قبل دندون درآووردن اینطوری میشن پسرمن یه ماه قبل اینکه دندون دربیاره اینطوری بود من پستونک میذاشتم دهنش آروم میشد دیگه بعضی وقتا رو پام تکون میدادم تا دوباره بخابه
ژل دندون بکیر به لثه هاش بمال استا هم میتونی به لثه هاش بمالی من دیگه بعضی شبا بهش استا میدادم راحت میخابید البته هر شب نمیدادم که ضرر داشته باشه دو سه شب در میون میدادم معمولا یه هفته نهاین ده روز خیلی اذیت بشن دندون نوک که بزنه آروم میشن
پسر منم همینحوری شده یه چند روزیه
اصلا خواب عمیق نداره رو پام باشه میخابه بزارم زمین هی سرش اینور اونور میکنه میزنه زیر گریه
مجبورم بزارم باز روپام تا بخوابه
فدات این همه بخاطردندونش عزیزم همیشه چیزه خنک بده بهش فدات تابچه راحت باشه قطره استامفون روانگشتت بزاربمال رولسه هاش ارومش میکنه من پسرم همین کارمیکنم شکرخداراحت دندون دراورد
سلام به روی قشنگتون مامان جان
بله عزیزم علت میتواند رویش دندان باشد روی لثه ها ژل دنتی کید یا کاموژن بزنید و ببینید بهتر میشود؟ اگر بهتر شد بگویید تا راه حل های دیگر هم که لازم است ارائه دهم