سلام خسته نباشید من روز ٢٨ پریودم هست معمولا پریودهام ٣١ روزه هست ٣روز مونده به پریودم،این ماه اقدام به بارداری داشتیم از امروز سینه هام از پهلو درد میکنن زیر شکمم درد میکنه ، هوس به غذام زیاد شده و به بو حساس شدم ،نمیدونم تست خانگی جواب میده الان یا نه؟احتمال بارداری هست؟
0
1401/06/06
Maryam pormehr
قبل پریودی برای بعضیا هاله میندازه
0
1401/06/06
سوال کننده
امروز خریدم منتظرم صبح تست کنم
0
1401/06/06
سوال کننده
از سینه درد دارم میمیرم
0
1401/06/06
سوال کننده
بارداری اولم اصلا اینجوری نبودم
0
1401/06/06
❄️🌨️mamiye barfdooneh j
برا من سه روز قبل پری هاله انداخت اما هیچ علامتی نداشتم فقط چون اقدام داشتم بیبی زدم
نهایتا بزن ننداخت امیدتو از دست نده صبر کن تا بگذره باز بزن انشاالله مثبته
نهایتا بزن ننداخت امیدتو از دست نده صبر کن تا بگذره باز بزن انشاالله مثبته
1
1401/06/06
سوال کننده
فدات جانیم مرسی منم بارداری اولم اصلا علایم نداشتم ولی الان سینه هام اینگار یکی زده کوفته شده اینجوری درد میکنه
0
1401/06/06
سوال کننده
از صبح یکسر درد داره
0
1401/06/06
زهرا ❤️ 💞👨👩👧👦🫀
بذار اگه از موعدت گذشت بزن منم ۳ سال اقدامم ماه قبل هر چی علائم که فکرشو کنی گرفتم حتی گلاب به روت ۳ بارم بالا آوردم ولی یک روز زودترم پریود شدم 😑 با اینکه میگن تو اقدام داشتن علائم طبیعیه ولی خیلی بی سابقه بود برا من دیگه به علائم اعتماد ندارم . شماهم اگه میتونی صبر کن نمیتونی صبح بزن انشاالله مثبتی
0
1401/06/06
سوال کننده
مرسی جانیم دستت درد نکنه منم تا به الان اینجوری نشده بودم
0
1401/06/06
ماه 💙
منم سه روز قبل زدم هاله انداخت
0
1401/06/06
سوال کننده
الان باردارین؟
0
1401/06/06
yase zahra
سلام عزیزم اره بزن
لقاحت زود بوده نشون میده
لقاحت زود بوده نشون میده
0
1401/06/06
yase zahra
همین حالا همبزنی باردار باشی نشون میده ان شالله
0
1401/06/06
yase zahra
با توجه به علائمت احتمال بارداریت زیاده
0
1401/06/06
سوال کننده
میگن صبح بهتره براهمن میخوام صبح امتحان کنم
0
1401/06/06
yase zahra
فرقی نداره عزیزم
اتفاقا من اصلا بی بی چک صبح رو قبول ندارم
خودمم همیشه ظهر و عصر میزدم😄
اتفاقا من اصلا بی بی چک صبح رو قبول ندارم
خودمم همیشه ظهر و عصر میزدم😄
0
1401/06/06
yase zahra
اگه باردار باشی فرقی نداره کی بزنی نشون میده
0
1401/06/06
yase zahra
من
همیشه نصف شب زدم صبح زدم اخرشم ظهر بود زدم مثبت شد
آرزو به دلمموند صبح با ادرار صبح بزنم مثبت بشه😄
همیشه نصف شب زدم صبح زدم اخرشم ظهر بود زدم مثبت شد
آرزو به دلمموند صبح با ادرار صبح بزنم مثبت بشه😄
0
1401/06/06
ماه 💙
سقط شد
0
1401/06/06
سوال کننده
انشالله به زودی بازم باردار میشی جانیم
0
1401/06/06
سوال کننده
چون به پریودم سه روز مونده میگم ناشتا با ادرار صبح امتحان کنم
0
1401/06/06
الی .
