
روزی یبارم دفع داره.الان این اسهاله ؟
سلام به روی قشنگتون مامان جان
زنده باشید 🌹
عزیزم متاسفانه در این سن تنها راه های تشخیصی معاینات بالینی، علامت های شیرخوار و همان آزمایش روتین هستند که باید بر اساس مجموعه آن ها به نتیجه رسید، دلبندتان اسهال دارد بله این قوام طبیعی نیست پدی لاکت 5 قطره صبح و 5 قطره شب بدهید و ببینید شرایط چه تغییری میکند
اخه جز خارش بینی هیچ علائمی ب نفع الرژی نداره.مدفوعشم دیروز همون یبار بود دیگه نکرده که اسهال باشه
عزیزم ننوشتید همان یکبار بوده اگر تکرار نشده خیر اسهال نیست و صحبت الانتان با پیام اصلی تفاوت دارد جانم، خارش بینی و مخاط پشت گلو دو علامت هستند نه تک علامت، امپرازول را ادامه دهید، مراقبت های مربوط به رفلاکس را هم جدی تر پیگیری کنید یعنی حین و انتهای شیردهی آروغ بگیرید ، در حالت خوابیده شیر ندهید ، تا حداقل 30 دقیقه بعد از شیردهی فرزندتان را در حالت عمودی نگه داشته و بعد او را بر روی تشک آنتی رفلاکس بخوابانید 🌹🌹
اخه دکتر جان قل اولم الرژی داره ولی اصلا مخاط پشت گلو نداشت ونداره.رعایت میکنم همرو ولی اصلا روزا خواب نداره فقط شبا میخوابه
جان من اگر با گذشت دو هفته از شروع امپرازول شرایط بهتر نشد مجددا مراجعه کنید 🌹