سلام خانوم دکتر،و خانومای گل
من هرازگاهی دل درد ،پا درد،یا کمر درد بدی میگیرم تا ۱۵دقیقه یا کمتر یا بیشتر،بعد دردش ول میکنه،اما وقتی هم میگیره دردش واقعا بده
کسی تجربه داشته لطفا راهنمایی کنید
موروفولوژی شوهرم ضعیف بود و قبلا ی سقط داشتم
هنوز هم دکتر نرفتم نمیخوام تا تشکیل قلب سونو بشم
بدون سونو دکتر برم دارو میده؟
این درد بنظرتون طبیعیه🥺🥺
پرسش (1401/06/06):
دل درد و کمر درد در بارداری
617
16
1401/06/06
سوال کننده
0
1401/06/06
nazi ❄️
گلم پادرد رو نمیدونم ولی دلدرد و کمر درد تا جایی ک با استراحت خوب بشه مشکلی نداره
فکر نکنم دکتر بهت دارو بده چون میگی بعد یه مدت کوتاه خوب میشه دارو برای کسی تجویز میشه ک دیگه درد امانش نمیده
خودتو نگران نکن سعی کن کار سنگین نکنی و طولانی مدت هم ایستاده نباشی تا سونو قلب ایشالله
فکر نکنم دکتر بهت دارو بده چون میگی بعد یه مدت کوتاه خوب میشه دارو برای کسی تجویز میشه ک دیگه درد امانش نمیده
خودتو نگران نکن سعی کن کار سنگین نکنی و طولانی مدت هم ایستاده نباشی تا سونو قلب ایشالله
0
1401/06/06
سوال کننده
من خیر سرم همش استراحتم ،نمیدونم چرا یهو درد وحشتناک میگیره
0
1401/06/06
آهید اکبری
من بیبی چکم مثبت نمیشه
چهار روز از پ گذشته
یه کمر درد دارم که نمیتونم جا به جا شم
چهار روز از پ گذشته
یه کمر درد دارم که نمیتونم جا به جا شم
0
1401/06/07
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون جانم
خیر تا زمانی که سونوگرافی انجام ندهید و داخل یا خارج رحمی بودن بارداری به تایید نرسد مجاز به استفاده از دارو نیستید بنابراین بهتر است سونوگرافی ابتدایی برایتان انجام شود. به علاوه میزان استراحت خود را بسیار افزایش دهید و فعلا با توجه به دردی که دارید روابط به طور کامل متوقف شده و شخص شما به ارگاسم نرسید🌹🌹
خیر تا زمانی که سونوگرافی انجام ندهید و داخل یا خارج رحمی بودن بارداری به تایید نرسد مجاز به استفاده از دارو نیستید بنابراین بهتر است سونوگرافی ابتدایی برایتان انجام شود. به علاوه میزان استراحت خود را بسیار افزایش دهید و فعلا با توجه به دردی که دارید روابط به طور کامل متوقف شده و شخص شما به ارگاسم نرسید🌹🌹
0
1401/06/07
سوال کننده

امروز سونو دادم
0
1401/06/07
سوال کننده

0
1401/06/07
پزشک اوما
جان دلم خوشبختانه بارداری داخل رحمی است چه داروهایی داده شده؟ حالتان بهتر است؟
0
1401/06/11
سوال کننده
ویتامین D2000
و
فموبرا
و
فموبرا
0
1401/06/11
سوال کننده
تا وقتی استراحتم خوبم
0
1401/06/11
پزشک اوما
عزیزم فعلا میزان استراحت خود را افزایش دهید و به هیچ عنوان رابطه جنسی نداشته باشید ، اگر درد شدت یافت و با لکه بینی همراه شد، با وجود اینکه قلب رویت نشده جهت اطمینان شیاف سیکلوژست ۴۰۰ به صورت مقعدی شبی یک عدد استفاده کنید🌹
0
1401/06/11
سوال کننده
ممنونم ،فقط اینکه همین قرص فموبرا کافیه ،چون فولیک اسید ننوشت
0
1401/06/11
پزشک اوما
فموبرا حاوی فولیک اسید است و. کفایت میکند نگران نباشید ❤️
1
1401/06/12
سوال کننده
ممنونم دکتر جان 😘😘
0
1401/06/12
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من🌸🌸
0
1401/06/12
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




