خانم دکترمن الان اومدم لباسموعوض کنم پشت لباس زیرم خیس شده بود بنظرتون مایع آمنیوتیک توسن بارداری من ک شش یاهفت هفته احتمالا باشه میتونه انقدباشه ک لباس زیرخیس کنه من خیلی تجربه هابدی دررابطه با مایع آمنیوتیک دارم 😭😭😭
0
1401/06/10
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
ترشح بوده
0
1401/06/10
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
اوایل ترشح زیاد میشه
0
1401/06/10
سوال کننده
امیدوارم چندباری تکرارشده اماخب این بارحجمش زیادبود
0
1401/06/10
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
منک اوایلش داشتم ترشحو
0
1401/06/10
سوال کننده
اصلاامروزیکجوری شدم ازصبح همه چی ام بهم ریخته فک کنم بارداری تازه خودش داره نشون میده😭
0
1401/06/10
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
نه مهشید جان ترشحه
0
1401/06/10
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
نگران نباش
0
1401/06/10
سوال کننده
ممنون ک جواب دادی
0
1401/06/10
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
اره دگ
0
1401/06/10
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
خواهش میکنم
0
1401/06/10
سوال کننده
ببین تازه راحت شده بودم ازاین افکارمزاحمم باز شروع شد دعام کن چقدرسخته
0
1401/06/10
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
حالا تهوع میاد
معده درد میاد
معده درد میاد
1
1401/06/10
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
سخت نگیر ک سخت میگذره
0
1401/06/10
سوال کننده
دقیقا تازه انقد سردم بودازصب ک تواین فصل ازصب زیرپتوام
0
1401/06/10
سوال کننده
شوهرم ازمن بدتره الان همش میگه مهشیدبازبدبخت نشیم یکی نیس بگه شماک هردواسترسی اید چراواقعا حواستون جمع نبود 😡😡😡
0
1401/06/10
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
حالا من برعکس گر میگرفتم
0
1401/06/10
zahra j
سلام نه عزیزم من جایی خوندم آمنیوتیک از هفته ۱۰-۱۱ پر میشه
0
1401/06/10
سوال کننده
عجب وضع عجیبی ماداریم 😅
0
1401/06/10
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
همون استرس از همه چی بدتره
0
1401/06/10
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
شاید دختره
0
1401/06/10
سوال کننده
خب خداروشکراین زیادبودیقینا اگه هفتم بالابودالان درحال تست آمینوشوربودم
0
1401/06/10
سوال کننده
نمیدونم شوهرم ک خیلی دوست داره دخترباشه امامن هیچ حسی ندارم حتی نمیدونم میتونم دوسش داشته باشم
0
1401/06/10
zahra j
منم خیلی ترشح داشتم و دارم
همیشه هم توهم میزنم
ولی حجم کیسه آب تو سونو ها خوبه
دکترمم دو سه بار بهش گفتم میگه این کیسه آب نیست🥲
همیشه هم توهم میزنم
ولی حجم کیسه آب تو سونو ها خوبه
دکترمم دو سه بار بهش گفتم میگه این کیسه آب نیست🥲
0
1401/06/10
سوال کننده
چقدرخوبه ک آخر بارداریته .درسته ازاین ب بعدشب بیداری هات شروع میشه اماخب حداقل مرحله سخته گذروندی انشالله ب سلامت بغلش بگیری
0
1401/06/10
دنیا ....
سلام دوستان امروز درد پهلو چپ دارم بنظرتون عادیه ؟
1
1401/06/10
سوال کننده
منم همیشه این توهم داشتم ودارم .خداروشکرتوسونوهامشکلی نیس
0
1401/06/10
سوال کننده
سردت نشده زینب؟البته من امروزکلا سرمایی شدم حس میکنم بقیه ام سردشون شده
0
1401/06/10
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
سلامت باشی ممنونم
باور کن گاهی میگی بارداری راحتترو بهتره
بعدم انقدررررر زود میگذره اصلا متوجه نمیشی
منک نفهمیدم چجور گذشت
باور کن گاهی میگی بارداری راحتترو بهتره
بعدم انقدررررر زود میگذره اصلا متوجه نمیشی
منک نفهمیدم چجور گذشت
0
1401/06/10
دنیا ....
