عزیزم برا اطمینان تیتر بتا چک بشه و سونو
لخته با جنین فرق داره عزیزم
لخته ممکنه ناشی از هماتوم باشه
لخته مشکوک ب جنین یجورایی معلومه ک بچه هست
بارداری پوچ طول خونریزیش همینقده،چون خودتم میگی ک پوچ
جنینی نیست ک بخواد سقط شه
من اول ماه گذشته فهمیدم ک سنو دادم گفت پنج هفته ساک خالی دو هفته دیگ تکرار کن بعد۱۵یا۱۷ روز بود ک انجام دادم دکتر گفت۶هفته۵روزه و ساک خالی هفته دیگ سنو واژینال انجام بده منم بعد دو هفته سنوگرافی فردا نوبتم شده ک دیروز لخته داشتم
اره جنین نیس ولی کیسه ک هست گفتم بصورت لخته دفع میشه یا خود کیسه همونجور ک هست دفع میشه
عزیزممم
انشالله سقط نکرده باشی
تا سونو نری مشخص نیس
گلم ساکخالی داشتی و با توجه به دفع لخته های متوسط دفع شده
سونو برو که خیالت راحت بشه چیزی دیگه نمونده باشه
سلام جان دلم
عزیزم بدون سونوگرافی نمیتوان نظری داد، 4 الی 7 روز دیگر سونوگرافی برای تعیین شرایط انجام دهید زیرا اگر سقط انجام شده باشد باید مطمئن شویم که بقایا ندارید 🌹
بله عصری درد شدید داشتم و لخته های بزرگ دفع کردم ک فکر کنم سقط شد سنوگرافی هم بعد از قطع شدن خونریزی انجام میدم
حتما اگر خونریزی بیشتر از یک هفته تداوم یافت شما بدون توجه به این مساله سونوگرافی انجام دهید