشه
منم شیاف و امپول استفاده میکردم هماتوم و لکه بینی هم داشتم ولی رفتم انتی خداروشکر نه هماتوم بود نه اثری از اون یکی قل
شما هم صبر کنید ساک کوچیک میشه و خود به خود جذب میشه
0
1401/06/11
ارزو مامان اردلان و نیکان
عه ن اگه ۲قلویه که نمیشه
0
1401/06/11
ارزو مامان اردلان و نیکان
اون یکی خودش دفع میشه
1
1401/06/11
ارزو مامان اردلان و نیکان
خب اولش نگفتی ۲قلوین فقط گفتی ساک خالی
0
1401/06/11
سوال کننده
نه عزیزم چیزی نمیخورم
1
1401/06/11
سوال کننده
مرسی عزیزم
1
1401/06/11
سوال کننده
اشکال نداره عزیزم بازم مرسی ارزو جان
0
1401/06/13
sara rezae
الناز جان کجایی چی شد دفع شد؟؟؟؟
0
1401/06/14
سوال کننده
سلام عزیزم نه ولی همچنان لکه بینی دارم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- ساک حاملگی در هفته پنجم جنین
- اندازه ساک حاملگی در اوایل هفته پنجم جنین
- نبودن ساک حاملگی با بتای 906
- خون دور ساک حاملگی در هفته چهارم
- سونو گرافی ساک حاملگی کی باید انجام بشه
- چه سونویی در هفت هفته بارداریانجام میشه؟؟
- سلام پزشک جان میشه سونوی منو ببینی
- میشه آزمایش منو نگاه کنید
- هفته ششم و مشاهده نشدن ساک حاملگی
- تشکیل جنین هفته چندم؟



796