اره منم خیلی سردم میشه همش زیر پتو
0
1401/06/10
سوال کننده
انشالله زایمانتم انقدرراحت بگذره ک باخوشی ازش یادکنی
0
1401/06/10
سوال کننده
شکمتو بایک شال بپیچون ببین بهترنمیشی من ازصب دورشکمم با یک شال بستم
0
1401/06/10
دنیا ....
ولی پهلو چپ ام هر چند دقیقه یه بار تیر میکشه
1
1401/06/10
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
ان شاالله با دعای شما دوستان
0
1401/06/10
دنیا ....
عجب اوضاعی داریم خداکنه زودتر این نه ماه تموم بشه 😂😂😂
0
1401/06/10
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
مایعات بخور
0
1401/06/11
سوال کننده
بقول یک بنده خدایی توبارداری ساخ دربیاری ام طبیعیه .بازم تاصب ببین اوضاع چطوره انشالله که مشکلی نیس
0
1401/06/11
دنیا ....
میخورم
0
1401/06/11
دنیا ....
😂😂😂😂
0
1401/06/11
سوال کننده
یک ماه ونیم اش ک گذشته من هجده ام بیادبه حساب پری دوماه گذشته
0
1401/06/11
دنیا ....
بری سونو کمتری من ۴/۱۰اخرین پری بوده رفتم سونو گفت ۵هفته ای
0
1401/06/11
دنیا ....
مهشید کی رفتی سونو دفعه قبل ؟نگفت چند هفته ای ؟
0
1401/06/11
سوال کننده
خب خوبه حداقل چیزی دیرن مال من ک آحرماه پنج هیچی ندید احتمال دادزیرچهارهفته باشم😅
0
1401/06/11
دنیا ....
برا من ساک خالی دید
0
1401/06/11
سوال کننده
۲۹ مرداد هیچ چی نبود ک احتمالا میشه چهارهفته
0
1401/06/11
دنیا ....
آها سونو ها خیلی عقب میارن ادمو😂😂😂
0
1401/06/11
سوال کننده
همونم خوبه بابا .مال من ک تهی ازهرچی بود یک رحم ترتمیز بدون ساکن
0
1401/06/11
سوال کننده
بازمن موقع علیسان سونو هام ازپریودم جلوتربود فک کن ب حساب خودم چهارهفته بودم تو سونوچهارهفته وشش روز
0
1401/06/11
دنیا ....
خدا کنه پر بشه
0
1401/06/11
دنیا ....
بهتر بوده که
0
1401/06/11
سوال کننده
هرچی قسمت باشه .اصراری ندارم اگه صلاح باشه صلاحم نیس ک خدامیدونه
1
1401/06/11
سوال کننده
آره خوب بود ماشالله رشدسم خوب بود تو سی وشش هفته ۳۲۰۰ بود مامان فداش بشه دلبرم اون تو ب خودش خیلی میرسیده😅😅😅
0
1401/06/11
Mami Sh ....
سلام مهشیدجانم
0
1401/06/11
Mami Sh ....
خوبی
0
1401/06/11
دنیا ....
هرچی مامانش میخورده جمع میکرده
1
1401/06/11
سوال کننده
سلام عشقم توخوبی
0
1401/06/11
دنیا ....
انشالله که همه چیز به خوب و خوشی برا همه مامانا
0
1401/06/11
Mami Sh ....
فدات😘
خداروشکر خوبم
خداروشکر خوبم
0
1401/06/11
سوال کننده
انقد بدویاربودم هیچی رسما جزنون وماست نمیخوردم ولی هفت کیلو توبارداری کم کردم🤣🤣🤣
0
1401/06/11
سوال کننده
انشالله
1
1401/06/11
سوال کننده
بی بی چک زدی🤣🤣🤣
0
1401/06/11
Mami Sh ....
من روز زایمانم ۳۸ هفته و۴ روز بودم ۸۱ کیلو بودم🙄
0
1401/06/11
Mami Sh ....
