سلام خدمت دکتر عزیز اوما
یکشنبه شب به دلیل باز شدن دهانه رحم بصورت اورژانسی در ۲۱ هفتگی سرکلاژ شدم دو روز بیمارستان بستری بودم بعد که اومدم خونه دکتر فقط آزیترومایسین بهم داده که روزی یکی بخورم الان شکمم سفت شده ودرد دارم امروز لکه بینی هم داشتم خواهشمندم راهنماییم کنید چکار کنم
پرسش (1401/06/04):
سرکلاژ در بیست و یک هفتگی
998
75
1401/06/04
سوال کننده
0
1401/06/04
رضوان مامان علی آقا
عزیزم سوالتو ویرایش کن
0
1401/06/04
رضوان مامان علی آقا
دوستان گرامی رو حذف کن تا دکتر اوما جوابتو بده
0
1401/06/04
رضوان مامان علی آقا
طول سرویکست تو انتی و آنومالی چند بود گلم
0
1401/06/04
سوال کننده
سلام عزیزم
تو آنومالی ۳۸ بود ولی یه هفته بعدش شد ۲۲
تو آنومالی ۳۸ بود ولی یه هفته بعدش شد ۲۲
0
1401/06/04
باران مامان رزا hadavand
عزیزم باید دکترت برات شیاف پرژسترون و امپول تجویز میکرده ک تا یه مدت استفاده کنی
0
1401/06/04
سوال کننده
خودم شیاف گرفتم دارم استفاده میکنم ولی دیگه واسه انقباض و درد شکمی چیزی بهم نداده
0
1401/06/04
مامان رادمهر
عزیزم میتونم بپرسم دهانه رحمتون چقدر باز شده بود؟
امپول پرولوتون و شیاف استفاده میکنین؟؟
امپول پرولوتون و شیاف استفاده میکنین؟؟
0
1401/06/04
باران مامان رزا hadavand
منم دو هفته است سرکلاژ انجام دادم دکترم ۱۰تا آمپول فک کنم همون پروژسترون برام نوشت ک ۱۲ساعت یکبار زدم شیاف پروژسترون هم دوبسته ۱۵تایی بهم داد ک تا یکماه استفاده کنم
0
1401/06/04
سوال کننده
حدود ۲ سانت
0
1401/06/04
باران مامان رزا hadavand
اینا برای جلوگیری از سقط این امپول و شیاف ها
0
1401/06/04
سوال کننده
شما استراحت مطلق هستین؟
0
1401/06/04
باران مامان رزا hadavand
اره عزیزم من دوهفته است ک استراحت مطلقم فقط برای دستشویی از جام بلند میشم و از توالت فرنگی هم حتما استفاده کن من فردا دو هفتم تموم میشه دیگه
0
1401/06/04
باران مامان رزا hadavand
غذاهاتون فقط باید رقیق شده باشه مثل سوپ آش هایی ک نفخ نداشته باشن هفته اول بهتره فقط از سوپ و آش استفاده کنین بعد از یک هفته کم کم یکم برنج استفاده کن ولی حتما روش روغن زیتون بریز یا چیزایی ک خوبه برای روون شدن ک یبوست نگیری
0
1401/06/04
سوال کننده
ایشالا به سلامتی نی نی تو بغل بگیری
0
1401/06/04
باران مامان رزا hadavand
دستشویی میری اصلا زور نزن
0
1401/06/04
باران مامان رزا hadavand
قربونت برم عزیزم انشالله همچنین خودت
0
1401/06/04
سوال کننده
تا چند روز بعد سرکلاژ درد داشتین؟
0
1401/06/04
باران مامان رزا hadavand
من اصلا درد نداشتم خداروشکر نه بعد از عمل ن تا الان
0
1401/06/04
سوال کننده
خدا رو شکر
0
1401/06/04
باران مامان رزا hadavand
شماهم خیلی مواطب باش این دو هفته رو عزیزم هرسوالی هم داشتی من در خدمتم بپرس تا جایی ک بتونم راهنماییت میکنم من خودمم خیلی از این و اون پرسیدم
0
1401/06/04
باران مامان رزا hadavand
من انجیر استفاده میکردم برای اینکه یبوست نگیرم روغن زیتون روی غذام میریزم آلو و انگور خوردم این چند روز نون هم زیاد نخور تا یک هفته
0
1401/06/04
سوال کننده
خیلی استرس دارم تا فردا که برم پیش دکترم صد بار می میرم و زنده میشم
0
1401/06/04
سوال کننده
ممنون که با حوصله جوابم رو میدین
0
1401/06/04
باران مامان رزا hadavand
انشالله ک چیزی نیست نگران نباش عزیزم درد بعد عمل میگن طبیعیه ولی خب بازم باید با دکترت صحبت کنی
0
1401/06/04
سوال کننده
ایشالا خدا بهترینها رو براتون رقم بزنه
