باسلام.
خانم دکتر ممنون میشم نتیجه سونوگرافی بنده رو که در هفته 31 بارداری دادم مشاهده کنید(30 هفته و 3روز)
قبل این سونو یه سونو در 23 هفته داده بودم که همه چی نرمال بود.
بعدش تو آزمایش هفته 25 دیابت بارداری داشتم لب مرز. از هفته 26 متفورمین مصرف میکنم و قندهای 2 ساعته ام زیر 120 هست.
اما 1.5 ماه هست که دچار stop وزنی شدم. و روی 60.5 کیلو ثابت موندم اما شکمم طی این مدت بزرگ تر شده.
(با اینکه زیرنظر اوما دایت هستم و رژیم دیابت مبنی بر پروتئین و مغزیجات و سبزیجات طی این مدت مصرف کردم)
بابت همین استپ وزنی نگران شدم و سونو دادم فکر کردم شاید جنین وزن نگرفته.
اما دکتر سونو گفتن جنین درشته و 2 هفته از سن بارداری هم وزنش بیشتره.
حالا میخواستم شما سونو رو ببینید و بفرمایید آیا موردی نگران کننده ای داره؟؟ چرا وزن بچه بیشتر شده با اینکه من دیابتم کنترل شده ست.
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



412
1401/06/05




