سلام خسته نباشید
من مرداد که رفتم سونو واژینال برای ای یو ای فولیکولام خوب بودن فقط ی کیست هموراژیک داشتم این ماه ای یو ایم نگرفت و پریود شدم و خیلی خیلی لخته میومد بنظرتون کیسته افتاده یا باید برم باز سونو تا ببینم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



403
1401/06/08