0
1401/06/04
باران مامان رزا hadavand
قربون شما توکل شماهم بخدا باشه انشالله که چیزی نیست
0
1401/06/04
سوال کننده
ایشالا
0
1401/06/04
باران مامان رزا hadavand
بعد دو هفته ام تا کل دوران بارداریتون کلا اجسام سنگین بلند نکنین پله زیاد بالا پایین نکنید
0
1401/06/04
باران مامان رزا hadavand
حمامتونم سرپایی باشه تو این دو هفته در حد ۵ دقیقه
0
1401/06/04
سوال کننده
کلا در حال استراحتم ولی دکترم گفت کارهای روزمره تو خودت انجام بده زیاد نخواب تو خونه هر دو ساعت چند دقیقه قدم بزن
0
1401/06/04
باران مامان رزا hadavand
عزیزم لکه بینی هم طبیعیه نگران نباشین اما بازم با دکترتون مشورت کنید حتما
0
1401/06/04
سوال کننده
حتما فردا میرم پیشش
0
1401/06/04
باران مامان رزا hadavand
من اطلاعاتیه ک بیمارستان در اختیارم گذاشتن برای لکه بینی بهم گفتن طبیعیه ولی زیاد نشه الان
0
1401/06/04
باران مامان رزا hadavand
الانم خودتون ونگران نکنید تا فردا ک برید پیش دکتر
1
1401/06/04
سوال کننده
زیاد نیست وقتی دستمال میکشم میفهمم
0
1401/06/04
سوال کننده
ممنون که دلگرمی دادین
0
1401/06/04
باران مامان رزا hadavand
نه عزیزم برای اطمینان بیشتر فقط برای دستشویی بلند شو ن هیچ کار دیگه تا دوهفته فقط همینطوری باش حمام رفتنتم ۵ دقیقه ای دو بار در هفته برو اینجوری بهتره خیال خودتم راحت تر میشه
0
1401/06/04
سوال کننده
آره دیگه فقط می خوابم
0
1401/06/04
باران مامان رزا hadavand
خب خداروشکر اخه ب من گفتن تو بیمارستان ک اینجوری طبیعیه اونروز ک من بستری شدم بازرس هم اومده بود برای بازدید بیمارستان بخاطر بازرس ها کلی برام توضیح دادن ک چی طبیعیه چی طبیعی نیست چیکار بکنم چیکار نکنم
0
1401/06/04
سوال کننده
والا من هیچی بهم نگفتن که به درد بخوره
0
1401/06/04
باران مامان رزا hadavand
امیدت بخدا عزیزم الانم دیگه نگران نباش یه چیزی بخور ک شکمت و روون کنه ک دستشویی بتونی بری شاید سفتی شکمت خوب بشه
0
1401/06/04
باران مامان رزا hadavand
موز هم اصلا نخور
0
1401/06/04
سوال کننده
ممنون از راهنماییت دوست من
0
1401/06/04
باران مامان رزا hadavand
منم شانس اوردم بازرس اومده بود وگرنه چیزی نمیگفتن بازرس ک رفت دیگه بیخیالم شدن
0
1401/06/04
باران مامان رزا hadavand
قربونت برم خدا نگهدار خودت و نی نیت باشه عزیزم
0
1401/06/04
سوال کننده
stk: |~|12|~|182
0
1401/06/04
باران مامان رزا hadavand
من لین دوهفته ک شما استراحتی همش اینجارو چک میکنم هر سوالی داشتین جواب میدم انشالله ک به خوشی بگذرونی این مدت و
0
1401/06/04
سوال کننده
فدات همچنین
0
1401/06/04
باران مامان رزا hadavand
stk: |~|11|~|106_col
0
1401/06/04
محدثه S.M
ندا جان؟؟؟
0
1401/06/04
محدثه S.M
شما که دهانه رحمت باز شد علایمی هم داشتی؟؟یا فقط با سونو فهمیدی دهانه رحم باز شده؟؟
میخام بدونم علایمت چی بود عزیز؟؟
میخام بدونم علایمت چی بود عزیز؟؟
0
1401/06/04
باران مامان رزا hadavand
علائمی نداره فقط با سونو میشه فهمید من خودمم سونوی ۱۲ هفتم ۳۸ بود طول سرویکسم سونو انومالی اسکن شده بود ۲۹ دکتر فورا برام عمل ندشت
0
1401/06/04
سوال کننده
عزیزم دو روز درد شدید شکمی داشتم روز دوم کمر درد هم گرفتم
0
1401/06/04
سوال کننده
تکرر ادرار داشتم یعنی هر ۳ دقیقه نیاز به دستشویی داشتم
0
1401/06/05
باران مامان رزا hadavand
من هیچ علائمی نداشتم اصلا فقط توی سونوم زده بود دکترم فهمید
0
1401/06/05
خانم گل .
