سلام خانم دکتر عزیزم. وقتتون بخیر و خوشی.
من بعد ۳ تا انتقال منفی آزمایش ایمنی انعقادی دادم و توش cd19 و cd56 بالا بود و دکترم قبل انتقال چهارم برام قرص هیدروکسی کلروکین سولفات تجویز کردند و گفتند از روز ۱۳ سیکلم شروع به خوردن کنم و تا دوتا سیکل ماهانه (حدود ۴۵ روز میشه) ، روزی دو تا مصرف کنم و بعد توی پریودی مراجعه کنم برای سیکل انتقال.
الان من دو هفته هست که شروع به مصرف قرص کردم، و چند روزه توی دست راستم از آرنج تا انگشتام مخصوصا مفاصل انگشتانم احساس درد دائمی میکنم. یعنی با درد میخوابم و با درد بیدار میشم و خیلی اذیتم 😔
از دیروز هم دچار خارش در ساق و ران پاهام شدم که به صورت جوش های زیرپوستی پدیدار شده.
همچنین خوابم هم دچار اختلال شده.
میخواستم بدونم آیا این خارش و اون درد و اختلال خواب، از عوارض قرص هیدروکسی هست و باید به پزشک اطلاع بدم؟ یا مورد دیگه ای میتونه باشه؟
پرسش (1401/06/05):
مصرف قرص هیدروکسی کلرکین سولفات و عوارض آن
3159
20
1401/06/05
سوال کننده
0
1401/06/05
سوال کننده

0
1401/06/05
سوال کننده
این آزمایشی هست که بر اساسش متخصص زنان و نازایی من قرص رو دادن.
0
1401/06/05
سوال کننده

عامل خارش ساق پا
0
1401/06/05
سوال کننده

0
1401/06/05
سوال کننده
خانم دکتر جان یادم رفت که بگم، من ۴۰ روز پیش هم برای بار دوم پانکچر شدم.
میگم شاید دلیلش پانکچرم باشه.
راستی این روزها باید پریود بشم ، آیا ممکنه pms باشه؟
(البته قبلا هیچوقت سابقه این عوارض بالا رو نداشتم)
میگم شاید دلیلش پانکچرم باشه.
راستی این روزها باید پریود بشم ، آیا ممکنه pms باشه؟
(البته قبلا هیچوقت سابقه این عوارض بالا رو نداشتم)
1
1401/06/06
هستی سادات رضوی
عزیزم انشاالله ک ایندععه جواب مثبت میگیری
0
1401/06/06
هستی سادات رضوی
من 5ساله بخاطر بیماری لوپوس این دازو رو روزی دوتا میخورم هیچ اتفاقی نمیوفته
0
1401/06/06
هستی سادات رضوی
دستت درد میکنه حتما علت دیگ ای داره
0
1401/06/06
سوال کننده
ممنون عزیزدلم. شما هم این فاکتورهاتون بالا بود؟
0
1401/06/06
سوال کننده
من آخه در ظاهر بیماری ندارم..اینم دکتر گفت یه کوچولو از رنج بالاتره مشکل خاصی نیست 😟😟
0
1401/06/06
سوال کننده
گزگز میکنه.
انگار آدم مثلا دستش زیر سرش بمونه بعد برداره گزگز کنه..همونجور
مخصوصا انگشتای دست راستم
انگار آدم مثلا دستش زیر سرش بمونه بعد برداره گزگز کنه..همونجور
مخصوصا انگشتای دست راستم
1
1401/06/06
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون نازنین بانو
وقتتون بخیر گل من 💖
عزیزم عوارضی که ذکر میکنید مرتبط با هیدروکسی کلروکین هستند، اما خارش و بثورات پوستی که از عوارض رایج به شمار میآیند نگران کننده نبوده و فقط دردها و احساس گز گز جزو مواردی هستند که باید به اطلاع پزشک تجویز کننده برسد تا در مورد تداوم یا قطع درمان تصمیم گیری کنند
وقتتون بخیر گل من 💖
عزیزم عوارضی که ذکر میکنید مرتبط با هیدروکسی کلروکین هستند، اما خارش و بثورات پوستی که از عوارض رایج به شمار میآیند نگران کننده نبوده و فقط دردها و احساس گز گز جزو مواردی هستند که باید به اطلاع پزشک تجویز کننده برسد تا در مورد تداوم یا قطع درمان تصمیم گیری کنند
0
1401/06/06
سوال کننده
ممنونم خانم دکتر عزیزم، روزتون بخیر.
باز هم ممنونم که گفتید و کمی خیالم راحت شد که بیماری جدیدی نیست. پس حتما به دکترم اطلاع میدم 🌷🎉🌷
باز هم ممنونم که گفتید و کمی خیالم راحت شد که بیماری جدیدی نیست. پس حتما به دکترم اطلاع میدم 🌷🎉🌷
1
1401/06/06
پزشک اوما
زنده باشید عزیزکم نگران نباشید ❤️❤️
1
1401/06/06
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




