سلام. من چندین ساله پلی کیستیک دارم، ولی با وجود این، خیلی راحت و بدون دارو باردار شدم. الان هفته ۳۴ بارداری هستم و از وقتی باردار شدم علایم پلی کیستیک مثل آکنه و ریزش مو کاملا فروکش کرده. می خواستم بپرسم ایا بارداری باعث از بین رفتن بیماری پلی کیستیک شده یا بازم بعد از زایمان به حالت قبلی برمی گرده؟
پرسش (1401/06/10):
آیا سندروم پلی کیستیک بعد از دوران بارداری عود میکند؟
441
7
1401/06/10
سوال کننده
0
1401/06/10
نرگس مهر
دوباره برمیگرده
0
1401/06/10
نرگس مهر
منم همین طوری ام
0
1401/06/10
گل بهار 🌺
برای من برنگشت خیلی بهتر شد
0
1401/06/10
مامان امیرعلی وامیررضا👱♂️🤱
سلام برای منم برگشت ودوباره باردارشدم اصلا فک نمیکردم به این زودی چون بارداری اول یک سال ونیم به خاطراین موضوع طول کشید.
0
1401/06/10
مامان امیرعلی وامیررضا👱♂️🤱
ولی مقدارش کمترشده بود
0
1401/06/10
M BANO MJR
برای منم برگشته عزیزم، هر4ماه پریود میشم، هرچی ام دکتر میرم بی فایدست، به محض تموم شدن دارو مثل قبل میشی، حتما باید سبک زندگیو تغییر داد، مثل تحرک وخواب و خوراک
0
1401/06/10
پزشک اوما
سلام جان دلم
تغییرات هورمونی طی بارداری منجر به این شرایط شده و بله به مرور ممکن است علامت ها برگردند اما نمیتوان پیش بینی قطعی داشت🌹
تغییرات هورمونی طی بارداری منجر به این شرایط شده و بله به مرور ممکن است علامت ها برگردند اما نمیتوان پیش بینی قطعی داشت🌹
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