چطور در عرض یک هفته اینقدر کم شده
فعالیتت زیاد بوده؟
فعالیتت زیاد بوده؟
0
1401/06/05
سوال کننده
نه فعالیت زیاد هم نداشتم فقط چند روز عصبی بودم با شوهرم دعوام بود
0
1401/06/05
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
عزیزم برایتان پرولوتون تجویز نشده است؟ اگر داده نشده حتما مراجعه کنید تا درمان آغاز گردد ، به علاوه استراحت کافی داشته باشید و اصلا فعلا کارهای روزمره را انجام ندهید و. به دیگران واگذار کنید 🌹
عزیزم برایتان پرولوتون تجویز نشده است؟ اگر داده نشده حتما مراجعه کنید تا درمان آغاز گردد ، به علاوه استراحت کافی داشته باشید و اصلا فعلا کارهای روزمره را انجام ندهید و. به دیگران واگذار کنید 🌹
0
1401/06/05
سوال کننده
سلام دکتر مهربان
متاسفانه فقط شیاف و آزیترومایسین تجویز کرده
متاسفانه فقط شیاف و آزیترومایسین تجویز کرده
0
1401/06/05
سوال کننده
امروز هم دوباره به دکترم مراجعه کردم بازم گفت لازم نیست داروی دیگه یی بخوری
0
1401/06/05
ftme m
عزیزم دکترم ب من شبی یک شیاف پروژسترون
قرص هیوسین و ایزوکسپرین برای دل درد
و امپول پروژسترون هرروز درمیون داد
قرص هیوسین و ایزوکسپرین برای دل درد
و امپول پروژسترون هرروز درمیون داد
0
1401/06/05
ftme m
اون خون ابه ها هم از بخیه ها هست
0
1401/06/05
ftme m
چرک خشک کن هاتو حتما سر وقت بخور
0
1401/06/05
ftme m
استراحت کن و اصلا کار نکن تو خونه
0
1401/06/05
پزشک اوما
جان دلم روال کاری هر پزشک با دیگری متفاوت است اما تجویز پرولوتون برای شما واقعا انتخاب خوبی است، فعلا استراحت خود را افزایش دهید و صبوری کنید اگر باز این شرایط تکرار شد مجددا در مورد تجویز پرولوتون مشورت کنید 🌹
1
1401/06/05
سوال کننده
ممنون از پاسخگویی شما دکتر عزیز و مهربان
1
1401/06/05
سوال کننده
stk: |~|12|~|77__col
0
1401/06/05
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل دوست داشتنی ❤️❤️
0
1401/06/05
پزشک اوما
stk: |~|11|~|18_col
0
1401/06/05
shadi F
باران جان سلام من بخاطر درد و گرفتگی دکتر برام شیاف و امپول و قرص همه رو باهم داد ی سوال داشتم الان بعد ۲ هفته که استراحت کردی اصلا روی مثانه فشاری حس نمیکنی من بیشترین فشار روی مثانه
0
1401/06/06
باران مامان رزا hadavand
سلام عزیزم نه من خداروشکر درد ندارم والان خوبم چون کاملا دوهفته رو استراحت مطلق مطلق بودم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- علت درد زیر شکم بعد از اقدام به بارداری چیست؟
- درد زیر شکم و احساس کوفتگی
- درد زیر شکم در هفته نهم بارداری
- درد شکم و کشاله ران و لگن در هفته ۲۲ بارداری
- درد دل و زیر شکم در بارداری
- درد شکم وقتی فشار میدم
- درد شدید شکم هنگام شیردادن نوزاد
- گرفتگی عضلات زیر شکم در هفته 10بارداری طبیعیه؟
- درد سمت چپ شکم
- سفت و سنگ شدن زیر شکم




