سلام دکتر جان
من نوزاد پنج ماه دارم هنوزم وقتی کمی سردش میشه بعد شیر بالا میاره گاهی هم از بینیش یه چند روز خوبه دوباره بالا میاره بنظرتون این وضعیت تا کی ادامه داره کی رفلاکسش خوب میشه خسته شدم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



311
1401/06/07