شایانم ۳۶۵۰ بود
0
1401/06/11
دنیا ....
پس ای بچه از کجا تغذیه میکرده😂😂😂
0
1401/06/11
سوال کننده
چندکیلو اضافه کردی توبارداری؟
0
1401/06/11
سوال کننده
ماست خواهرماست 🤣🤣🤣
الانم عاشق ماست یک وجبی
الانم عاشق ماست یک وجبی
1
1401/06/11
سوال کننده
ماشالله اش باشه
0
1401/06/11
Mami Sh ....
من نورو میکشم مهشید بخدا
۳ روز دیگه موعدمه
۳ روز دیگه موعدمه
0
1401/06/11
Mami Sh ....
۶۴ بودم شدم ۸۰😁😁😁
1
1401/06/11
سوال کننده
بااون حجم از اشتها هیچی بعید نیس دیدی زینب ام میگف بادستگاه حامله شده ب هیچی تواین دنیااعتمادنکن بذاریگ دخترچشم رنگی واسه پسرمن بیاری
1
1401/06/11
سوال کننده
خوب هفت هشت کیلوروز زایمان میره دیگه خوبه بابا زیاداضافه نکردی
0
1401/06/11
Mami Sh ....
ولی روز دهم رفتم دکترم بخیه هامو بکشه ۱۶ کیلو کم کرده بودم
دکترم شوکه شد پرسید چیکار کردی
گفتم فقط درد کشیدم بخدا
دکترم شوکه شد پرسید چیکار کردی
گفتم فقط درد کشیدم بخدا
0
1401/06/11
Mami Sh ....
☹☹☹☹
0
1401/06/11
❤مریم باانو❤ .
سلام مگه بارداری مهشید🙄🙄
0
1401/06/11
سوال کننده
الهی... من بازبعد زایمانم خیلی کم نکردم میگن سزدوم سخت ترازاولیه چقدر حرص اینودارم میخورم 😑😑😑
0
1401/06/11
سوال کننده
ساعت خواب مریم 😅😅😅
اول ماه اعلام رسمی کردم ک ازدستمون دررفت
اول ماه اعلام رسمی کردم ک ازدستمون دررفت
0
1401/06/11
❤مریم باانو❤ .
😂😂😂دیوونه نمیدونستم
مباارکههه😍😍
مباارکههه😍😍
0
1401/06/11
Mami Sh ....
خب نو اصافه ام نکردی زیاد
انشالا اینقد برات راحت بگذره که بشه برات خاطره قشنگ
انشالا اینقد برات راحت بگذره که بشه برات خاطره قشنگ
0
1401/06/11
سوال کننده
سلامت باشه انشالله قسمت شما🤣🤣🤣🤣
1
1401/06/11
❤مریم باانو❤ .
من میبینم یکی بارداره دلم ریش میشه😐
0
1401/06/11
❤مریم باانو❤ .
😐😐😂😂
0
1401/06/11
سوال کننده
انشالله لطفا زودم بزرگ بشه البته باشوهرم اتمام خ
حجت کرده ام که اینوشیرخشکی کنم دیگه نمیکشم شیربدم
حجت کرده ام که اینوشیرخشکی کنم دیگه نمیکشم شیربدم
0
1401/06/11
Mami Sh ....
منم استرس میگیرم
0
1401/06/11
سوال کننده
منم بهش میخندیدم اومدسرم🤣🤣🤣
0
1401/06/11
❤مریم باانو❤ .
اصلا دوران بارداریمو دوست ندارم😐
1
1401/06/11
❤مریم باانو❤ .
واای مهشید😂😂
1
1401/06/11
سوال کننده
منم کلا جزعلیسان بچه دوست ندارم نمیدونم میشه این یکی دوست داشته باشم آخه علیسان قلبه .
0
1401/06/11
Mami Sh ....
منم به شایان ۴ماه شیر دادم البته استرس شدید بهم واردشد یهو شیرم قط شد کلا خشک خشک
0
1401/06/11
❤مریم باانو❤ .
