سلام و وقت بخیر.
دوستان بنظرتون بهترین مرکز سنوگرافی برای غربالگری دوم تو تهران دکتر شاکری بهترن یا دکتر خواجه پور.
من برای ان تی پیش دکتر شاکری رفته بودم.دکترم خیلی تاکید داشت گفت برای غربالگری دومم سعی کن ی جای خوب بری حالا موندم بین این دو تا.
پرسش (1401/06/10):
بهترین مرکز سنوگرافی برای غربالگری دوم
472
38
1401/06/10
سوال کننده
1
1401/06/10
زنبق امیر
آزمایش غربالگری دوم باید جای قبلی بری
1
1401/06/10
aftab ..
من ان تی رفتم پیش شاکری بی نظیییییررررررررررره انقدر که مهربونه
0
1401/06/10
aftab ..
من اولویت اولم خواجه پور بود وای تا بیستم نوبت نداشت که وقت ان تی میگذشت دیگه رفتم پیش اولویت دومم شاکری که خیلییییییی راضی بودم ازش خیلی ارامش داد بهم
0
1401/06/10
aftab ..
عزیزم شاکری بهت جنسیت و صد در صد گفت؟
0
1401/06/10
سوال کننده
بله ولی خواجه پور میگن خیلی دقیق و تمام چیزارو مو ب مو چک میکنه.این منو بیشتر وسوسه کرده ک برم اونجا
0
1401/06/10
سوال کننده
بله دقیقا دکتر خوبین
0
1401/06/10
سوال کننده
بله من ۱۲ هفته رفته بودم پیششون ک جنسیت گفتن من حتی اومدنی پرسیدم دکتر مطمئنید دیگه گفتن بله ۱۰۰در۱۰۰
1
1401/06/10
aftab ..
به منم همین و گفت.جنسیت همون بود برای شما؟
1
1401/06/10
پریسا .
سلام منم شاکری رفتم و جنسیتم درست گف و ازش راضی بودم
0
1401/06/10
سوال کننده
من قراره هفته آینده برم غربالگری دوم اونجا میگن دقیق مشخص میشه
1
1401/06/10
سوال کننده
سلام انشالله همیشه کوچولوتون سلامت باشه
0
1401/06/10
سوال کننده
عدد ان تی برا شما چند زده؟؟
0
1401/06/10
سوال کننده
برا شما عدد ان تی تو غربالگری اول چند زده بوود شاکری؟
0
1401/06/10
aftab ..
۱.۹۹ زده
0
1401/06/10
سوال کننده
انشالله بسلامت بیاد بغلت عزیزم❤️🙏
0
1401/06/10
پریسا .
1/70
1
1401/06/10
پریسا .
انشالله شما هم به سلامت و خوشی بغل بگیری لذتشو ببری
1
1401/06/11
aftab ..
انشاءالله .همچنین شما😘
0
1401/06/11
طناز M
من سونو ان تی و انومالی پیش دکتر خواجه پور رفتم عااالی بود انقدر مهربون و با اخلاق بودن ک حد نداشت
0
1401/06/12
سوال کننده
ممنون عزیزم و همچنین شما🌺💞
0
1401/06/12
سوال کننده
آره خیلی تعریفشو شنیدم من موندم تو دو راهی چون ان تی پیش شاکری رفتم الان نمیدونم برم باز شاکری یا برم خواجه پور؟؟
0
1401/06/12
سوال کننده
🤕
0
1401/06/17
aftab ..
سلام زهرا جان
0
1401/06/17
aftab ..
غربالگری دوم و انجام دادی عزیزم؟
0
1401/06/17
سوال کننده
سلام عزیزم نه برای هفته آینده وقت گرفتم این هفته ۱۷ هفته هستم گذاشتم ۱۸ هفته یکی دو روز میرم
0
1401/06/17
aftab ..
انشاءالله کجا میری؟
0
1401/06/18
سوال کننده
والا دقیق نمیدونم فعلا ک هر دوجا نوبت رزرو کردم.
1
1401/06/18
aftab ..
بسلامتی💝
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




