به نظرتون جنسیتش چیه؟
0
1401/06/07
سوال کننده

0
1401/06/07
سوال کننده

0
1401/06/07
میس مهسا
شبیه پسره
0
1401/06/07
میس مهسا
🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
0
1401/06/07
زری مامان هانا
پسره
0
1401/06/07
سوال کننده
ازکجا میگین؟
0
1401/06/07
سوال کننده
چرا گریه گلم؟
0
1401/06/07
sara jafari
دختره
0
1401/06/07
سوال کننده
میشه بگین چطور تشخیص میدین؟
0
1401/06/07
سوال کننده
مال شما چی شد جنسیت؟
1
1401/06/07
sara jafari
ازروی جمجعه سرش میگن اگه گرد باشه دختر اگه به صورت مربعی باشه پسر
1
1401/06/07
sara jafari
دکتر ۹۰ درصد گفت پسر
1
1401/06/07
سوال کننده
چه جالب
1
1401/06/07
سوال کننده
عب نداره سالم بودن مهمه😍
0
1401/06/07
sara jafari
صددرصد
1
1401/06/07
sara jafari
انشاالله که به سلامت بغل بگیریش
0
1401/06/07
hana ۱۳۸۰
احتمالا پسر
1
1401/06/07
پزشک اوما
سلام مامان جان
در سونوگرافی شما تمام موارد بررسی شده از جمله وضعیتجنین، حجم مایع آمنیوتیک، طول سرویکس ،ضربان قلب و همچنین میزان ان تی (NT) در محدوده نرمال قرار دارد و از این بابت جای نگرانی نیست اما بخش آزمایش خون غربالگری را فراموش نکنید تا بتوان تفسیر صحیحی داشت.
در مورد جفت نیز جایگاه آن قدامی یعنی در دیواره جلویی رحم گزارش شده است که طبیعی است. جنسیت هم در هفته 18 با آنومالی اسکن مشخص خواهد شد🌹
در سونوگرافی شما تمام موارد بررسی شده از جمله وضعیتجنین، حجم مایع آمنیوتیک، طول سرویکس ،ضربان قلب و همچنین میزان ان تی (NT) در محدوده نرمال قرار دارد و از این بابت جای نگرانی نیست اما بخش آزمایش خون غربالگری را فراموش نکنید تا بتوان تفسیر صحیحی داشت.
در مورد جفت نیز جایگاه آن قدامی یعنی در دیواره جلویی رحم گزارش شده است که طبیعی است. جنسیت هم در هفته 18 با آنومالی اسکن مشخص خواهد شد🌹
0
1401/06/07
فاطمه زهرا رنجبر

0
1401/06/07
فاطمه زهرا رنجبر
سلام خانم دکتر سونوی ان تی من میشه برسی بشه
0
1401/06/07
فاطمه زهرا رنجبر

جنسیتو نشون نمیده؟
1
1401/06/07
سوال کننده
ممنون خانوم دکتر
1
1401/06/07
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل ❤️❤️
0
1401/06/07
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
0
1401/06/08
سوال کننده

0
1401/06/08
سوال کننده
خانوم دکتر آزمایشام چطوره؟
0
1401/06/08
سوال کننده

0
1401/06/08
سوال کننده

1
1401/06/08
پزشک اوما
سلام مامان جان
مبارکتان باشد ریسک محاسبه شده برای سندروم های ژنتیکی تریزومی ۲۱ و تریزومی ۱۸ و 13 همگی در محدوده کم خطر قرار داشته و منفی هستند. در حال حاضر نیاز به هیچ بررسی دیگری از جمله غربالگری مرحله دوم نیست و فقط در هفته هجده بارداری مانند تمام مادران سونوگرافی آنومالی اسکن برای ارزیابی ساختارهای بدن جنین و همچنین در صورت صلاحدید پزشکتان آزمایش Ntd screen برای ارزیابی اختلالات لوله عصبی انجام دهید🌹🌹
مبارکتان باشد ریسک محاسبه شده برای سندروم های ژنتیکی تریزومی ۲۱ و تریزومی ۱۸ و 13 همگی در محدوده کم خطر قرار داشته و منفی هستند. در حال حاضر نیاز به هیچ بررسی دیگری از جمله غربالگری مرحله دوم نیست و فقط در هفته هجده بارداری مانند تمام مادران سونوگرافی آنومالی اسکن برای ارزیابی ساختارهای بدن جنین و همچنین در صورت صلاحدید پزشکتان آزمایش Ntd screen برای ارزیابی اختلالات لوله عصبی انجام دهید🌹🌹
0
1401/06/09
سوال کننده
آزمایش چیه آخری خانوم دکتر؟
0
1401/06/09
سوال کننده
خداروشکر خیلی ممنون
0
1401/06/09
سوال کننده
لازمه حتما؟
1
1401/06/09
پزشک اوما
عزیزم تصمیم با پزشکتان است اگر انجام دهید بهتر است اما اگر هم انجام ندهید سونوگرافی آنومالی اسکن در مرکز معتبر انجام شود کفایت میکند برای ارزیابی اختلالات لوله عصبی است🌹
0
1401/06/09
سوال کننده
stk: |~|11|~|103_col
0
1401/06/09
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- اگه غربالگری دوازده هفته رو انجام ندیم مشکلی ایجاد میکنه
- تفسیر سونو و آزمایش غربالگری
- خانما لطفا جواب آزمایش غربالگری اولمو برام تفسیر کنید خودم که چیزی ازش نفهمیدم
- تفسیر آزمایش سونوگرافی غربالگری
- تفسیر سونو غربالگری اول
- تفسیر سونو و ازمایش غربالگری اول
- سلام دوستان یه سوال راجب غربالگری داشتم اگه میشه کمکم کنید
- تفسیر آزمایش غربالگری اول
- جواب غربالگری دوم ،آلفا
- سونوگرافی nt،غربالگری سه ماهه اول



706