برا منم چند روز قبل موعد جواب داد
0
1401/06/06
بهار امیری
من یک هفته به موعد هاله انداخت
0
1401/06/06
سوال کننده
مرسی فردا صبح امتحان کنم ببینم چی میشه
0
1401/06/06
آیسودا عزیزی
ان شاءالله بارداری گلم...کاش چنتا میخریدی یکی الان میزدی،یکی فردا صبح
0
1401/06/07
سوال کننده
انشالله آره یکی خریدم ٠ صبح ببینم چی میشه
0
1401/06/07
سوال کننده
درد سینه هام خیلی شدیده
0
1401/06/07
فریبا Barao
سلام بیبی من یه هفته زودتر هاله انداخت
0
1401/06/07
فریبا Barao
اعلانو روشن میزارم همینجام خبرشو بده انشالله مثبته
0
1401/06/07
آهید اکبری
منم الان دقیقا چهار روزه میگذره.بیبیم هنوز مثبت نشده.یا نشون نمیده زوده یا باردار نیستم
1
1401/06/07
Parinaz D
سلام عزیزم بیبی زدی گلم؟
0
1401/06/07
سوال کننده
سلام بله زدم
0
1401/06/07
سوال کننده
منفی هست
0
1401/06/07
سوال کننده

0
1401/06/07
سوال کننده
سینه هام هنوز درد دارن
0
1401/06/07
🌼 maryam 🌼
اینکه پخش شده
زیاد ادرار ریختی؟
زیاد ادرار ریختی؟
0
1401/06/07
سوال کننده
۴ قطره ریختم
0
1401/06/07
فاطمه مقدم
گلم معلوم نیست مثبت یامنفی پخش شده خراب شده ازاول بزن ناامیدنشو
0
1401/06/07
فاطمه مقدم
3الا2قطره کافیه
0
1401/06/07
پزشک اوما
سلام جان دلم
نحوه استفاده از بی بی چک اشتباه بوده و به علاوه زمانی که از بیبی چک استفاده کرده اید نیز مناسب نبوده است پاسخ به نسبت قابل اطمینان از بی بی چک یک هفته تا ده روز بعد از تاخیر در قاعدگی به دست آمده و باز هم با وجود نتیجه منفی آن ممکن است در مواردی خطا داشته باشد بهترین راهکار این است که صبوری کنید و در صورت تاخیر در قاعدگی آزمایش خون انجام دهید🌹
نحوه استفاده از بی بی چک اشتباه بوده و به علاوه زمانی که از بیبی چک استفاده کرده اید نیز مناسب نبوده است پاسخ به نسبت قابل اطمینان از بی بی چک یک هفته تا ده روز بعد از تاخیر در قاعدگی به دست آمده و باز هم با وجود نتیجه منفی آن ممکن است در مواردی خطا داشته باشد بهترین راهکار این است که صبوری کنید و در صورت تاخیر در قاعدگی آزمایش خون انجام دهید🌹
0
1401/06/07
سوال کننده
خیلی ممنون با اینکه منفی هست ولی من دردکمر،درد سینه دارم جلو گاز وایمستم غذا بپزم حالم بد میشه
0
1401/06/07
فاطمه مقدم
گلم تستت خراب شده معلوم نشده فدات معتبرنیست اصلابایدیکی دگه بگیری
0
1401/06/07
فاطمه مقدم
حتااگه یه حال محوداره معلوم نیست تستت خرابه
0
1401/06/07
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
منم اینجور بودم جلو گاز وایمیسادم حالم بد میشد باردار بودم
مربا درست میکردم
گر میگرفتم دهنم پراز اب میشد
مربا درست میکردم
گر میگرفتم دهنم پراز اب میشد
0
1401/06/07
Parinaz D
عزیزم فقط دو قطره باید بریزی
0
1401/06/07
فاطمه مقدم
اره همین دوقطره کافیه خیلی ریخته وبیبی خراب شده حتااگه یحال داشته باشه معلوم نیست بایددوباره بزنی فدات
0
1401/06/07
🌼 maryam 🌼
بیبی چکت معتبر نیست نمیشه گفت قطعا منفی هست
۲_۳قطره ادرار بریز و تا زمانیکه خشک نشده بیبی رو تکان نده
۲_۳قطره ادرار بریز و تا زمانیکه خشک نشده بیبی رو تکان نده
0
1401/06/07
سوال کننده
خیلی ممنون چند روز بگذره بازم امتحان میکنم فعلا که پریود نشدم
0
1401/06/07
پزشک اوما
جان دل این منفی همانطور که گفتم معتبر نیست چون اصلا نتیجه نهایی خطا داشته است وصبوری کنید و در زمان مناسب آزمایش خون دهید🌹
0
1401/06/07
سوال کننده
چشم مرسی از راهنماییتون
0
1401/06/07
ماه 💙
سلام عزیز
انگار هاله داره بعد از خشک شدن بی بی چک عکس بفرست
انگار هاله داره بعد از خشک شدن بی بی چک عکس بفرست
0
1401/06/07
ماه 💙
میتونی چند ثانیه زیر اب بگیریش اون رنگایی ک پخش شده میرن
0
1401/06/07
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم 💗
0
1401/06/07
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- پریود یکروزه چه دلیلی داره
- آیا ممکن هست باردارباشم؟
- هماتومی ها بیاید سریع
- مصرف عرق کاسنی از هفته چندم بارداری؟
- وای خدایا باورم نمیشه یعنی باردارم
- علت ترشح قهوه ای در هفته نهم بارداری
- استراحت در سرکلاژ باید در چه حد باشه ؟
- اقدام در دو روز قبل از تخمک گذاری و نداشتن علائم بارداری
- بچه ها بیبی چکم مثبته؟
- زمان مناسب شروع قرص لتروزول



904

