سلام عزیزم میشه بپرسم هماتومت چه سایزی بود
سلام الی چرا لک دیدی کاش ی سونو بری گرچه هیچی نیست ولی خیالت راحت میشه
خب عزیزم مگه تایم غربالگریت نیست برو سونو غربالگری خیالتم راحت میشه
تو سونو ان تی کامل مشخص میشه اگر هماتوم مونده باشه
سلام جان دلم به روی قشنگتون
استراحت کافی داشتید ؟ الان حالتان چطور است ؟
سلام خانم دکتر خداروشکر خوبم رفتم سونو گفتن مشکلی نیست عکسشو میفرستم ببینید
سلام جان دلم
به جز جنین فعلی ، میدانستید رحم سپتوم دار است و یک ساک حاملگی دیگر هم داشته اید که توقف رشد داشته؟
سپتوم و تازه متوجه شدیم ولی جنین و بله میدونستیم به نظر شما احتمال داره این خونریزی ها برای سقط اون یکی ساک خالی باشه
عزیزم بله احتمال دارد، حتما تحت نظر پزشک باشید و میزان استراحت خود را افزایش دهید ، در هفته 18 نیز طول سرویکس به دقت مورد ارزیابی قرار گرفته و در مورد سرکلاژ بدلیل سپتوم رحم با پزشک خود مشورت کنید🌹
من کلا در حال استراحتم خانم دکتر با دکتر هم صحبت کردم در مورد سپتوم گفتن که خداروشکر زود متوجه شدن و مراقبت های لازم و انجام میدن که باعث زایمان زودرس نشه
بسیار هم عالی عزیزم طبق روال پزشکتان پیش. بروید چون شیوه کاری هر پزشک با دیگری متفاوت است ❤️