سلام دکتر و اومایی های عزیز
من بچم گریه میکنه از هر دو چشم اشک میاد یعنی مجاریش بسته نیست ولی از دیروز یه چشمش مدام قی میکنه و از صبح یکم اب میاد از اون چشم قرمزی و تورم نداره ، دستشو زیاد به صورت و چشاش میبره نمیدونم شاید کثیف بوده زده یا شایدم طبیعی هست قی فقط یه چشم ؟ممنون میشم راهنمایی کنید
پرسش (1401/06/11):
قی چشم چپ نوزاد ۲ ماهه
737
54
1401/06/11
سوال کننده
0
1401/06/11
سوال کننده

0
1401/06/11
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
سلام شیر بالا میاره؟؟
0
1401/06/11
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
یعنی رفلاکس داره؟
0
1401/06/11
سوال کننده
شیر AR میخوره. سونوگرافی نشون نداد رفلاکس ولی شیر معمولی میدادم همش بالا میاورد از دماغ و دهن و همش ملچ ملوچ میکرد یه چیزی قورت میداد و گریه که دو روز شیر ای ار دادم بهتر شد الان خیلی کمتر بالا میاره و به خودش دیگه نمی پیچه گریه کنه . به دکترش گفتم گقت اشکال نداره ای ار بده.
0
1401/06/11
سوال کننده
البته بعد اینکه گرونا گرفت این طوری شد انگار معده ک رودش بهم ریخت دیگه هرچیرشیر معمولی میدادم گریع و بالا میاورد به خودش می پیچید که دکتر گفت اشکال نداره فعلا ای ار بده.که ببلاک ای ار دادم یبوست گرفت الان بیومیل میدم هنوز دسشویش سفته ولی بهتر از ببلاکه
0
1401/06/11
سوال کننده

0
1401/06/11
سوال کننده
این جوری از یه چشمش یکم اشک میاد و قی ولی قرمزی و تورم نداره
1
1401/06/11
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
ببین بچه من شیر بالا میاورد خیلی دکتر هم گفت ب چشما فشار میاد اینجوری میشه. چون مجرای اشکش هم باز شده بود.
دقت کردم دیدم هر موقع بالا بیار البته زیاد اینجوری میشه. یا اگه لج کنه گریه کنه
شیر خشکش عوض کردم بالا اوردنش خیلیییی کم شد اگه اروق نزنه بالا میاره.مشکل چشمش هم همین کم شد و تقریبا خوب شد مگر اینکه واسه کولیک لج کنه خیلی گریه کنه باز بزنه
دقت کردم دیدم هر موقع بالا بیار البته زیاد اینجوری میشه. یا اگه لج کنه گریه کنه
شیر خشکش عوض کردم بالا اوردنش خیلیییی کم شد اگه اروق نزنه بالا میاره.مشکل چشمش هم همین کم شد و تقریبا خوب شد مگر اینکه واسه کولیک لج کنه خیلی گریه کنه باز بزنه
1
1401/06/11
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
واس پسر منم همین میشه.
0
1401/06/11
yase zahra
عزیزم احتملا چشمش میکروبی شده نگران نباش،
پنبه یاحوله گرم کن بذار رو پلکش،خوب میشه
پنبه یاحوله گرم کن بذار رو پلکش،خوب میشه
1
1401/06/11
سوال کننده
مرسی عزیزم از توضیحت
1
1401/06/11
❤mahur❤ ❤mahak❤
عزیزم بچه های رفلاکسی دائما چشاشون اشکیه بعدم باد میخوره چششون اون اشک میشه قی.ماها خودمون ادم بزرگیم بالا میاریم کلی اشک میاد از چشامون دیگه این طفلیا هیچی
0
1401/06/11
❤mahur❤ ❤mahak❤
نمیدونم چرا تا میگی اشک و قی همه میگن مجرای اشکش بسته س😑😑
1
1401/06/11
سوال کننده
اره والا🤣
1
1401/06/11
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
دقیقا
1
1401/06/11
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
اره دقیقا همینه
0
1401/06/11
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
فدات
1
1401/06/11
پزشک اوما
سلام مامان جان
باتوجه به فرم چشم احتمال عفونت هست. اگر این شرایط تداوم داشت قطره باکتی ماید میتواند گزینه مناسبی باشد یا اینکه بهتر است به صورت حضوری به چشم پزشک مراجعه کنید 🌹
باتوجه به فرم چشم احتمال عفونت هست. اگر این شرایط تداوم داشت قطره باکتی ماید میتواند گزینه مناسبی باشد یا اینکه بهتر است به صورت حضوری به چشم پزشک مراجعه کنید 🌹
0
1401/06/11
سوال کننده
ممنونم دکتر جان🙏
0
1401/06/11
سوال کننده
چند قطره چندساعت یه بار بدم دکتر؟
0
1401/06/11
سوال کننده
و اینکه برای بچه ۲ ماهه پی تونم با چایی هم بشورم؟
0
1401/06/11
سوال کننده
و اینکه قطره چند درصد بگیرم؟ ۱۰ درصد؟ بچم دوماه سن داره
0
1401/06/12
سوال کننده

