سلام. من تاریخ اخرین پریودم ۱۸ اردی بهشت بوده ولی طبق سونوگرافی ان تی، در تاریخ ۱۰ مرداد ۱۱ هفته ۵ روز بودم.
اوما منو زده هفته ۱۶ ولی طبق سونوی ان تیم من الان ۱۴ هفته ۶ روز هستم.
چه تاریخی برای سونوگرافی غربالگری دوم مناسبه برم؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



441
1401/06/05







