Ooma
پرسش (1401/06/07):

سلام خانم دکترچطوره سونوی اولین غربالگری؟؟

به نظرتون جنسیتش چیه؟

سلام خانم دکترچطوره سونوی اولین غربالگری؟؟
سلام خانم دکترچطوره سونوی اولین غربالگری؟؟
شبیه پسره
🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
پسره
ازکجا میگین؟
چرا گریه گلم؟
دختره
میشه بگین چطور تشخیص میدین؟
مال شما چی شد جنسیت؟
ازروی جمجعه سرش میگن اگه گرد باشه دختر اگه به صورت مربعی باشه پسر
دکتر ۹۰ درصد گفت پسر
چه جالب
عب نداره سالم بودن مهمه😍
صددرصد
انشاالله که به سلامت بغل بگیریش
احتمالا پسر
سلام مامان جان
در سونوگرافی شما تمام موارد بررسی شده از جمله وضعیت‌جنین، حجم مایع آمنیوتیک، طول سرویکس ،ضربان قلب و همچنین میزان ان تی (NT) در محدوده نرمال قرار دارد و از این بابت جای نگرانی نیست اما بخش آزمایش خون غربالگری را فراموش نکنید تا بتوان تفسیر صحیحی داشت.
در مورد جفت نیز جایگاه آن قدامی یعنی در دیواره جلویی رحم گزارش شده است که طبیعی است. جنسیت هم در هفته 18 با آنومالی اسکن مشخص خواهد شد🌹
سلام خانم دکتر سونوی ان تی من میشه برسی بشه
جنسیتو نشون نمیده؟
جنسیتو نشون نمیده؟
ممنون خانوم دکتر
خواهش میکنم مامان گل ❤️❤️
stk: |~|11|~|109_col
سلام خانم دکترچطوره سونوی اولین غربالگری؟؟
خانوم دکتر آزمایشام چطوره؟
سلام خانم دکترچطوره سونوی اولین غربالگری؟؟
سلام خانم دکترچطوره سونوی اولین غربالگری؟؟
سلام مامان جان
مبارکتان باشد ریسک محاسبه شده برای سندروم های ژنتیکی تریزومی ۲۱ و تریزومی ۱۸ و 13 همگی در محدوده کم خطر قرار داشته و منفی هستند. در حال حاضر نیاز به هیچ بررسی دیگری از جمله غربالگری مرحله دوم نیست و فقط در هفته هجده بارداری مانند تمام مادران سونوگرافی آنومالی اسکن برای ارزیابی ساختارهای بدن جنین و همچنین در صورت صلاحدید پزشکتان آزمایش Ntd screen برای ارزیابی اختلالات لوله عصبی انجام دهید🌹🌹
آزمایش چیه آخری خانوم دکتر؟
خداروشکر خیلی ممنون
لازمه حتما؟
عزیزم تصمیم با پزشکتان است اگر انجام دهید بهتر است اما اگر هم انجام ندهید سونوگرافی آنومالی اسکن در مرکز معتبر انجام شود کفایت می‌کند برای ارزیابی اختلالات لوله عصبی است🌹
stk: |~|11|~|103_col
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه