سلام.خانم دکتر جان برای سونوگرافی غربالگری و ان تی آزمایشارم حتما باید انجام داد یا فقط سونوگرافی کفایت میکنه؟
پرسش (1401/06/07):
انجام سونوگرافی غربالگری و ان تی
508
29
1401/06/07
سوال کننده
2
1401/06/07
yasi
بله
1
1401/06/07
سوال کننده

الان این نسخه ای ک دکترم نوشته واسم شامل آزمایشات هم میشه یا فقط سونوگرافیه؟
2
1401/06/07
❄️🌨️mamiye barfdooneh j
جفتشو باید بدی سونو فقط شکل ظاهریشو چک میکنه
ازمایش خون و پارامترای مربوط به اون رو میسنجه که خدایی نکرده ترزومی ۱۳ و ۲۱ و سندروم داون نداشته باشه
ازمایش خون و پارامترای مربوط به اون رو میسنجه که خدایی نکرده ترزومی ۱۳ و ۲۱ و سندروم داون نداشته باشه
1
1401/06/07
نازی خانم
گلم اول باید سونو انجام بدی بعد با جواب سونو بری آزمایشگاه آزمایش خون هم بدی
0
1401/06/07
فاطمه زهرا رنجبر

سلام سونوی ان تی من سالمه؟
0
1401/06/07
فاطمه زهرا رنجبر

جنسیتو ایانشون میده
0
1401/06/07
سوال کننده
سلام عزیزم.شما ازمایشاتشم انجام دادید؟
0
1401/06/07
سوال کننده
احساس میکنم پسره
1
1401/06/07
سوال کننده
آهان درسته.اخه دکترم فقط سونو رو نوشته واسم.ممنون عزیزم.حتما انجام میدم
0
1401/06/07
الی .
برا سونو ان تی خانم رنجبر فک کنم همه چی خوب باشه
1
1401/06/07
الی .
مهشید جان دوتاش باید انجام بدید
0
1401/06/07
سوال کننده
باشه عزیزم انشالله ۲۰ام نوبت دارم میرم انجام میدم.
0
1401/06/07
فاطمه زهرا رنجبر
اره ولی جوابش نیومد
0
1401/06/07
فاطمه زهرا رنجبر
انشالله ک باشه یه دختردارم ولی گفت احتمال شاید دخترباشه
0
1401/06/07
فاطمه زهرا رنجبر
خداروشکرمرسی گلم
0
1401/06/07
❄️🌨️mamiye barfdooneh j
خواهش میکنم گلم فقط هر دوش باید تو ۲۴ ساعت انجام بشه اول سونو رو انجام میدی با برگه سونو میری ازمایشگاه انشاالله که صحیح و سلامته
اگر برات ننوشته حتما برو به منشی بگو اون به دکترت میگه برات بنویسه الکی ویزتم ندی مجدد
اگر برات ننوشته حتما برو به منشی بگو اون به دکترت میگه برات بنویسه الکی ویزتم ندی مجدد
0
1401/06/07
سوال کننده
باشه عزیزم حتما همینکارو میکنم. خداکنه بچم مشکلی نداشته باشه اینقد ک تهوع دارمو بالا میارم هیچی نمیتونم بخورم. استرس دارم مشکلی داشته باشه
0
1401/06/07
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
هر دو را انجام دهید، البته اول باید سونوگرافی انجام شود و بعد با نتیجه آن همان روز یا در طی کمتر از 24 ساعت آزمایش خون غربالگری نیز انجام شود، زیرا سونوگرافی نمیتواند مشکلات ژنتیکی را ارزیابی کند.
پزشک شما فقط سونوگرافی را نوشته که احتمالا بر اساس قوانین جدید است که به نفع مادر و جنین نیستند و با هدف افزایش جمعیت به هر قیمتی حتی با جنین بیمار طراحی شده اند شما خودتان از پزشک بخواهید بخش خون غربالگری را درخواست کند🌹
هر دو را انجام دهید، البته اول باید سونوگرافی انجام شود و بعد با نتیجه آن همان روز یا در طی کمتر از 24 ساعت آزمایش خون غربالگری نیز انجام شود، زیرا سونوگرافی نمیتواند مشکلات ژنتیکی را ارزیابی کند.
پزشک شما فقط سونوگرافی را نوشته که احتمالا بر اساس قوانین جدید است که به نفع مادر و جنین نیستند و با هدف افزایش جمعیت به هر قیمتی حتی با جنین بیمار طراحی شده اند شما خودتان از پزشک بخواهید بخش خون غربالگری را درخواست کند🌹
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




