سلام به روی قشنگتون عزیز جان
وقتتون بخیر 🌹
در آزمایش همسر محترم شما همانطور که متوجه شده اید سطح آنزیم های کبدی بالاتر از حد طبیعی است. در مرود مواردی که پررنگ هستند نگران نباشید تعداد کلی گلبول های سفید مهم است که در محدوده طبیعی قرار دارد ، فقط دقت کنید مستعد غلظت خون هستند بهتر است در فواصل منظم خون اهدا کنند . مابقی موارد نیز طبیعی است 🌹
فقط اینکه درسته که کسایی که واکسن آسترازنکا زدن نباید خون اهدا کنن؟
فواصل منظم هر چند وقت یکباره؟
خواهش میکنم عزیزجانم ، فقط تا 14 روز بعد تزریق این واکسن و واکسن هایی مانند اسپوتنیک اهدای خون ممنوع است و بعد آن محدودیتی وجود ندارد. هر 6 ماه یکبار اهدا کنند و آزمایش 6 ماه بعد تکرار شود ببینیم شرایط چطور است🌹