سلام خانم دکتر و دوستان عزیز وقتتون بخیر
ازمایش هامو نگاه میکنید ببینید مشکل خاصی نیست؟
پرسش (1401/06/10):
جواب ازمایش سه ماهه اول و ان تی
389
20
1401/06/10
سوال کننده
0
1401/06/10
سوال کننده

0
1401/06/10
سوال کننده

0
1401/06/10
سوال کننده

0
1401/06/10
سوال کننده

0
1401/06/10
Azi 💖 ...
خوبه عزیزم
0
1401/06/10
سوال کننده
واقعا؟ ریسکام پایینه؟
0
1401/06/10
Azi 💖 ...
اره ۱به ۲۰هزاره
1
1401/06/10
سوال کننده
ممنون عزیزدلم
0
1401/06/10
مامان بهار خانم
عزیزم ریسکا پایین هست ولی برا پلاکت خونت به دکترت هم نشون بده ببین طبیعه تو بارداری
0
1401/06/10
سوال کننده
اره حتما میرم پیشش
اما تا اونموقع گفتم خیالم راحت شه از بابت ریسکا
اما تا اونموقع گفتم خیالم راحت شه از بابت ریسکا
0
1401/06/10
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
مبارکتان باشد ریسک محاسبه شده برای سندروم های ژنتیکی تریزومی ۲۱ و تریزومی ۱۸ و 13 همگی در محدوده کم خطر قرار داشته و منفی هستند. در حال حاضر نیاز به هیچ بررسی دیگری از جمله غربالگری مرحله دوم نیست و فقط در هفته هجده بارداری مانند تمام مادران سونوگرافی آنومالی اسکن برای ارزیابی ساختارهای بدن جنین و همچنین آزمایش Ntd screen برای ارزیابی اختلالات لوله عصبی انجام دهید، اما در آزمایشات سطح پلاکت پایین است تحت نظر هستید؟ اطلاع دارند؟ نظر من روی مراجعه همین امشب یا فردا به بیمارستان است
مبارکتان باشد ریسک محاسبه شده برای سندروم های ژنتیکی تریزومی ۲۱ و تریزومی ۱۸ و 13 همگی در محدوده کم خطر قرار داشته و منفی هستند. در حال حاضر نیاز به هیچ بررسی دیگری از جمله غربالگری مرحله دوم نیست و فقط در هفته هجده بارداری مانند تمام مادران سونوگرافی آنومالی اسکن برای ارزیابی ساختارهای بدن جنین و همچنین آزمایش Ntd screen برای ارزیابی اختلالات لوله عصبی انجام دهید، اما در آزمایشات سطح پلاکت پایین است تحت نظر هستید؟ اطلاع دارند؟ نظر من روی مراجعه همین امشب یا فردا به بیمارستان است
0
1401/06/10
سوال کننده
سلام دکتر عزیز
دکترم تا یکشنبه نیستن متاسفانه
چیکار کنم؟ یعنی خیلی خطرناکه؟ برای جنین مشکلی پیش اومده؟
دکترم تا یکشنبه نیستن متاسفانه
چیکار کنم؟ یعنی خیلی خطرناکه؟ برای جنین مشکلی پیش اومده؟
0
1401/06/10
سوال کننده
و اینکه غربالگری مرحله دوم هم ازمایش هست هم سونوگرافی؟
هفته چند باید انجام بشه؟
هفته چند باید انجام بشه؟
0
1401/06/10
پزشک اوما
جان دلم برای دلبندتان الان خطری ندارد اما به بیمارستان مراجعه کنید در مورد بستری شدن یا اقدامات درمانی تصمیم گیری شود چون الان در معرض خطر خونریزی هستید و پایش جدی تر لازم است، غربالگری مرحله دوم لازم ندارید سونوگرافی آنومالی اسکن باید انجام دهید و آزمایش Ntd screen آزمایش خون برای ارزیابی اختلالات لوله عصبی است که در صورت صلاحدید پزشک انجام میشود
1
1401/06/11
سوال کننده
خیلی ممنونم خانم دکتر عزیز🌱
0
1401/06/11
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزجان مهربانم ❤️❤️
0
1401/06/11
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- اگه غربالگری دوازده هفته رو انجام ندیم مشکلی ایجاد میکنه
- تفسیر سونو و آزمایش غربالگری
- خانما لطفا جواب آزمایش غربالگری اولمو برام تفسیر کنید خودم که چیزی ازش نفهمیدم
- تفسیر آزمایش سونوگرافی غربالگری
- تفسیر سونو غربالگری اول
- تفسیر سونو و ازمایش غربالگری اول
- سلام دوستان یه سوال راجب غربالگری داشتم اگه میشه کمکم کنید
- تفسیر آزمایش غربالگری اول
- جواب غربالگری دوم ،آلفا
- سونوگرافی nt،غربالگری سه ماهه اول