آره بابا اون بیاد علیسان یادت میره😂
1
1401/06/11
سوال کننده
بابا راحتی خوبه البته متاسفم ک استرس شدیدگرفتی اماشیرخشکی بهتره من خسته شدم ازگرفتن ممه تودست
1
1401/06/11
❤مریم باانو❤ .
عزیزم قربون اون مرواریدای تو دهنش 😍😍
0
1401/06/11
سوال کننده
وای نگومگه میشه قلبم یادم بشه ببینی انقد مهربونه امروزحالم خوب نبود زندگیم ب گندکشید بعدم اومدبغلم کرد
0
1401/06/11
❤مریم باانو❤ .
خخخخ ممه میدی هنو مهشید
0
1401/06/11
Mami Sh ....
عزیزم بزار بسلامتی بیاد بچه ناخواسته عزیزترم میشه
من خودم از دست دررفته بودم😂😂😂
بابام شب خاستگاریم به شوهرم گفت همه بچه هام یک طرف این دخترم یک طرف 😍😍
من خودم از دست دررفته بودم😂😂😂
بابام شب خاستگاریم به شوهرم گفت همه بچه هام یک طرف این دخترم یک طرف 😍😍
0
1401/06/11
❤مریم باانو❤ .
عزیزدلم
آره اون تازه میاد توجه تو بهش بیشترمیشه
آره اون تازه میاد توجه تو بهش بیشترمیشه
0
1401/06/11
Mami Sh ....
فداتشم عزیزی😍😘😘😘
1
1401/06/11
❤مریم باانو❤ .
قربونت برم🥰🥰🥰
0
1401/06/11
سوال کننده
آره بابا .البته کمش کردم روزی دو بار اما خب هنومیدم دلم نمیاد دلبرم ازم دوربشه
0
1401/06/11
سوال کننده

این خونه ام امروز🤢🤢🤢
1
1401/06/11
سوال کننده
عزیزم... ببینم چی میشه الان ک باهاش سرجنگ دارم
0
1401/06/11
❤مریم باانو❤ .
خوب میکنی علیسان 😂😂🥰🥰
0
1401/06/11
Mami Sh ....
ای جووونم😍😍😍
باید خونه منو ببینی😁😁
باید خونه منو ببینی😁😁
0
1401/06/11
❤مریم باانو❤ .
شیرخشک نمیخوره بهش بده
0
1401/06/11
سوال کننده
نمیدونم فعلا کل دنیام علیسان .
1
1401/06/11
❤مریم باانو❤ .
آره دیگه منم دیوونه وار دیوونه آیلام بخدا 😍🥰
1
1401/06/11
سوال کننده
دیوونه ام کرد کونشو گذاشته رو بالشت فرم دهی سر نوزادی وی علاقه شدیدی ب باسن اش داره
1
1401/06/11
❤مریم باانو❤ .
والا😂😂
1
1401/06/11
سوال کننده
خونه باپسربچه همینه دیگه
0
1401/06/11
Mami Sh ....
منم کلا توی فاز مقاومت بودم
عداب وجدان داستم چون هیچ حسی نداشتم😢
الان جونمم براش میدم
عداب وجدان داستم چون هیچ حسی نداشتم😢
الان جونمم براش میدم
1
1401/06/11
❤مریم باانو❤ .
😂😂😂عزیزم
0
1401/06/11
سوال کننده
ن اصلا شیشه تاحالا نگرفته حالا یکبارتواوما میگفتن شیرخشک مخصوص بزرگسال ک بچه ها هم میتونن بعد قطع شیردهی بخورن میرم میگیرم تولیوان میریزم
0
1401/06/11
سوال کننده
ای جانم😍😍😍
1
1401/06/11
سوال کننده
میبینی مقاومت من درحدی ک تیکربارداری ام نمیزنم اصن یکجوریم میشه حس کنم باردارم🤣🤣
0
1401/06/11
❤مریم باانو❤ .
خب همونم خوبه تو لیوان بهش بده یا با نی
شیرخودتو بگیر چون اصلا قوت نداره برا بچه هم براخودت ضرر داره چون یکی دیگه داره ازت تغذیه میکنه
شیرخودتو بگیر چون اصلا قوت نداره برا بچه هم براخودت ضرر داره چون یکی دیگه داره ازت تغذیه میکنه
0
1401/06/11
❤مریم باانو❤ .
