سلام خانوما و دکتر اومایی
این جواب آزمایش م هستش .عدد بتام چجوریه؟
برای پنجم هستش
همون روزی که فهمیدم
فردا وقت دکتر دارم
دوباره آزمایش بدم برای فردا یا ن چون طول میکشه جوابش بیاد میگم الان بدم یرای فردا
الان زوده برای سونو ؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



484
1401/06/09




