سلام عزیزم من که رفتم گفتن زود اومدی باید از زمان پریودی آت بگذره
آره بعضی وقتا مشکوک میشه تقریبا
یعنی چی؟ یعنی برم تست بدم معلوم نمیشه یعنی؟
ده روز بعد رابطه آز جواب میده
من دو هفته از آخرین اقدامم میگدره ممکنه بی بی هم نشون بده؟
تورو خدا یکی جواب بده
من الان قرص پروژسترون بخورم یا شیاف بزنم اگر حامله نباشه زودتر پریود ميشم؟
سلام عزیزم اگه پروژسترون میخوای بخوری نگرانی نداره برای جنین هم مضر نیست
پروژسترون بخور باردار باشی کمک میکنه نباشی هم پریود میاد
اگه قاعدگی ت مرتب باشه آره نشون میده من دقیقا ده روز بعد از رابطه بی بی مثبت داشتم آز هم نشون داد
سلام به روی ماهتون عزیزم
خیر جانم زود است و اگر نتیجه منفی باشد قابل اعتماد نیست🌹
ممنونودکتر جان
میتونم قرص پروژستون بخورم که زودتر پریود بشم؟
چطوری باید بخورم؟چند تا
یا شیافت؟
جان دلم هیچ تضمینی وجود ندارد که زودتر پریود شوید بعد قطع پروژسترون خونریزی ممکن است تا 14 روز بعد هم رخ ندهد من این راهکار را توصیه نمیکنم