سلام خدمت دکتر عزیز
در هفته ششم بارداری هستم و نتیجه ازمایشات بارداری رو گرفتم(خون و ادرار)
ممنون میشم نظرتونو بگید
پرسش (1401/06/06):
نتایج ازمایشات روتین بارداری
342
12
1401/06/06
سوال کننده
0
1401/06/06
سوال کننده

0
1401/06/06
سوال کننده

0
1401/06/06
سوال کننده

0
1401/06/06
سوال کننده

0
1401/06/06
سوال کننده

0
1401/06/06
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون گل من
مامان جان در آزمایش شما این موارد حائز اهمیت هستند :
1. سطح قند خون لب مرز است. از حجم هر وعده غذای کم کرده و وعده های غذایی را در طول روز تقسیم کنید. کربوهيدرات های زودهضم مانند برنج سفید و ماکارونی تا حد امکان به حداقل میزان برسد. نوشابه و آبمیوههای صنعتی را مصرف نکرده و همچنین مصرف تمام مواد دارای شکر مانند انواع شیرینی ها و.دسرها را به صفر برسانید. میوه و سبزیجات تازه بخورید اما میوه ها نیز در طول روز تقسیم شوندو یکجا تعداد زیادی میوه خورده نشود. نان سبوس دار مصرف کنید. شیر کمتر بخورید.و تحت نظر پزشک در زمان مناسب آزمایش را به شیوه موردنظر ایشان تکرار کنید.
2. فولیک اسید را منظم مصرف کنید.
3. شرایط نمونه گیری آزمایش ادرار رعایت شده بود ؟
4. در برابر سرخجه ایمن هستید که بسیار خوب است و یعنی در صورت مواجهه بیمار نمیشوید.
5. عملکرد تیرویید طبق دستورالعمل کشوری خوب است اما چون روال کاری هر پزشک با دیگری متفاوت است و برخی پزشکان هنوز با دستورالعمل های قدیم پیش می روند نتیجه را به اطلاع پزشک خود برسانید.
مامان جان در آزمایش شما این موارد حائز اهمیت هستند :
1. سطح قند خون لب مرز است. از حجم هر وعده غذای کم کرده و وعده های غذایی را در طول روز تقسیم کنید. کربوهيدرات های زودهضم مانند برنج سفید و ماکارونی تا حد امکان به حداقل میزان برسد. نوشابه و آبمیوههای صنعتی را مصرف نکرده و همچنین مصرف تمام مواد دارای شکر مانند انواع شیرینی ها و.دسرها را به صفر برسانید. میوه و سبزیجات تازه بخورید اما میوه ها نیز در طول روز تقسیم شوندو یکجا تعداد زیادی میوه خورده نشود. نان سبوس دار مصرف کنید. شیر کمتر بخورید.و تحت نظر پزشک در زمان مناسب آزمایش را به شیوه موردنظر ایشان تکرار کنید.
2. فولیک اسید را منظم مصرف کنید.
3. شرایط نمونه گیری آزمایش ادرار رعایت شده بود ؟
4. در برابر سرخجه ایمن هستید که بسیار خوب است و یعنی در صورت مواجهه بیمار نمیشوید.
5. عملکرد تیرویید طبق دستورالعمل کشوری خوب است اما چون روال کاری هر پزشک با دیگری متفاوت است و برخی پزشکان هنوز با دستورالعمل های قدیم پیش می روند نتیجه را به اطلاع پزشک خود برسانید.
0
1401/06/07
سوال کننده
ازمایش ادرار در شرایطی دادم ک مثانه خالی بود و چند لیوان اب خوردم قبلش..ممکنه نیاز ب تکرار ازمایش باشه؟؟
0
1401/06/07
پزشک اوما
عزیزم خیر عفونت ادراری دارید سفیکسیم 400 میلی گرم روزی یک عدد تا یک هفته مصرف کنید و بعد از 7 روز از اتمام درمان آزمایش ادرار تکرار شود ، حتما خودتان را. قبل نمونه گیری تمیز کرده و از وسط جریان ادرار نمونه بگیرید.
1
1401/06/07
سوال کننده
متشکرم دکتر مهربانم
0
1401/06/07
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل ❤️❤️
0
1401/06/07
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




