سلام پزشک اومای عزیز، پسر من از وقتی اولین دندونش رو دراورد یعنی از ۶ماهگی تا به الانش ک ۱سال و دوماهش هست اکثرا زبونش رو بیرون از دهنش میذاره و اب دهنشم هر وقت دندون جدید میخواد دربیاره خیلی میریزه، قبل از دراوردن دندونش زبونش اصلا بیرون نمیومد ولی الان اینجوریه، خیلی ناراحتم نمیدونم تا کی این روند ادامه داره، ایا مشکلی هست باید ب دکتر نشون بدیم یا بخاطر دراوردن دندونش اینجوری شده موقع خواب زبونش داخله ولی بیدار ک میشه همش زبونش بیرونه خداروشکر بچه ی باهوشی ام هست خیلی زود همه چی رو یاد میگیره هیچ مشکل دیگه ای بجز این مورد نداره، ممنون میشم اگه راهنماییم کنید🌹
0
1401/06/05
سوال کننده

0
1401/06/05
سوال کننده
اینجام خندیده ولی زبونش اورده بیرون
1
1401/06/05
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
عزیزم اگرچه این رفتار میتواند عادتی باشد و اغلب تا 5 سالگی برطرف میشود اما بهتر است از نزدیک توسط دندانپزشک اطفال ارزیابی گردد تا مطمئن شویم که درمان کمکی لازم نیست و مشکلی وجود ندارد 🌹
عزیزم اگرچه این رفتار میتواند عادتی باشد و اغلب تا 5 سالگی برطرف میشود اما بهتر است از نزدیک توسط دندانپزشک اطفال ارزیابی گردد تا مطمئن شویم که درمان کمکی لازم نیست و مشکلی وجود ندارد 🌹
1
1401/06/05
سوال کننده
ممنون پزشک عزیز
1
1401/06/05
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من❤️❤️
1
1401/06/05
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
0
1401/06/06
سوال کننده
stk: |~|11|~|151_col
0
1401/06/06
soheila (مامانِ سپنتا)
تیروئید رو هم چک کن
0
1401/06/06
سوال کننده
تیروئید تازگیا ازمایش داده منفی بود
0
1401/06/07
soheila (مامانِ سپنتا)
خب الهی شکر پس جای نگرانی نیست
1
1401/06/07
سوال کننده
ممنون عزیزم 😘😘
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



430

