مهدیس جان
بهترین کار استفاده از کیت تخمک گذاری هستش
خب الان نامنظم هستم بخاطره اقدامه یا خدایی نکرده کیست یا تنبلی تخمدان؟
معلوم که نیس تا آزمایش ندی که
سونو واژینال یبار دادم ولی چیزی نگفت گفت خوبه
بعیده ک این تاخیر بخاطر اقدام باشه
کی سونو دادی؟
بنظرم بهتره سونوتو تکرار کنی
تقریبا ۳۴ روز یکبار پریود میشی
خرداد نباید میشدی ۲تیر باید یکم تاخیر داشتی ۱۱تیر شدی احتمالا بخاطر اقدامت هست و استرسی که داری
بازم برای اینکه خیالت راحت بشه یه سونگرافی شکمی یا واژینال برو
سلام به روی قشنگتون عزیزم
وقتتون بخیر 🌹
طول سیکل های شما اغلب بیشتر از 35 روز است و این میتواند علامتی از اختلال در تخمک گذاری باشد، سونوگرافی و آزمایش هورمونی انجام دهید تا اطلاعات دقیق تری نسبت به شرایط شما داشته باشیم