😍🥰
1
1401/06/11
سوال کننده
الان شیرخوردنش فقط بخاطرحس آرامش کامل حس میکنم یکوقتا میک نمیزنه فقط تودهنش نگه میداره ک بخوابه 🥲🥲🥲
0
1401/06/11
❤مریم باانو❤ .
مهشید چندوقتته سونو رفتی
0
1401/06/11
❤مریم باانو❤ .
الهی بگردمش 😪آره
0
1401/06/11
سوال کننده
احتمال شش یاهفت هفته آخرماه پیش رفتم توسونوهیچی نبودک گفتن احتمال چهارهفته اس وزوداومدی
1
1401/06/11
سوال کننده
شوهرم توپذیرایی خوابش برد این زوداومدجای باباش خوابید🤣🤣🤣
پسرواقعا هووی پدره
پسرواقعا هووی پدره
0
1401/06/11
Mami Sh ....
😍😍😍😍
0
1401/06/11
❤مریم باانو❤ .
عزیزم ان شاءالله بارداری راحتی داشته باشی نترس من همش ترشح آبکی وتوهم کیسه آب داشتم آخرم کیسه ابم تو خونه پاره شد😂
2
1401/06/11
سوال کننده
وای من بگردمش ماشالله خودتو باید جای بستنی خورد🤩🤩🤩🤩
0
1401/06/11
Mami Sh ....
😘😘😘😘😘😘
2
1401/06/11
❤مریم باانو❤ .
عزیزم خدابرات نگه داره ماشاالله بهش🧿🥰😍
0
1401/06/11
سوال کننده
سرعلیسان یکهو حجم کیسه ابم کم شد زودزایمان کردم قبلی ام بخاطر نبودکیسه آب سقط کردم سرهمین یکم اعصابم بهم ریخته اس
0
1401/06/11
❤مریم باانو❤ .
😂😂😂
0
1401/06/11
دنیا ....
مهشید پات هم یخ بسته مثل من ؟
0
1401/06/11
Mami Sh ....
زنده باشی گلم😘😘😘
خدا گل دخترو حفظ کنه برات
خدا گل دخترو حفظ کنه برات
1
1401/06/11
❤مریم باانو❤ .
عزیزم بسپار به خدا مثبت اندیش باش🥰
0
1401/06/11
سوال کننده
خودم حس میکنم سرده اماشوهرم میگه نه طبیعیه
1
1401/06/11
❤مریم باانو❤ .
قربونت گلم ان شاءالله🥰🥰😍😍
2
1401/06/11
سوال کننده
انشالله خداخودش بهترین رقم بزنه
1
1401/06/11
Mami Sh ....
انشالا
0
1401/06/11
❤مریم باانو❤ .
😂😂😂😂
0
1401/06/11
سوال کننده
من رفتم بخوابم تاقبل ازاینکه دوباره راهی سرویس بشم دوستتون دارم شب خوش
0
1401/06/11
Mami Sh ....
شبت بخیر عزیزم😘😘😘
0
1401/06/11
پزشک اوما
سلام مامان جان
نگران نباشید این ترشح شما است و اصلا در این سن بارداری کیسه آمنیوتیک انقدر حجم ندارد که چندین بار لباس زیر خیس شود🌹
نگران نباشید این ترشح شما است و اصلا در این سن بارداری کیسه آمنیوتیک انقدر حجم ندارد که چندین بار لباس زیر خیس شود🌹
1
1401/06/11
سوال کننده
ممنون خانم دکترنازنینم ❤️❤️❤️
خیالم راحت شد مرسی که هستین
خیالم راحت شد مرسی که هستین
0
1401/06/11
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزجان من❤️❤️الهی که زنده باشید 🌹🌹
0
1401/06/11
پزشک اوما
stk: |~|11|~|110_col
0
1401/06/11
مامان محمد حسین
ترشح هست منم خیلی داشتم عین خون پریودی یهو میریخت برا من
ک دکترم گف عادیه
ک دکترم گف عادیه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



958

