۱۲ هفته که معلوم نیست ۱۴ رونمیدونم
اگر دختر باشه احتمالی میگن ولی پسر رو قطعی میگن
صبر کن سه هفته دیگه سونو آنومالی برو بهتره
آخ این انتظار و حدس و گمان و تو چی هستی اون تو خیلیییییی شیرینه خیلیییییییی😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
اگه میتونی صبر کن تا ۱۸هفته بهتره.اگه نه برو عزیزم معلوم میشه
من واسه طول سرویکس رفتم تو ۱۵ هفته و مشخص شد
من همین حدودا رفتم گفت ۸۰ درصد پسر و پسر بود. یکی از اقوام هم ۱۴ هفته با قطعیت گفتن دختر و دختر بود
۱۴هفته به بعدمشخص میشه عزیزم
ولی نرو سیسمونی بخری،بذارآنومالی ک مطمئنت کرد اونوقت بروبخر
منم ۱۵ رفتم گفت ولی گفت فعلا چیزی نخر و به کسی نگو
سونو تعیین جنسیت 16 هفته اس
یک هفته دیگه بری با اطمینان جنسیتو بهت میگن
نگین دوهفته دیگه بروآنومالی
سلام15هفته یک روز رفتم معلوم نشد
آره عزیزم دوهفته صبرکن ان شاءالله اول ازهمه سلامتیتون بعدم جنسیتش