0
1401/06/12
سوال کننده
چشم چپش الان این طوری شده دکتر همون قطره باکتی ماید بدم کافیه؟ و اینکه چند بار شیر از بینیش این طوری اومده مشکل چیه؟ سونوگرافیم میدم رفلاکس نشون نمیده.شیرشم الان بیومیل AR هست
0
1401/06/12
❤mahur❤ ❤mahak❤
الهی بمیرررم چ از دماغشم اومده😢
0
1401/06/12
پزشک اوما
جان دلم خروج شیر از بینی از قبل بوده یا همزمان با مشکل چشم بروز یافته؟ مراقبت های مربوط به نوزادان رفلاکس را انجام میدهید؟
0
1401/06/12
سوال کننده
دوسه بار قبلا این طوری شده بود
0
1401/06/12
سوال کننده
فقط بعد شیر اروق میگیرم و یک ربع نگه میدارم و تو سطح شیب دار می خوابونم کار دیگه ای هم باید انجام بدم؟
0
1401/06/12
سوال کننده
میشه رفلاکس داشته باشه و سونو نشون نده؟
0
1401/06/12
سوال کننده
الان هر دو چشم قی داره هر دو رو قطره بریزم؟ هر چندساعت؟
0
1401/06/12
پزشک اوما
جان دلم دقیقا دو ماه و. چند روز دارد؟ این دو روز خوب شست و شوی چشم ها انجام شده؟
0
1401/06/12
سوال کننده
دوماه و ۵ روزش هست
0
1401/06/12
سوال کننده
از دیروز این طوری قی میده چشماش که من فقط امروز دوبار با چایی شستم و یه قطره باکتی ماید ۱۰ درصد ریختم. قی کمتر شده. فقط نمیدونم قطره رو هرچندساعت بدم و چندبار با چای بشورم ممنون میشم راهنمایی کنید
0
1401/06/12
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
رفلاکس داره چشمش هم واسه همین اینجوری میشه
شیر خشکش عوض کن.
منم ای ار میدادم نان اینجوری بالا میاورد
عوض کردم ببلاک ای ار میدم خوب شد.
شیر خشکش عوض کن.
منم ای ار میدادم نان اینجوری بالا میاورد
عوض کردم ببلاک ای ار میدم خوب شد.
1
1401/06/12
پزشک اوما
مامان جان هیچ ایرادی ندارد چشم ها را برای یک تا دو نوبت با چای کمرنگ یا آب جوشیده شده ولرم رو به سرد تمیز کنید. مبادا آب گرم یا خیلی یخ باشد و از قطره روزی یکبار استفاده کنید، برای رفلاکس تا حداقل 30 دقیقه بعد از شیردهی فرزندتان را در حالت عمودی نگه داشته و نخوابانید ، حین و در پایان شیردهی آروغ را بگیرید و اگر قی کردن تداوم داشت برای بررسی وضعیت چشم ها و تغییر شیرخشک در صورت نیاز با متخصص اطفال مشورت کنید 🌹
1
1401/06/12
پزشک اوما
از قطره باکتی ماید بیشتر از سه روز استفاده نکنید و اگر بهبودی کامل حاصل نشد مراجعه داشته باشسد5🌹
1
1401/06/12
سوال کننده
ممنونم چشم🙏
0
1401/06/12
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا مامان گل ❤️❤️
0
1401/06/12
پزشک اوما
stk: |~|11|~|102
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




