ی هاله میبینم فردا برو ازمایش بده خیالتو راحت کن
شمبه ولی اگ میتونی ی بی بی دگ بزن
یه بی بی دارم گفتم فردا بزنم ولی میترسم منفی بشه🤦♀️
اینجا هالش کم رنگ تر افتاده ولی خودم که نگاه میکنم قشنگ صورتیه و معلومه
گرچه میترسم ولی چاره ای نیست فردا صبح دوباره میزنم👌
اگ زیر ده دقیقه افتاده مثبته
نمیدونم واقعا فقط گذاشتمش و رفتم بیرون برگشتم دیدم هاله داره شنیده بودم خط تبخیر با آب پاک میشه واسه همین شستمش اما پاک نشد
من همین مارک رو زدم منفی بود بعدش پریود شدم
احتمال زیاد مثبته
اگه مارک دیگه ای هم داری فردا صبح بزن ان شاالله مثبته اعلان روشن میزارم
این قضیه کاملا منسوخ و باطل
منم شستم و پاک نشد ولی ازمایشممنفی بود
مجدد تست بزن اگر زیر ۵ دیقه پررنگ شد برو ازمایش بده
اکثرا خط تبخیر بعد چند ساعت مشخص میشه فردا ی تست دیگه بگیرین ان شاالله باردارید
سلام گلم بیبی چکتونکرارکردی
عزیزم یه عکس درست و حسابی بذلر این اصلا معلوم نیست