سلام خسته نباشید دکتر جان
دیروز رفتم سونوگرافی پنج هفته سه روزم بود
فقط ساک حاملگی داخل رحم بود توش چیزی نبود
دکتر گفت زود اومدی خیلی
هفته دیگه یا دو هفته دیگه بیا ضربان قلب جنین تشکیل شه
گفت ساک حاملگی سالمی داری
پرسیدم خدایی نکرده پوچ نباشه گفت بعید میدونم ساک حاملگی سالمه
دردم دارم گفت بخاطر فیبروماته..
چند هفته تشکیل میشه ضربان قلبش
برای سونوی پسرم یادم رفته اصلا..
پرسش (1401/06/08):
سونو گرافی ۵ هفته ۳ روز
738
38
1401/06/08
سوال کننده
1
1401/06/08
zahra rad
عزیزم هشت هفته برو برای سونو قلب
0
1401/06/08
سوال کننده

اینه سونو
0
1401/06/08
سوال کننده
برای شما چند هفته بود؟
مثلا پسرمم ۸ ماهشه هیچی یادم نیست😁
مثلا پسرمم ۸ ماهشه هیچی یادم نیست😁
1
1401/06/08
sara jafari
عزیزم بزار دقیقا مهربرو
1
1401/06/08
sara jafari
هم تشکیل شده هم صدای قلبشو میشنوی
1
1401/06/08
سوال کننده
چیو بزارم
1
1401/06/08
سوال کننده
انشالله
0
1401/06/08
سوال کننده
اها مهر ماه
0
1401/06/08
ارزو مامان اردلان و نیکان
منم ۵ هفته و ۳ روز ساک خالی بود
1
1401/06/08
ارزو مامان اردلان و نیکان
یه هفته بعدش هم جنین بود هم قلب
0
1401/06/08
Elnaz .
بذار۸هفتت کامل بشه بعد برو
1
1401/06/08
Elnaz .
قلبش هم تشکیل شده دیگه اون موقع
0
1401/06/09
سوال کننده
خداروشکر
0
1401/06/09
سوال کننده
انشالله
1
1401/06/09
گل بهار 🌺
عجله نکنید برای سونو انقد . اصلا سونو خوب نیست برای جنین میزاشتی ۹ هفته بری که هم صدای قلبشو بشنوی خیالتم راحت میشد
1
1401/06/09
zahra rad
من 6 هفته 6 روز رفتم صدای قلبشو شنیدم
0
1401/06/09
سوال کننده
اره اشتباه کردم😔
0
1401/06/09
سوال کننده
خداروشکر انشالله صحیحو سالم بغلت ببینیش
0
1401/06/09
zahra rad
مرسی عزیزم همچنین
1
1401/06/09
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون عزیزم
زنده باشید 🌹
هدف از سونوگرافی در هفته 5 و 6 فقط اطمینان از داخل رحمی بودن بارداری است که خوشبختانه با این سونوگرافی به تایید رسیده است، بابت قلب و جنین هم نگران نباشید چون بسیار زود است در هفته 8 سونوگرافی را تکرار کنید ، فیبروم ها هم جای نگرانی ندارند، فقط در صورت موافقت و صلاحدید پزشکتان از شیاف پروژسترون استفاده کنید 💜
زنده باشید 🌹
هدف از سونوگرافی در هفته 5 و 6 فقط اطمینان از داخل رحمی بودن بارداری است که خوشبختانه با این سونوگرافی به تایید رسیده است، بابت قلب و جنین هم نگران نباشید چون بسیار زود است در هفته 8 سونوگرافی را تکرار کنید ، فیبروم ها هم جای نگرانی ندارند، فقط در صورت موافقت و صلاحدید پزشکتان از شیاف پروژسترون استفاده کنید 💜
0
1401/06/09
سوال کننده
ممنون عزیزم.
شیاف برای فیبروما؟
شیاف برای فیبروما؟
1
1401/06/09
پزشک اوما
مجموعا برای کاهش خطر زایمان زودرس باتوجه به لکه بینی و مجموعه شرایط شما توصیه می شود ❤️
1
1401/06/09
سوال کننده
ممنونم
1
1401/06/09
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من ❤️
0
1401/06/09
پزشک اوما
stk: |~|11|~|111_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- سونوگرافی 35 هفته بارداری
- تفسیر سونو غربالگری اول
- تفسیر سونو و ازمایش غربالگری اول
- زمان زایمان طبق پریود یا آن تی
- سلام آیا سونو مشکل داره ؟؟؟
- سونو واژینال طول سرویکس در سی هفته
- شرایط سونو واژینال چجوریه
- کسی بیداره عایاااا؟ میخوام برم ازمایش هورمونی بدم بیاین کمک سوال دارم😂😂😂
- سونو تشکیل قلب
- لطفا سونوی منو تفسیر کنید خانم دکتر عزیزم




