سلاغم وقت بخیر دوستان من هفته قبل مراجعه کردم سونو کیسه بود اما جنین نه از پنجشنبه لکه بینی دارم امروز رفتم سونو گفتن بازم جنین نیست ولی سایز کیسه تغییر کرده و مناسبه گفتن یه هفته صبر کنم اولش گفت پوچه ولی سایز کیسه دیدی گفت احتمالا۵۵درصد تشکیل بشه به حساب سونو گفتن ۵هفته
1
1401/06/05
سمیه 💙
ان شاءالله تشکیل میشه عزیزم حتما لقاح دیرصورت گرفته
0
1401/06/05
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
یعنی الان ۵ هفته ای؟؟؟
0
1401/06/05
سوال کننده
اره
0
1401/06/05
سوال کننده
طبق سونو اره
0
1401/06/05
سوال کننده
اولش گفت پوچه بعد گفت یه هفته صبر کن اندازه کیسه بزرگتر شده و مناسب شده
1
1401/06/05
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
خب زوده ۵ هفته عزیزم تا ۹ وقت داری برای جنین و قلب ان شالله دفعه بعد بری نگران نباش
1
1401/06/05
Masoome s
نگران نباش تشکیل میشه منم پنج هفته و سه روز رفتم گفت جنین نیست یه هفته بعد رفتم گفت قلب داره🥰
0
1401/06/05
سوال کننده
خدا کنه
0
1401/06/05
سوال کننده
لکه بینی هم دارم گفت شیاف استفاده کن
0
1401/06/05
Mahsa. M M
سلام عزیزم مبارکت باشه عزیزم
ان شاءالله ب دل خوش
ان شاءالله ب دل خوش
0
1401/06/05
الهام الییی
منم با پریودی میشدم ۸ هفته تمام . رفتم سونو گفت ۵ هفته ای و فقط ساک بود . بعدش ۳ هفته دیگه رفتم و صدا قلبشم شنیدم
0
1401/06/05
مامان محمد حسین
۵ هفته هستی بعد کنار اسمت ۹ زده؟؟؟😐😐😐😐
سه چهار هفته تفاوت زیاده هاا
تاریخت و اشتب زدی
سه چهار هفته تفاوت زیاده هاا
تاریخت و اشتب زدی
0
1401/06/05
مامان محمد حسین
۵ هفته ک گفته وقت هست برا قلب
0
1401/06/05
مامان محمد حسین
ولی تاریخت و اشتب زدی
0
1401/06/05
سوال کننده
خب طبق پریودی الان ۸هفته هس
0
1401/06/05
سوال کننده
الان درستش میکنم
0
1401/06/05
سوال کننده
من که امیدی دیگه ندارم
0
1401/06/05
🍃🌸شکوفهی گیلاس 🐦
عزیزم خیلی زود رفتی من۶هفته رفتم تازه با سونو واژینال فقط کیسه زرده بود
تو ۹هفته رفتم برا سونو قلب
نگران نباش🥰
تو ۹هفته رفتم برا سونو قلب
نگران نباش🥰
0
1401/06/05
شبنم ....
عزیزم من دوقلوعم هفته ۵ هیچی دیده نمیشد. ۶ هفته و ۴ روز رفتم قلبشونم میزد. ۵ هفته زوده
0
1401/06/05
سوال کننده
خب من به حساب پریودی ۸هفته و ۳روز بود و هم لکه بینی داشتم برا ای رفتم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



525

